Kateri karavan oz. SUV?

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Zakaj avto je brez veze razpravljati. Tudi sam ga uporabljam, je must have it, na žalost.
Glede moči... IMHO se mi zdi, da se kupuje overpowered zadeve iz preprostega razloga, da pri normalni vožnji (kot jo omenjaš) ne porabi več kot 3,49l/100 km, ker gorivo je drago. Ekologija, pa stroški ki so povezani z lastništvom pa niso pomembni (zavarovanje za 200KM je dražje kot za 130KM, zaradi vseh dejavnikov imaš večjo obrabo podvozja in gum in tako naprej in naprej).
Saj če bi znal potegniti celotno sliko scene Alterja bi hitro videl da se isti playerji danes zgražajo čezme češ kake poglede in stališča imam in se duvajo o 200KM zadevah, čez nekaj dni v novi temi pa jadikujejo nad cenami gum, iščejo poceni zavarovanja, poceni rezervne dele, kupujejo olja sumljive kvalitete itn itn...
Žal so to povečini mudeli (da ne rečem kaj bolj krepkega) po sistemu "nek se vidi raskoš" in "lako čemo mi to" (da me ne bo spet kdo obsodil da se preveč brigam za zdravje in podobno) ki hkrati v svojem priljubljenem vrtičku ne vidijo 2 mm od svojega zabuhlega nosa.
Žal nisem dobil niti en korekten odgovor zakaj in čemu, še najbližje je bil tvoj odgovor...
No ja, saj to je splošno stanje občestva na Alterju.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
ja normalno da nisi dobil niti en odgovor...komu pri zdravi pameti se da ukvarjat s tvojimi umotvori, ki so kot vedno cisto off topic
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zakaj avto je brez veze razpravljati. Tudi sam ga uporabljam, je must have it, na žalost.
Glede moči... IMHO se mi zdi, da se kupuje overpowered zadeve iz preprostega razloga, da pri normalni vožnji (kot jo omenjaš) ne porabi več kot 3,49l/100 km, ker gorivo je drago. Ekologija, pa stroški ki so povezani z lastništvom pa niso pomembni (zavarovanje za 200KM je dražje kot za 130KM, zaradi vseh dejavnikov imaš večjo obrabo podvozja in gum in tako naprej in naprej).
Saj če bi znal potegniti celotno sliko scene Alterja bi hitro videl da se isti playerji danes zgražajo čezme češ kake poglede in stališča imam in se duvajo o 200KM zadevah, čez nekaj dni v novi temi pa jadikujejo nad cenami gum, iščejo poceni zavarovanja, poceni rezervne dele, kupujejo olja sumljive kvalitete itn itn...
Žal so to povečini mudeli (da ne rečem kaj bolj krepkega) po sistemu "nek se vidi raskoš" in "lako čemo mi to" (da me ne bo spet kdo obsodil da se preveč brigam za zdravje in podobno) ki hkrati v svojem priljubljenem vrtičku ne vidijo 2 mm od svojega zabuhlega nosa.
Žal nisem dobil niti en korekten odgovor zakaj in čemu, še najbližje je bil tvoj odgovor...
No ja, saj to je splošno stanje občestva na Alterju.

Saj to je pa tipično slovensko. Mora se videt navzven značka (VW, Audi ali BMW) pa tudi če je avto drvarnica. Potem pa gor kitajske gume pa motorno olje sumljivega porekla s seboj na servis. Zavarovanje pa zrihta nek žlahtnik.
cheer.gif

Mesečni stroški pa kaj takega... 400 stanovanjski kredit, 500 lizing za jaka kola brez opreme, zavarovanje na obroke, plača pa 600eur + šmudlanje. Pa bele adidaske.
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ti bom dal praktične izkušnje z uporabniki tega foruma, ki so bili pri meni z avti z več kot 200KM.
Pri nobenem do sedaj nisem zasledil, da je problem v gumah, vzdrževanju ali čem drugem. Res pa so bili to novi avti, ne pa kakšne 15 let stare kantice za jurja. In ko si enkrat v rangu 40 jurjev za nov avto ti verjetno vzdrževanje ni problem.
Tisti, na katere ti verjetno misliš, kupijo večji avto, kot si ga lahko privoščijo, ampak običajno švoh verzijo, pa gor napopajo 200KM značko, pa ene 19ke s ČangŠlang gumami, toliko da malo sosede vzpodbudijo
smile-1.gif


