Kateri karavan oz. SUV?

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Problem je, da so bolj zmogljivi motorji potem obvezno še s 4wd pogonom in avtomatikom + višja oprema, kar pa poleg močnejšega motorja dodatno nabije ceno. Je pa seveda razlika ali sediš v avtu z osnovno opremo ali polno opremo. na zunaj mogoče niti ne, notri pa definitivno.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Ja, enoprostorca ne želim. Zmogljivo srednji SUV (a je težava s prostorom prtljažnika, povečana poraba,...) ali karavan. Espace mi je všeč, a ga žal še nisem imel priložnost videti v salonu. Kakšnih hudih motorjev nima, saj je namenjen udobni vožnji. Ja Superb Sportline kar zgleda, meni osebno je še bolj všeč rdeč. Saj pravim, kar me moti je, da ima le zmogljivega bencinarja (220KS), ki verjetno precej žre in to, da že imam Superba in ne bi bil nek preskok, pač pa je "vse že znano"
smile-1.gif
Pa zanimivo, da 220KS bencinar v Superbu ne more imeti 4 motion pogona.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
seveda da je oprema GT.na vseh slikah na netu iz slo predstavitve je slikan GT model (moder)...

razen ce ga dilerji se nimajo na zalogi-potem gres pa na Ah Vic kjer ima uvoznik parkirane svoje avte. sigurno ti ga bodo pokazali...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Na GTE sploh pomislil nisem, še v salonu ga ni nihče omenil kot opcijo. Pa lahko kdo kaj komentira to varianto iz izkušenj? Moram reči, da sem še precej skeptičen do elektrike.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.709
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Problem je, da so bolj zmogljivi motorji potem obvezno še s 4wd pogonom in avtomatikom + višja oprema, kar pa poleg močnejšega motorja dodatno nabije ceno. Je pa seveda razlika ali sediš v avtu z osnovno opremo ali polno opremo. na zunaj mogoče niti ne, notri pa definitivno.
No potem pa si že sam našel naslednji avto. Če ne rabiš 4x4, potem vzemi superba pa ga naloži z opremo namesto s 4x4. Čeprav če tudi pri superbu prodajo BT za 4xy evrov, potem....(poleg ostalih bonbonckov po podobni ceni)
bonk.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Kot lastniku prejšnjega Superba se mi zdi novi čisto drug avto, tako da dvomim da bi ti bilo vse isto. Mene pri novem bolj moti da ni možnosti recimo digitalne armaturke (števci mi pri novem superbu res niso všeč).

Sem pa prepričan da je tudi 2.0tdi 190ps čisto dovolj. Do 100 ima recimo 7,7s, 2.0 TSI pa 7,1s. Pa še 4x4 je možen.

Jaz osebno bom verjetno počakal da se Kodiaq malo "uleže" in potem vzel to.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Citat:
Uporabnik sumica pravi:
Na GTE sploh pomislil nisem, še v salonu ga ni nihče omenil kot opcijo. Pa lahko kdo kaj komentira to varianto iz izkušenj? Moram reči, da sem še precej skeptičen do elektrike.

Težko boš dobil koga z izkušnjami, dvomim da so jih v celi slo prodali več kot 10. GTE nima 4Motion.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Očitno še niste našli avtomobila,nekaj se sučete okoli VW in Škodilaka,pa vseeno niso čist čist ok!

Slovencu je težko nekaj spremenit,zato bolše da večina ostane na teh avtih,če pa komu ni všeč pa ostane samo reno.

Audi in bmw je pa itak rezerviran za naša brača.

Sory sam je vse res
smile-1.gif
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
No in to je zame zelo dober razlog, da nisem enajsti
smile-1.gif

TDI poznam, imam, razen zvoka težko kaj rečem čez njega in seveda občasne težave s kakšno dizel komponento. Stara tehnologija ali ne..deluje. Bencinski motorji pa itak 220KS praktično edini zanimiv.
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Audi in Bmw sta cenovno pač rang više, zato se ne sučem kaj dosti okoli njiju
grin1.gif

Če mislim dat nek dober denar za avto bom pa ja pregledal vse kar je mogoče, preden se kupi. In ne, da ne bi rad spreminjal česa, ampak ko takole gledaš avte ti je v bistvu jasno, da večno pljuvani VAG koncern sploh ni slab, oz. je odličen s svojo ponudbo, seveda pa NI poceni.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.359
2.734
113
Sicer pa je itak tako, da mož dela znanost kaj bi imel in kupil, na koncu pa vzame, kar je všeč ženi.
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Espace ima 200KM turbobencinca, EDC in 4control je največ. Nima 4WD pogona. Max load cena je 45k po ceniku (nekje)
Drugače imaš podobne sladke probleme, no pri nas smo šli v racionalizacijo prtljage...
 

