mel pa dva renoja... laguno in renoult 21 nevada......
za 21 sem mislu, da sem pač dobil slab rabljen avto... laguna je bila nova... ni da ni... remont labore smo skoraj tožili.... Pregrevanje motorja in bremz.. šlo se je pa kao za neproblematični bencinski agregat 1.8 RT..... Sicer je tega že dolgo nazaj, vendar niti z zastavo nisem imel tolk problemov kot stemi renojevimi jajci.....
od takrat sem vozil od japoncev do nemcev... trenutno seat alhambro.... kupil pr 110 tisoč, sedaj jih ima čez 300, menjava sklopke in crknjen eberspaher (elektronika)..... to je vse....
renou laguna nova --- prodana pr 80.000 km.. Menjana dihtnga na glavi, drugič menjana celotna glava, težave z centralnim zaklepanjem, crknila klima (po menjavi glave), menjane obe prednji roki, ter zglob........
pri nevadi pa mi je popravljal model iz Zg. Bitenj 3-4 krat levi končnik..., no zadnje k se je na test pelal mu je kolo dol padu (mehankarju) šlo se je pa za pooblaščenega serviserja.., avto več ali manj skoz na servisu....... (aja pozimi, stalen problem ročne zavore, 2 seozi.. obakrat zarustane zajle)....
Edino kar je res buletproof se je izkazal reno kangla 1.4 motor...... ampak to zame ni avto... ampak kangla...
Mam pa tud kolega, ki ima espace 2.2dci..... o teb raj sploh ne bom govoru.... iz obupa ga je prodal.....