Drugače pa: vsak ima svojo filozofijo in če nekdo zabije cel NJEGOV denar za avto, kako že tebe to boli? No, razen da te žre, ker ima boljši avto kot ti....
grims-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Mogoce pa je zafrustriran ker vozi reno, pa se to enega izmed najgrsih in najmanj uporabnih
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.771
6.166
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zakaj avto je brez veze razpravljati. Tudi sam ga uporabljam, je must have it, na žalost.
Glede moči... IMHO se mi zdi, da se kupuje overpowered zadeve iz preprostega razloga, da pri normalni vožnji (kot jo omenjaš) ne porabi več kot 3,49l/100 km, ker gorivo je drago. Ekologija, pa stroški ki so povezani z lastništvom pa niso pomembni (zavarovanje za 200KM je dražje kot za 130KM, zaradi vseh dejavnikov imaš večjo obrabo podvozja in gum in tako naprej in naprej).
Saj če bi znal potegniti celotno sliko scene Alterja bi hitro videl da se isti playerji danes zgražajo čezme češ kake poglede in stališča imam in se duvajo o 200KM zadevah, čez nekaj dni v novi temi pa jadikujejo nad cenami gum, iščejo poceni zavarovanja, poceni rezervne dele, kupujejo olja sumljive kvalitete itn itn...
Žal so to povečini mudeli (da ne rečem kaj bolj krepkega) po sistemu "nek se vidi raskoš" in "lako čemo mi to" (da me ne bo spet kdo obsodil da se preveč brigam za zdravje in podobno) ki hkrati v svojem priljubljenem vrtičku ne vidijo 2 mm od svojega zabuhlega nosa.
Žal nisem dobil niti en korekten odgovor zakaj in čemu, še najbližje je bil tvoj odgovor...
No ja, saj to je splošno stanje občestva na Alterju.

Saj to je pa tipično slovensko. Mora se videt navzven značka (VW, Audi ali BMW) pa tudi če je avto drvarnica. Potem pa gor kitajske gume pa motorno olje sumljivega porekla s seboj na servis. Zavarovanje pa zrihta nek žlahtnik.
cheer.gif

Mesečni stroški pa kaj takega... 400 stanovanjski kredit, 500 lizing za jaka kola brez opreme, zavarovanje na obroke, plača pa 600eur + šmudlanje. Pa bele adidaske.
grin1.gif
In kaj je Toyota? Nekam tiho si bil, ko je bil vpoklic zaradi zračnih blazin.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zakaj avto je brez veze razpravljati. Tudi sam ga uporabljam, je must have it, na žalost.
Glede moči... IMHO se mi zdi, da se kupuje overpowered zadeve iz preprostega razloga, da pri normalni vožnji (kot jo omenjaš) ne porabi več kot 3,49l/100 km, ker gorivo je drago. Ekologija, pa stroški ki so povezani z lastništvom pa niso pomembni (zavarovanje za 200KM je dražje kot za 130KM, zaradi vseh dejavnikov imaš večjo obrabo podvozja in gum in tako naprej in naprej).
Saj če bi znal potegniti celotno sliko scene Alterja bi hitro videl da se isti playerji danes zgražajo čezme češ kake poglede in stališča imam in se duvajo o 200KM zadevah, čez nekaj dni v novi temi pa jadikujejo nad cenami gum, iščejo poceni zavarovanja, poceni rezervne dele, kupujejo olja sumljive kvalitete itn itn...
Žal so to povečini mudeli (da ne rečem kaj bolj krepkega) po sistemu "nek se vidi raskoš" in "lako čemo mi to" (da me ne bo spet kdo obsodil da se preveč brigam za zdravje in podobno) ki hkrati v svojem priljubljenem vrtičku ne vidijo 2 mm od svojega zabuhlega nosa.
Žal nisem dobil niti en korekten odgovor zakaj in čemu, še najbližje je bil tvoj odgovor...
No ja, saj to je splošno stanje občestva na Alterju.

Saj to je pa tipično slovensko. Mora se videt navzven značka (VW, Audi ali BMW) pa tudi če je avto drvarnica. Potem pa gor kitajske gume pa motorno olje sumljivega porekla s seboj na servis. Zavarovanje pa zrihta nek žlahtnik.
cheer.gif

Mesečni stroški pa kaj takega... 400 stanovanjski kredit, 500 lizing za jaka kola brez opreme, zavarovanje na obroke, plača pa 600eur + šmudlanje. Pa bele adidaske.
grin1.gif
In kaj je Toyota? Nekam tiho si bil, ko je bil vpoklic zaradi zračnih blazin.

Kaj te matra? Tole http://www.bloomberg.com/graphics/2016-takata-recall/ ?
In kaj imam jaz s tem? Misliš, da je to edino kar je narobe (tudi pri toyotah)? Kot da se japonci ne kvarijo.
Še vedno ne štekam kaj si hotel povedati s svojim sporočilom.
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lej mtl, ne napihuj se preveč, prav? Tudi ti spadaš v kalup katerega mi oporekaš.

