Da ga ne boš filal še 10 minut.Bom, čeprav bo bolj ena srednja žalost, namreč zaradi navala ti pripada samo 15 min. Pomoje do tprvega semaforja pa do krožnega in nazaj
Da ga ne boš filal še 10 minut.Bom, čeprav bo bolj ena srednja žalost, namreč zaradi navala ti pripada samo 15 min. Pomoje do tprvega semaforja pa do krožnega in nazaj
Če bi slučajno bili, potem bi to zagotovo bila koristna povratna informacija kajnedaČe bodo sedeži znucani po 50 testnih vožnjah...
MY Performance je v Avstriji in Nemčiji 60k po subvenciji (Long Range 53k), v SLO so MY zajebali ceno. Drugače pa dobro izgleda tale kia. Thumbs up!Gledam malo tale cenik in dejansko se mi zdi GT za dobrih 60K top izbira. Kje drugje lahko dobiš skoraj 600 konjev in vso opremo ki si bi jo želel za vsaj približno tak denar.
Od opreme dejansko ne vidim kaj bi dodal drugega kot toplotno črpalko in pa mogoče HUD in tisti dodatni paket asistenc, ki pa se mi ne zdi kritičen, glede na to da sta ACC in Lane asist že serijska.
To bi bilo bolj logicno ja. Se vedno pa je 185 nizko za ostale variante. Vsaj za mocnejse no, ce je ze 170KM premalo...To glede hitrosti je tudi meni v oči padlo. Čeprav na tujih straneh pa piše da ima GT varianta top speed 260.
A pri 180 kmh pa lahko?V bistvu bo šlo vedno bolj v omejevanje max hitrosti. Volvo v novih avtih omeji na 180 kmh, ker pri višjih hitrostih ne more zagotoviti preživetja.
A ti se res voziš hitreje kot 185km/h? Če to delaš na naših cestah, potem upam da te dobijo in ti vzamejo izpit (če ga sploh že imaš).Max hitrost 185km/h? Nekam nizko, za vse variante.
Kar naj tebi vzamejo izpit, če redno voziš 150 km/hA ti se res voziš hitreje kot 185km/h? Če to delaš na naših cestah, potem upam da te dobijo in ti vzamejo izpit (če sploh že imaš).
Kar se mene tiče bi lahko bila omejitev 150km/h pa bi mi bilo vseeno, ker več kot toliko nikoli ne peljem...
Je pa tole prva Kia ki bi jo z veseljem imel neglede na končno hitrost...