Kia Pro_ceed

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.

Sej se šališ ne?

Al bodo zdaj korejci za 10 jurjev varnejši od švaba za 50 jurjev...
Nea zagovarjam bavarca, samo nigga plis, bodi resen.

Petak gre ja skozi cedevito ko nož skoz puter.

saj vem da podjebavaš... ampak, zakoni fizike ne poznajo razlik med BMW in KIA značko
jeklo je jeklo, airbag je airbag
smile-1.gif

Ja ampak noben me nebo prepričal da je manjši avto varnejši kot tavečji (isti letnik izdelave).

Ni ga tistega, ki me bo prepričal da je low budget korejec varnejši od enega avta, ki ima v nosu 2,5x več cilindov,...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Ja, za vse imajo eden sistem ocenjevanja.

Ja pol je pa ceed pri 150 v steno bolj varen od e60 al kaj?

Jaz vem da sn nor, samo nisem pa neumen, in nebo me noben prepričal da je plastični jajc varnejši od tanka kova e60 pa ferik,
pa ne zagovarjam bmwjevih vozil, ampak enostavno nerealno.

Te je tak en terenec (ki bo narejen čez 5 let) od kije varnejši od vlaka.

Vbistvu mislim da sem nekje bral, da bodo ceede začeli uporabljat za odkrivanje min v vietnamu.

Mislim da so hrvati prodali blindiranega sedmaka za pol al kolko miljona evrov, ker bodo zaj kupli ceeda, samo šajbe še mu morjo menjat.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Ja, za vse imajo eden sistem ocenjevanja.

Ja pol je pa ceed pri 150 v steno bolj varen od e60 al kaj?

Jaz vem da sn nor, samo nisem pa neumen, in nebo me noben prepričal da je plastični jajc varnejši od tanka kova e60 pa ferik,

pa o tem smo že enkrat debatirali ali?
grims-1.gif

in ja... točno v takem primeru, ko se zaletiš v zid, boš v cedeviti bolj varen
evil.gif

točno to so tudi dokazali na crash testu
grin1.gif
 

Master_of_Disaster

Pripravnik
20. okt 2008
321
22
18
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Če zapeljejo vse avtomobile z enako hitrostjo v enako prepreko in potem analizirajo poškodbe dummyjev je razlika kje? Kakšna razlika je v metodologiji NCAP testov pri manjših in večjih avtomobilih, da bi bile zvezdice različno vredne?

Še vedno zagovarjam tezo, da 5 zvezdic pri Laguni ni enako 5 zvezdicam pri Twingotu, kar malo si poglej po njihovi uradni strani
aplauz.gif
npr. tule
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Eni ste še vedno nepismeni. Še enkrat si preberite na temo primeljivosti testa in dimenzij avtomobilov. Test je narejen za primerljivost znotraj velikostnega razreda vozil. Kar pa seveda ne pomeni, da so zanič rezultati pri večjih in težjih vozilih OK.

Mali Fiat pa ga je najbolj najebal zaradi previsokega odbijača na terencu. Star štos. Višji avto dobesedno "povozi" manjšega. So naredili crash test z dvema enakima avtomobiloma drug v drugega. V prvega naložili par žakljev cementa, drugi brez obtežitve ter jih poslali drug v drugega. Lutke v obteženem avtu so tenko piskale. Počasni posnetki so odkrili poanto - obtežen avto je bil za par cm nižji in ga je "višji" avto dobesedno povozil in se zaril v nižjega nad veliko jekleno traverzo pod odbijačem, ki naj bi absorbirala in enakomerno razporedila obremenitev trka. Zato je tudi Modus zjebal starega Volva in ga zlamal. Ker ima Modus visoko postavljen odbijač in pod njim jeklen nosilec za absorbcijo trka. Novega Fičkota je pa Fiat naredil starinsko višinsko malega. Zato se pa na ravni EU dela na temo kompatibilnosti vozil in odbijačev. Predvsem tistih na tovornjakih in ostalih višjih vozilih. Na slednjih mora biti odbijač postavljen dovolj nizko, da pri trkih ne "povozi" manjših vozil. Idealno bi bilo, če bi imeli vsa vozila absorbcijski del odbijača natanko na isti višini. Tako bi se doseglo najvišje varnosti potnikov obeh vozil udeleženih v čelnem trku.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:

V zgornjem primeru bi jaz rekel, da bi BMW5 in Kia Pro Ceed pri trku drug v drugega verjetno odnesla približno iste posledice. BMW je malce slabši v varnosti, vendar težji, pri Kii je obratno.

Sej se šališ ne?

Al bodo zdaj korejci za 10 jurjev varnejši od švaba za 50 jurjev...
Nea zagovarjam bavarca, samo nigga plis, bodi resen.