Over & out
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Daleč pred ostalim ni nihče, ker če bi bil bi nekdo propadel. Itak velik del tehnologije razvijejo posamezni OEM in to potem prodajajo velikim, tudi japončkom in korejčkom. Če pa se že gre kazanje mišic se pa pogleda v motošport in tam VAGa čez leto dve sploh ne bo več, razen v Formula E in DTM.

Drugače pa vpoklic zaradi airbagov je zaradi Takate in ne Toyote. Takata pa opremlja po celem svetu tudi Evropejce, jaz bi se raje vprašal zakaj so Evropejci z vpoklici vedno tako tiho? V US kjer so na vsako malenkost občutljivi lastnikom rit brišejo in vse porihtajo, v Evropi pa od Evropske znamke lahko dobiš samo prst v rit. Toyota se vsaj z vsakim ameriškim vpoklicem odzove globalno za vse možne njihove modele in to je potem vedno na naslovnicah: miljoni vozil, groza!!! Veliko proizvajalcev pa laže in se zgovarja da je prizadetih samo nekaj modelov in nekaj serij ... dokler okostnjaki ne začnejo padat iz omar. To je tipičen evropski problem, ki je bil lepo viden tudi pri krpanju finančne krize leta 2008.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Meni je tako zabavno ko se pojavi en nebodigatreba z več vrednim kompleksom in se čuti poklicanega ostalim meriti kaj jim mora biti pomembno in do kakšne mere jim mora biti pomembno. Na srečo je takih zadetkov malo, ampak ravno zato so še toliko bolj vidni, ko odprejo svoj nepoklican gobček.

Namreč vašo vrhunsko filozofijo lahko uporabimo za čisto vsako stvar, ki jo primeš v roke ali počneš in vedno lahko najdemo nekaj kar bi bilo bolje drugače, kar bi bilo lahko ceneje, kar ni potrebno. Kmetu iz Vietnama se zdi skrajno idiotsko in nepotrebno, da ti opletaš po tipkovnicah, govoriš po mobilcu in se voziš z avtom. Samo na žalost nima interneta, da bi ti na nekem forumu to tudi povedal. Zelenemu brezposelnemu Janezu se tudi zdi popolnoma nepotrebno, da se ti voziš z avtom, ker bi lahko premagoval kilometre peš/s kolesom/vlaki/jadrnico/na konju/ ampak zopet smola, da ga tukaj ni in te malo vzame v roke.

Skratka, nehaj nabijat in drgni tipkovnico za kaj drugega kot pisanje tukaj.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
KSZ

Moje mnenje je da je vsak večji karavan z 2.0 dizlom fajn nakup. To ma tok navora da se vn ne vidiš. Če imaš tak budget pač pričakuješ da boš dobil 2.0 dizla ne pa 3.0 dizla. Če bi imel dost denarja bi sam vzel MB 320 cdi 4matic. Sam ker ga ne ti ne jaz nimava se mi zdi da bi bil vsak močnejši 2,0 dizel dober nakup.



Mi je pa definitivno grozno da Talisman nima 2.0 dci 170 konjskega.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
sej bojo pršli k pameti

al tako, da bojo dal nazaj njihov najbolši motor al pa ne bojo nč prodal

1.6 prdalice si lahko vtaknejo. in mislim, da so potencialni kupci večinoma istega mnenja.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
ksz...

Po moje je tako: ali vzameš recimo karavana, recimo nekaj nad 130 ps in se potem to nekako zadovoljvo premika (da je vsaj okoli 10 do 100 in okoli 200 končne, kar pmeni da se da peljat 160-180 brez posebnega matra), ali pa vzameš SUV in se pač sprijazniš da avto ne gre. Saj se da normalno vozit, samo pač vse skupaj malo počasneje.

Če pogledamo kakšen "davek" plačamo za SUV:

Renault Captur 1,5dci 90 - 13,7s - 171kmh - 4,9l/100
Renaul Clio 1,5dci l90 - 11,8s - 178kmh - 3,7l/100

Renault Kadjar dci130 - 11,5s - 190kmh - 5,2l/100
Renault Megane dci 130 - 9,8s - 210 km/h - 6,0l/100 (stari motor)

VW Tiguan 2.0 tdi 150 - 11,2 - 188kmh - 6,7l/100
VW Golf 2.0tdi 150 - 9,4s - 212kmh - 5,7l/100

Audi Q5 2.0tdi 190 - 8,4s - 210kmh - 5,7l/100 (tovarniški podatek)
Skoda Superb 2.0tdi 190 - 7,7s - 235kmh - 4,5l/100 (tovarniški podatek).

Škodo in Audija sem vzel ker sem ju edina našel z primerljivima motorjema.

Vsi podatki so iz Avtomagazina.