To je bil tako nazoren primer slabega vodenja, da sem ga moral prepisati.
Potrč: z nami je danes tudi direktor turistične agencije Intelekta, gospod Boris Farkaš. Pozdravljeni.
Farkaš: pozdravljeni.
Potrč: gospod Farkaš, kako naj se vaše stranke, vaši kupci pravzaprav, počutijo dobro, oziroma pošteno in korektno obravnavane, če ne dobijo niti odgovora.
Farkaš: poglejte, ta zadeva, ki ste jo tu privlekli naprej, je stara skoraj že tri leta.
Potrč: da, stara je, ampak ali mi lahko odgovorite, kako naj se gospa počuti pravilno obravnavana.
Farkaš: gospa pač vsake toliko časa nekaj napiše, pa bi rada nek odgovor.
Potrč: rada bi dobila odškodnino, ki bi jo morala glede na stvari, ki smo jih videli.
Farkaš: ne, to vi ne morete oceniti, če bi morala dobiti odškodnino.
Potrč: ... samo nekaj ...
Farkaš: to je vaša subjektivna presoja in tu vi niste zato, bom rekel, pristojni.
Potrč: midva nisva prišla sem da debatirava o tem, kdo je za kaj pristojen. Prišla sva sem zato, da vas vprašam ... večina direktorjev, naj vam povem, bi tu rekla v redu, ne bomo naših strank javno napadali in tako naprej, ampak to je presoja vsakega posameznika ... poglejte, uradna institucija, zveza potrošnikov, verjetno jo poznate, ne podpira vas. ne podpira vaših argumentov. podpira gospo šilih. vi se lahko še toliko trudite, da bi izpodbili marsikaj, ampak tega dejstva ne morete izpodbiti. ali ni osnovno načelo, da mora biti stranka enostavno zadovoljna?
Farkaš: poglejte, bom rekel, zveza potrošnikov ne pozna zadeve. ona pozna enostransko plat zadeve, ki jo je predstavila gospa šilih ...
Potrč: zakaj vi ne predstavite nasprotne plati, recimo?
Farkaš: ... tako kot pozna odvetnik samo eno stran. mi smo gospe šilih že dali odgovor, in še enkrat ponavljam, da pač to je njena osebna preobčutljivost, če je ona dobila reakcijo na klor. iz tega ne moremo sklepati, da je bilo v bazenu preveč klora ...
Potrč: ... tukaj vas moram zdaj prekiniti ...
Farkaš: ... počakajte da končam ...
Potrč: ... ne, ker greste iz teme ...
Farkaš: ... to je pač njena ...
Potrč: ... samo trenutek ...
Farkaš: ... subjektivna presoja ...
Potrč: zdaj greste proč teme, pravzaprav. v redu. če ne želite o tej temi, če želite tukaj dokazati, ...
Farkaš: ... lahko o tej temi ...
Potrč: ... da imate prav, videli smo tudi ogromno ostalih nepravilnosti, od sobe, hrane in tako naprej, ampak v redu ...
Farkaš: ... poglejte, te nepravilnosti so bile samo še dodane.
Potrč: ... midva se zdaj lahko tu vrtiva okoli gospe šilih ...
Farkaš: ... pa ne vrtiva se, nočete preiti k bistvu. poglejte, vi ste mene povabili kot gosta ...
Potrč: ... počakajte ...
Farkaš: vi počakajte
Potrč: ... ne morete ...
Farkaš: da povem svoje mnenje
Potrč: ... ne ...
Farkaš: prosim če mi dovolite, da povem svoje mnenje
Potrč: ampak če sprašujem o jabolkih, ne morete govoriti o hruškah
Farkaš: lahko povem svoje mnenje?
Potrč: ne, počakajte gospod Farkaš
Farkaš: lahko povem svoje mnenje? jaz sem prišel, tri ure pa sem se vozil
Potrč: ne
Farkaš: z avtom
Potrč: ne, ker o tem se pogovarjate zdaj že tri leta
Farkaš: vi ste si neko rešitev zamislili, pa zdaj hočete napeljati na to rešitev
Potrč: gospod Farkaš, ali smem prositi, da ustaviva
Farkaš: jaz sem prišel zdaj sem, da povem
Potrč: ne zdaj bova ustavila in eno vprašanje boste odgovorili
Farkaš: če ste me poklicali kot gosta, lahko jaz povem svoje mnenje?
Potrč: gospod Farkaš, kot kulturna človeka se bova pogovorila. Velja?
Farkaš: prosim, dajte mi kot gostu besedo.
Potrč: ne. stop. zdaj pa poglejte, ta pogovor vodim jaz, ne vi in to ne bom dovolil v tej oddaji.
Farkaš: potem pa kar zaključite po svoje. kar želite zaključiti.
Potrč: gospod, odgovorite mi na to vprašanje. če že ne priznate pri gospe Šilih, kako je potem mogoče, da ste še zmeraj na prvem mestu črne liste, ki jo pripravlja uradna institucija in tukaj je ogromno ljudi, ki sedijo v tem trenutku pred televizijskim ekranom, ki so na vaš naslovili pritožbe. tretjina vseh pritožb v Sloveniji gre na vašo agencijo. ali se v redu počutite kot direktor, takšne turistične agencije, ki dobi toliko pritožb? tukaj pa zdaj odgovorite.
Farkaš: no poglejte. to listo, ki jo pripravlja zveza potrošnikov, ne služi drugemu kot njeni samopromociji. to je popolnoma nestrokovna lista. logično, da je na prvem mestu tisti, kateri odpelje največ potnikov. po tej listi bi bila najboljša agencija tista, katera je bila včeraj ustanovljena in nima nobene pritožbe. to je prva stvar. druga stvar pa je to. ne more odnos in kakovost dela turistične agencije ocenjevati gost, katerega pritožba je bila neutemeljena in je bila zavrnjena. to je isto, kot da bi profesorja na fakulteti ...
Potrč: ... velja ...
Farkaš: ... ocenjevali študenti, ki so padli na izpitu.
Potrč: kdo pa je zavrnil to pritožbo?
Farkaš: ja mi smo jo zavrnili, ker so bile neupravičene.
Potrč: gospod farkaš. tukaj bova morala končat. hvala bogu imamo zdaj novi zakon, verjetno veste ...
Farkaš: poznam, ja
Potrč: ... ki bo takšen odnos in sprenevedanje ...
Farkaš: kakšen odnos?
Potrč: ... zagotovo ščitil oziroma ščitil bo tiste, ki bodo nezadovoljni. najlepša hvala za danes.
Farkaš: hvala vam.
Za trenutek sicer pokažejo tudi zdravniško mnenje, v katerem piše "Za pravo alergijo na klor je malo verjetnosti." in da je gospa preobčutljiva na pelod trav. Za ta 8 dnevni dopust je sicer (glede na cenik v prispevku) plačala 73.500 SIT.