Kia Pro_ceed

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Master_of_Disaster

Pripravnik
20. okt 2008
321
22
18
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Cee'd NCAP
BMW 5 NCAP
To so ti Korejci podkupli EuroNCAP.
evil.gif

Sicer pa, če bi tale dva skupaj krešnila, bi verjetno vseeno potniki v Kii slabšo potegnili.

Saj zvezdice NCAP niso primerljive med vsemi avtomobili, temveč moraš gledati po razredih. Tko da Twingo 5 zvezdic in Laguna 5 zvezdic še ne pomeni enako varnost. Treba je primerjat podobno velike avtomobile in ne kr vse po vrsti
evil.gif
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Če zapeljejo vse avtomobile z enako hitrostjo v enako prepreko in potem analizirajo poškodbe dummyjev je razlika kje? Kakšna razlika je v metodologiji NCAP testov pri manjših in večjih avtomobilih, da bi bile zvezdice različno vredne?
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik Master_of_Disaster pravi:
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Cee'd NCAP
BMW 5 NCAP
To so ti Korejci podkupli EuroNCAP.
evil.gif

Sicer pa, če bi tale dva skupaj krešnila, bi verjetno vseeno potniki v Kii slabšo potegnili.

Saj zvezdice NCAP niso primerljive med vsemi avtomobili, temveč moraš gledati po razredih. Tko da Twingo 5 zvezdic in Laguna 5 zvezdic še ne pomeni enako varnost. Treba je primerjat podobno velike avtomobile in ne kr vse po vrsti
evil.gif

Oh yea?

c300-vs-smart.jpg



crashtest.jpg
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
NCAP testi so enaki za vse razrede in v tem testu mora avto "premagat " svojo maso, tako da vecji avtomobili morajo imeti se boljso konstrukcijo ker imajo vecjo maso.
V trku dveh avtomobilov pa veljajo druga pravila in tam imajo vecja vozila prednost pred manjsimi in potniki v Kiji bi v trcenju z BMWjem slabse odnesli.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
NCAP testi so enaki za vse razrede in v tem testu mora avto "premagat " svojo maso, tako da vecji avtomobili morajo imeti se boljso konstrukcijo ker imajo vecjo maso.
V trku dveh avtomobilov pa veljajo druga pravila in tam imajo vecja vozila prednost pred manjsimi in potniki v Kiji bi v trcenju z BMWjem slabse odnesli.

Po mojem bi bilo kar nekje izenačeno glede na precej slabši rezultat nemca na testu...
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Ekstremni primer mase/velikosti proti trdnosti:

Med petico in ceedom sicer ni take razlike - niti v masi niti v trdnosti.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
KSZ
Tisti, ki ste toliko pametni, da bi ProCeed jo v crachu s 5ko bolje obnesel: ste že par dokaj dobrih odgovorov, zakaj naj bi bilo tako.
Kakor hočete, jaz vem, v katerem avtu bi raje bil, me pa zanima, koliko vas pametnjakovičev tukaj bi v primeru, da bi lahko izbirali, izbral ProCeeda.
evil.gif


Sicer pa: z BMW-jem si itak hiter kot strela in prehitiš morebitne nesreče...
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Saj na zgornjem primeru bi tudi verjetno večina raje izbrala volva kot modusa (vsaj pred videom), a to ne spremeni rezultata.
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Saj na zgornjem primeru bi tudi verjetno večina raje izbrala volva kot modusa (vsaj pred videom), a to ne spremeni rezultata.
Saj, lahko bi vzeli pa namesto Volva recimo tank T34. Ta je še malo starejši.
grims-1.gif

Dejmo vsaj približno avtomobile iste generacije gledat.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Euro NCAP testi so delani za primerljivost s trkom vozila približno enake teže in dimenzij. Se je pa izkazalo dejstvo, da so se avti z boljšimi rezultati po EuroNCAP, dobro ali boljše odrezali tudi od večjih in težjih bratov s slabšimi EuroNCAP rezultati. En primer je zgornjega Volva proti Modusu. V praksi pa se tudi vidi pri trkih kakih avtov z 5 zvezdicami in precej večjimi in težjimi dostavniki, kateri se sploh ne testirajo po EuroNCAP in je posledično varnost na enem x mestu pri dizajnu. Marsikdo si v velikem dostavniku ali malem tovornjačku polomi noge, med tem, ko voznik varnejšega in celo nekajkrat lažjega avta preprosto odide iz nesreče nepoškodovan. Velikost in teža nista vse.
V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.
Je pa treba tudi računati, da se večina prometnih nesreč ne zgodi s trkom med avtomobili, temveč z izletom s ceste in prevrnitvami, trkom v drevo in podobno, torej gre za scenarije, ki se jih ne testira. Velja pa praviloma, težji kot je avto, večja je jeba. V ZDA so statistično dokazali precej večjo smrtnost nesreč potnikov v velikih terencih in tovornjačkih napram navadnim avtomobilom. Posledica višjega težišča in večje teže takšnih avtomobilov / vozil.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
hehe... malkom je zanimiv ja... ko s takim veseljem obrača besede in postavlja vprašanja ki sploh nimajo nobene veze glede na to kaj nekdo razlaga
grin1.gif

zato pa je faca! hehehe

drugače pa se strinjam s tabo glede zgornjega posta o varnosti
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.

Sej se šališ ne?

Al bodo zdaj korejci za 10 jurjev varnejši od švaba za 50 jurjev...
Nea zagovarjam bavarca, samo nigga plis, bodi resen.

Petak gre ja skozi cedevito ko nož skoz puter.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.

Sej se šališ ne?

Al bodo zdaj korejci za 10 jurjev varnejši od švaba za 50 jurjev...
Nea zagovarjam bavarca, samo nigga plis, bodi resen.

Petak gre ja skozi cedevito ko nož skoz puter.

saj vem da podjebavaš... ampak, zakoni fizike ne poznajo razlik med BMW in KIA značko
jeklo je jeklo, airbag je airbag
smile-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.

Sej se šališ ne?

Al bodo zdaj korejci za 10 jurjev varnejši od švaba za 50 jurjev...

vidš sam kle je res hec.za 40jurjov je cenejši ampak vseeno je dobil več pik pri ncap testu
confused-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.