MojsterS

Fizikalc
10. sep 2007
1.279
45
48
Pri nas zaenkrat ne kaže, da bomo šli v to smer. Mogoče sem pozabil omeniti, da bo moj avto tudi občasni vlečni konj. Dizel zgleda vedno bolj verjeten in zato hkrati Škoda malo izgublja, kjer mi je 190KM to, kar imam nekako že sedaj, več pa nima. Lahko kdo reče kaj uporabnega o Alltracku? Je uporaben za makadam, je luštno ko je malo višnji in je hkrati enako dober kot klasični Variant?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Komentar eGolfa od Pečjaka:

Prvi del, ki se nanaša na E Golfa je dokaj točen. G. Lotrič je imel pač smolo, da si je sposodil električni avto od proizvajalca, ki je zagrizen nasprotnik elektrifikacije prometa - oz je to sigurno bil v času nastanka tega avta, to je pred afero z izpušnimi plini in pred tem, ko je Tesla prodala pol milijona avtomobilov, ki jih še ni. Kako "ubiješ" električni avto? Tako, da narediš vozilo, ki stalno boleha na dometu in hkrati trdiš, da se kaj boljšega ne da narediti, ker tehnologija baterij ni dovolj napredovala. Mi smo lani vozili takega golfa dobre 3 mesece (v sklopu nekega projekta z nemškim partnerjem), ko smo ga pripeljali in odpeljali, smo z njim tudi prepeljali pot od Munchena do Gorenjske in potem nazaj.
.
Avtu se zelooo vidi, da so ga elektrificirali inženirji, ki ali nimajo dosti pojma o električnih vozilih, ali pa so dobili navodilo, da naredijo avto, ki ne bo "kanibaliziral" njihovih bencinskih modelov. Primeri: grelec je neizoliran, prav tako cevi za toplo vodo pri tem, da vsak vodovodar ve, da se iz neizoliranih cevi toplota hitro izgublja tam, kamor ni treba. Prednja maska je kar ista, kot pri bencinskem modelu, pri tem da je potreba za hlajenjem pogona bistveno manjša, areodinamične izgube pa so največje ravno skozi prednje odprtine za zrak. V avtu kraljuje velikanski 12V svinčeni akumulator, ki predstavlja mrtvo težo, saj električni avto nima zaganjalnika. Sistem klimatizacije je pobran kar iz bencinarja, kar pomeni, da vedno požira neko energijo bodisi za hlajenje ali pa za gretje. Da to ugasneš, moraš ali ugasniti kompletno ventilacijo (potem se rosi), ali pa prestaviti v eco mode, ki je prepočasen in z njim na avtocesti postaneš strelovod za vse besne tovornjakarje. Da povem še na kratko: slabe volje g.Lotriča ni kriv električni avto, ampak namen koncerna VW, da naredi tak električni avto, da bo večina kupcev raje kupila fosilno ali hibridno verzijo. Seveda so ljudje, ki tega E Golfa kupijo in so čisto zadovoljni, saj so se nanj navadili in se jim bolj pozitivno zdi to, da je Golf pač Golf in če npr razbiješ prednji odbijač, bo strošek precej nižji, kot pri namensko narejenem električnem vozilu, tudi zavore in podvozje bo znal poservisirati vsak neodvisni serviser.
.
Drugi del, kjer se premetava neke številke, je bil najbrž tudi bolj rezultat slabe volje nad Golfom, kot pa kaj drugega. Mi smo imeli z Golfom povprečno porabo cca 15 kWh/100 km, z BMW i3 približno 14 kWh/100 km , z našimi predelanimi vozili imamo celo nekaj nižjo. Radia in bluetooth-a ni potrebno izklapljati, to povedo številke: pri 20 in več kWh (20000 Wh) se poraba nekaj 10 Wattov res ne pozna. Pozna se pa gretje (4 kW) in hlajenje (1-3 kW), vsaj tako, kot je na E golfu.
.
Izpusti CO2: primerjal je tovarniški izpust dizla (seveda zlagan) z izmerjenim izpustom "štromarja", ob predpostavki, da imamo v Sloveniji vso elektriko iz TEŠ6. Tako primerjanje pač ni znanstveno korektno, primerja naj ali tovarniški podatek s tovarniškim podatkom (oba zlagana), ali pa ene meritve z drugimi. Poleg tega mi nismo Izrael, ampak Slovenija, kjer so TE udeležene le z dobro tretjino proizvedene energije. Da ne omenjam ostalih škodljivih vplivov nafte: izpust strupenih plinov, ko avto deluje na hladno (v mestu skoraj ves čas), odsotnost ustvarjanja delovnih mest za proizvodnjo energije (nafto boste v Slo žal ali pa na srečo zaman iskali) ter posredna podpora ekstremističnim gibanjem, ki jih financirajo države proizvajalke nafte, od koder dobi EU velik del fosilnih goriv.
.
Tudi pri ceni ni točnih navedb, ker je očitno avto polnil ponoči, takrat pa teče v večini trajnostno naravnanih gospodinjstev nočna tarifa, ki je nižja. Ne vem zakaj je navedena cena brez trošarine, ko greš na črpalko pač ne moreš natočiti goriva ne da bi plačal trošarino. Podobno zavajanje, le v drugo smer bi bilo, če bi navajal ceno električne energije brez omrežnine ali pa to, da mi polnimo iz fotovoltaike (da, imamo baterijski zalogovnik, da ne bo kdo trdil, da se potem ne vozimo, ko ni sonca). Iz fotovoltaike pač ta hip ne more polniti slehernik, kakor tudi slehernik ne more kupovati fosilnih goriv brez plačila trošarine, prevoznih stroškov in še česa.
.
Upam, da v Šoli za trajnostni razvoj ne raziskujejo na tak način in da je bilo netočno manipuliranje s številkami zgolj odraz slabe volje ob uporabi E Golfa.
Zagovarjanje uporabe fosilnih goriv, ki so po sami definiciji netrajnostna, pač ne more biti rdeča nit v ustanovi, ki propagira trajnostni razvoj. Kaj je to, se pa ve: električni transport v povezavi z obnovljivimi viri energije.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
hibrid ni avto na štrom, ampak se strinjam VW se bo na tem področju moral še dokazat. Če hibrid potem Toyota RAV4/Lexus NX300h.