Petak gre ja skozi cedevito ko nož skoz puter.

saj vem da podjebavaš... ampak, zakoni fizike ne poznajo razlik med BMW in KIA značko
jeklo je jeklo, airbag je airbag
smile-1.gif

Ja ampak noben me nebo prepričal da je manjši avto varnejši kot tavečji (isti letnik izdelave).

Ni ga tistega, ki me bo prepričal da je low budget korejec varnejši od enega avta, ki ima v nosu 2,5x več cilindov,...

Kaj pa če ti tvoja vedeževalka tako reče?
smirk-1.gif
 

Dzexon

Pripravnik
3. sep 2007
946
0
16
Citat:
Uporabnik Master_of_Disaster pravi:
Citat:
Uporabnik Dzexon pravi:
Če zapeljejo vse avtomobile z enako hitrostjo v enako prepreko in potem analizirajo poškodbe dummyjev je razlika kje? Kakšna razlika je v metodologiji NCAP testov pri manjših in večjih avtomobilih, da bi bile zvezdice različno vredne?

Še vedno zagovarjam tezo, da 5 zvezdic pri Laguni ni enako 5 zvezdicam pri Twingotu, kar malo si poglej po njihovi uradni strani
aplauz.gif
npr. tule

Ja, to velja pri frontalnem trku dveh avtomobilov, ne pa pri trku v statično oviro. Če zapelješ bimmerja v eno statično oviro, potem pa še ceeda (spet v isto oviro - NCAP), pa je lutka pri bimmerju bolj zdelana, to pač pomeni, da je ceed v tej situaciji bolj varen. Drugega zaključka ne more biti iz tega testa.

Teh 150 kg je pač nek zelo približen kriterij, ki je v praksi lahko spet nepomemben. Zakaj se pa 300 kilogramov težji volvo bolj zloži ob trku v modusa? Kje je tistih 150 kil potem? Ok, nad 150 kg razlike je kao neprimerljivo, a če naložim za 150 kg žakljev cemeta v prtljažnik je pa naenkrat primerljivo? Koliko kg pri frontalnem trku dveh avtomobilov je vredna ena NCAP-zvezdica, pač ne vemo, ker je verjetno od para do para različno.

Pa saj je že nekdo napisal - najtežji ceed je 90 kg lažji od najlažjega BMW 5 - potem sta torej primerljiva. Ali ne? Zakaj?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.458
346
83
34
Jaaaaaaaaaaaaoooooooooooo.
smile-1.gif



Ta tedn se gre barantat za dodatni popust, ker bo drugo leto FL. Najbrž ne bo šlo, a?
grin1.gif
A so vse barve na zalogi al je treba čakat na avto? Glede na to, da jih je tok na cesti, res pa, da so večinoma samo bele..
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
S cedevito lahko kvečemu primerjaš bmw enko.
No, pa smo prišli do pametne izjave s tvoje strani.
nahrung002.gif

Samo, da je cedevita 3x cenejša od enke.
grims-1.gif
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Tole temo so neracionalni dojče vagn feni čist zavozili...
smile-1.gif
))

OK, belih je največ, ker bele barve ni treba doplačat.
Kar se dodatnih popustov tiče, sem ti pa že povedal - prodajajo se kot sveže žemlje, zakaj bi pol spuščal ceno?
No men so sicer šenkal še park senzorje, ampak to je baje standard.

Kar se čakanja tiče - jest sm čakal dober teden.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.265
1.894
113
skratka
grin1.gif


zaključek zaključkov bi bil takle...Kia Pro Ceed je soliden avto za svoj denar.

Ne smeš pa pričakovati da sediš v avtu istega ranga z vrednostjo 20.000+ EUR.


OK tako?

Pri vsaki stvari je pač tako..malo denarja, malo muzike...torej moraš sam pri sebi pretehtati kaj ti več pomeni oz. kam in za kak namen boš porabil svoj denar....oz. ali bo manj porabljenega denarja tebi osebno že zadoščalo do te mere, da boš ti s stvarjo zadovoljen.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.523
1.231
113
švasanje pleha ne stane 50k €
medtem ko filanje notranjosti z ustnjem, high tech elektroniko, itd itd.... pa stane ohoho
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
skratka
grin1.gif


zaključek zaključkov bi bil takle...Kia Pro Ceed je soliden avto za svoj denar.

Ne smeš pa pričakovati da sediš v avtu istega ranga z vrednostjo 20.000+ EUR.


OK tako?

Pri vsaki stvari je pač tako..malo denarja, malo muzike...torej moraš sam pri sebi pretehtati kaj ti več pomeni oz. kam in za kak namen boš porabil svoj denar....oz. ali bo manj porabljenega denarja tebi osebno že zadoščalo do te mere, da boš ti s stvarjo zadovoljen.

Samo tvoj reply preberem in niti ni treba z misko pogledat kak avto "imas v garazi"
hysterical-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.