ja, zadovoljen, moja prva ljubezen...
to je tudi razlog menjave.
sicer pa, o primerjavi mt-01 in vmax:
po moje sta dokaj medsebojno neprimerljiva motorja, pa čeprav imata kljub temu precej precej skupnega...
vmax je s svojimi 200 (ali 245, kolikor jih je imel moj) konji raketa v okvirju kruzerja, mt-01 pa za marsikoga podhranjen motor v okvirju superšportnika (z R1 si deli nihajko, vilice, zavore,...).
v normalni vsakodnevni vožnji se oba odlično odrežeta, tako v mestu kot na regionalki, avtoceste pa mt-01 ne dišijo (končna hitrost cca 180kmh), medtem ko z vmaxom potovalne hitrosti okoli 220kmh ne predstavljajo ne veternih ne drugih težav.
seveda, vodljiva sta oba, res pa da z vmaxom osmice na poligonu nisem uspel narediti...
dušo imata oba, navor pa tudi, kar omogoča leno vožnjo skorajda brez pretikanj. 5 prestav in 1700ccm motor V zasnove, to je to...
všeč sta mi v bistvu še vedno oba, je pa res da je bil mt-01 moja prva prava moto ljubezen... kar dolgo sem iskal lepega, primerno ohranjenega in kdor čaka dočaka. ta, katerega sem pripeljal domov je kot iz škatlice, brez praske!!!
dodatno sem naročil še akrapovičev stage-2 komplet, nov, samo odprta embalaža,katerega sem tudi najbrž z malo sreče našel na e-bayu. 2.250 EUR. ni poceni, pa vseeno, všeč mi je res basovsko grmenje kompleta.
če koga še kaj posebej zanima mu z veseljem odgovorim...