Kateri karavan oz. SUV?

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Kaj pa tuning? Ne, ker bi se slo za nov avtomobil? Ne, ker je 190 km iz 2.0 ze blizu max.?
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Kako se realno obnesejo novi močnejši bencinski motorji v karavanih ali SUVih? Recimo, da kupiš nekaj v rangu Superb Combi/Talisman GT/Passat ali pa SUV Tiguan/Peugeot 3008 GT/Tucson in podobni? Recimo sedaj furam Superb Combi s 170KM dizlom in ročnim menjalnikom. Zadeva potegne ko rabiš, vozi se udobno, poraba je dobrih 6l/100, s tankom naredim čez 800 km. Za moje pojme so to zelo dobre številke, pa naj kdorkoli reče karkoli čez dizle. Probleme imam predvsem s tem, da crkujejo dizel deli motorja, kot je znani EGR ventil in podobno, servis je tudi dražji, nabavna cena je dražja, motorji so težji.

Skupno vzeto čez dizla težko rečem, da je jajc, ker to pač ni. Ker jih tukaj veliko zagovarja bencin motorje in ker pri novem avtu resno gledam bencinske motorje, me zanima kako se resnično obnesejo v naštetih avtih v primerjavi z dizli? Recimo VAG grupa in primerjava 2.0 190KM dizla proti 1.8 TSI 180KM ali 220KM bencincu? Pa več ali manj se teh motorjev ne da več dobiti z ročnim menjalnikom, ampak z DSGjem, kjer je nova komponenta, ki lahko nagaja (ali pa so preizkušeno dobri?)

Izven VAG grupe nimam pojma kako je s Hyundai ali Renault motorji. Renault sploh nima neke močnejše dizel izbire za Talismana, ampak je le bencin 200KM, dizel pa 165KM. Peugeot bo v 3008 GT verzijo dal le 180KM dizla in nič drugega. Mazda ima v ponudbi 192KM bencin in šibkejšega dizla (175KM), ki pa NIMA turbine in nima jermenov, vsaj tako je trdil prodajalec.

Kako je z odzivnostjo, porabo, servisi,...? Konec koncev imata oba turbino, kar mnogi pri dizlih jamrajo...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Kako je s tuningom danes, je to dovoljeno dokler je avto nov in pod garancijo? Kolikor vem ni, torej avtomatsko odpade? Se splača le na dizlih ali gre tudi na bencincih? Kako je z obrabo motorja in ostalimi problemi? Za moje pojme veliko neznank..
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Kaj pa ce bi Superbu dodal kaksen konj? Bi te za nekaj casa rezveseljeval mogoce.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri BMWju dokupiš original Performance čipanje oz. ponavadi paket (še druge predelave ala intercooler), pa obdržiš garancijo in vse.

Tudi cifre, ki jih navajajo so dejansko nižje kot v praksi potem, tako da tudi drugje ne dobiš kaj veliko več moči kot z original kitom.

Glede obrabe in težavami... če bo čipan motor kaj crknil, bo tudi brez povečanja moči enkrat crknil. Nič ne bo problemov zaradi čipa, če bodo je avto tako ali tako kripa.
rolleyes-1.gif
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ok, pa dajmo direktno.

Primerjava VW Tiguan in VW Passat. Superb Combi ne morem primerjat, ker nima takega dizel motorja.

Dva motorja: 2.0 TSI z 220KM in 2.0 TDI z 240KM. Obakrat DSG menjalnik. Zmogljivosti so presenetljivo enake med Tiguanom in Passatom. Oba 6.5s do 100 z obema motorjema. Končna višja pri Passatu (logično), poraba višja pri Tiguanu (logično). Torej vaše teorije o veliko slabših zmogljivostih SUVa proti karavanu z istim motorjem odpadejo, pospeški so enaki, konča pa res nižja, ampak razlike md 220 ali 237 ravno ni.

