Citat:
Uporabnik sad pravi:
To so očitno napake. Isto je tudi pri kakšnih ketnah se zna kaj zgoditCitat:
Uporabnik corsol pravi:-Sodelavcu ga jepred leti pri cca70000km.....starejši možak, 1 lastnik avta,avto redno servisiran(OPEL)...
-Na službenem avtu(VW) ga je tudi utrgalo, in to nekaj 1000km po predpisani menjavi, sicer so potem vse popravili zastonj(kao garnacija), ....ampak glede nato, da je pri nekaj let starih avtih, obisk uradnih servisov velikokrat bolj izjema kot pravilo si predstavljam, da bi pri popoldancu znal biti bistveno drugačen razplet.....
In še enkrat: to, da kao velikega servisa ni pri avtih z verigo NE DRŽI. Ker še vedno imaš (sploh pri novejših in večcilindraših) kup jermenja in španarjev, katerih menjava zna presenetljivo veliko stat.
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
Mogoče so ketne pri avtomobilih višjega cenovnega razreda bolj kvalitetne kot pti jajčkih....
Pri Micri in 80 tisoč prevoženimi kilometri (avto izven garancije) ketna fuč - raztegnjena. Strošek menjave 1300€...
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kako pa si opazil, da je raztegnjena? Drug zvok?
Imam namreč 207-ko s 1.6 VTi in šele v tej temi sem ugotovil, da imam ketno
Dejansko je torej šlo za napako serviserja. Predvidevam. To se ti žal lahko zgodi tudi na japoncu.Citat:
Uporabnik franci pravi:
Meni je na Kangooju 100 km po menjavi glavnega jermena (+velikem servisu), le-tega razgonilo. Šli so še ventili, vzrok okvare je pa bil po njihovih besedah alternator, verjamem jim pa ne, sploh. Od takrat naprej vozim japonca. Never again is what you...
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Meni je na Kangooju 100 km po menjavi glavnega jermena (+velikem servisu), le-tega razgonilo. Šli so še ventili, vzrok okvare je pa bil po njihovih besedah alternator, verjamem jim pa ne, sploh. Od takrat naprej vozim japonca. Never again is what you...
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Kako pa si opazil, da je raztegnjena? Drug zvok?
Imam namreč 207-ko s 1.6 VTi in šele v tej temi sem ugotovil, da imam ketno
Če je na pooblaščencu se to običajno vse menja. Ni nujno, ker kakšen napenjalec se pri prvem velikem servisu zgolj preveri in če je ok se ga pusti do naslednjega. So pa ti napenjalci lahko prav nesramno dragi (recimo v rangu vodne pumpe). No, pri meni prvič nismo menjali, pri drugem servisu se je pa videlo v kakšnem slabem stanju je že bil, tako da je bila zadeva menjana. Za naprej bi menjal napenjalec tudi prvič.Citat:
Uporabnik paci pravi:Pri jermenu morajo ponavadi menjati tudi role in napenjalec,mogoče tega niso zamenjal.
Tudi meni so zjebal vectro ,ker mi niso menjali jermena in mi je vse šlo v k....(ventili...itd)