Kako se realno obnesejo novi močnejši bencinski motorji v karavanih ali SUVih? Recimo, da kupiš nekaj v rangu Superb Combi/Talisman GT/Passat ali pa SUV Tiguan/Peugeot 3008 GT/Tucson in podobni? Recimo sedaj furam Superb Combi s 170KM dizlom in ročnim menjalnikom. Zadeva potegne ko rabiš, vozi se udobno, poraba je dobrih 6l/100, s tankom naredim čez 800 km. Za moje pojme so to zelo dobre številke, pa naj kdorkoli reče karkoli čez dizle. Probleme imam predvsem s tem, da crkujejo dizel deli motorja, kot je znani EGR ventil in podobno, servis je tudi dražji, nabavna cena je dražja, motorji so težji.
Skupno vzeto čez dizla težko rečem, da je jajc, ker to pač ni. Ker jih tukaj veliko zagovarja bencin motorje in ker pri novem avtu resno gledam bencinske motorje, me zanima kako se resnično obnesejo v naštetih avtih v primerjavi z dizli? Recimo VAG grupa in primerjava 2.0 190KM dizla proti 1.8 TSI 180KM ali 220KM bencincu? Pa več ali manj se teh motorjev ne da več dobiti z ročnim menjalnikom, ampak z DSGjem, kjer je nova komponenta, ki lahko nagaja (ali pa so preizkušeno dobri?)
Izven VAG grupe nimam pojma kako je s Hyundai ali Renault motorji. Renault sploh nima neke močnejše dizel izbire za Talismana, ampak je le bencin 200KM, dizel pa 165KM. Peugeot bo v 3008 GT verzijo dal le 180KM dizla in nič drugega. Mazda ima v ponudbi 192KM bencin in šibkejšega dizla (175KM), ki pa NIMA turbine in nima jermenov, vsaj tako je trdil prodajalec.
Kako je z odzivnostjo, porabo, servisi,...? Konec koncev imata oba turbino, kar mnogi pri dizlih jamrajo...