Če vzamemo isti avto, recimo Tiguan ali pa VW Passat. Ali 2.0 TSI 220KM ali 2.0 TDI 240KM? Zmogljivosti so tam tam, poraba v prid TDI za okoli 2 litra (6l proti 8l mešani cikel). Zvok, nabavna cena in vzdrževanje sta v prid TSI (sklepam). Kaj bi?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.736
113
Meni se zdi, da je zate idealen A6 avant, s kaksnimi S dodatki na podvozju.
smile-1.gif


Tiguan pa zakaj? Ker bi rad sedel visje?
TSI pa pojdi kam peljat, verjetno se ga da tudi varcno vozit. Ce vzames v zakup nekaj litrov vec ko pohodis je verjetno odlicna izbira. Prirast konjev pa je v primeru tuninga tudi verjetno vecji.
smile-1.gif

Ampak vseeno je verjetno zate pravi 240 konjski passat, mogoce kaksna r line izvedba.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.153
3.873
113
Take papirnate primerjave se podrejo v prvem ovinku. Pelji oba malo bolj dinamično čez Ljubelj in nazaj in ti bo hitro jasno kaj je največja pomanjkljivost SUV. In zakaj visoko sedenje ni vedno samo +.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, pa tudi pospeški so potem nad 100 pri avtih tipa passat dosti bolj prepričljivi.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
V bistvu gledam Tiguan R line, ker mi je preprosto hud. In ja, všeč mi je višje sedenje, leta jbg
grin1.gif

Passat mi ne potegne, ker je na vsakem vogalu in rahlo dolgočasen. A6 avant je precej višji cenovni rang, tako, da odpade. Superb Combi Sportline je zanimiv, kot tudi Talisman GT. Od višjega sedenja pa ne najdem prav veliko SUVov, ki mi izgledajo zelo dobro, hkrati pa ponujajo nekaj moči za zabavne ravnine, ko to potrebuješ.

Čez ovinke vozim standardno in počasi od določene nesreče naprej, tako da bi konje predvsem uporabil za ravnine, avtoceste, prehitevanja, itd. Od TDIja me odvračajo težave teh motorjev, zato se nagibam k TSI, katerih motorjev pa ne poznam, zato sprašujem o njihovih problemih, porabi, itd.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Moje mišljenje, glede na to, da ne kupuješ avta za 15 jurjev z zadnjimi EUR-i in preden se pol Alterja pobije med sabo
grin1.gif
.
Pojdi v salon in zapelji Tiguana in potem Passat-a. Razlika je pač očitna, kaj TEBI bolj ustreza boš pa edino TI vedel, ne pa alter pametnjakoviči na tem forumu (vključno z mano, da ne bo pomote
evil.gif
).
Ko si to naredil (izbral avto) pa pojdi še na test z obema motorjema in boš videl. Čeprav, če pišeš o 35.000 EUR-ih, potem lahko 240BiTDI kar črtaš in imaš izbiro že rešeno. Razen, če boš vzel ''golega'' BiTDI brez doplačil, potem morda prideš čez.
Zanimivo, da je Tiguan dražji kot Passat
aplauz.gif
.
Drugače pa še enkrat: poglej za Alltrackom, ti zna biti odličen kompromis med obema, cena je pa nižja od Tiguana.
smirk-1.gif


Pa še nekaj: po eni strani se naslajaš nad visokim sedenjem v Tiguanu, potem pa gledaš Superba Sportline, ki ne le, da je nižji serijsko, ampak ima še dodatno nižje podvozje. Boš moral najprej to razčistit pri sebi, ker enostavno nekatere stvari ne gredo skupaj.

Citat:
Uporabnik jello pravi:
Take papirnate primerjave se podrejo v prvem ovinku. Pelji oba malo bolj dinamično čez Ljubelj in nazaj in ti bo hitro jasno kaj je največja pomanjkljivost SUV. In zakaj visoko sedenje ni vedno samo +.
zmaga.gif
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
v glavnem, karkoli bo izbral se bo ves čas spraševal, zakaj nisem vzel onega drugega.
 

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Konje majstr kupuje za to da bo frajer med vožnjo od semaforja do semaforja ter po obvoznici, R-line (S-line,...) pa dabo frajer ko bo avto pri miru pred bajto ali pisarno.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Glede na to kakšna kripa je stari Tiguan za vozit, potem itak ne bo za drugega.
tongue-1.gif


R-Line res zgleda spodobno, samo mu manjka 20k€.
tongue-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Si ga že videl v živo?

Meni že na sliki ne prepriča, v živo pa je prav neverjetno kičast.

5_VW_Tiguan_R-Line.jpg
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Konje majstr kupuje za to da bo frajer med vožnjo od semaforja do semaforja ter po obvoznici, R-line (S-line,...) pa dabo frajer ko bo avto pri miru pred bajto ali pisarno.

Roberto si to ti??
hysterical-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Tiguan 2.0TDI 240 4M z R-line paketom, LED žarometi, navigacijo, usnjem in pa malenkostmi stane več kot 55.000 eur, to pa je že denar za katerega se dobi še kaj drugega kot dvignjenega golfa (da ne omenjam da je to vsaj dvajset jurjev več kot jih omenja avtor).