Amazon.de

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.504
361
83
34
Fora je, da se chat odpre sele ob 12h, zato ga nikjer ne najdes. :) Urejeno je bilo pa takoj. Zdaj moram poslat polomljeno zadevo nazaj prek DHL-a. Kako gre to, sprintam tisti list in kotaktiram DHL, da prevzame?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.361
1.416
113
Glede tistega zavrnjenega plačila, ni pomagala niti virtualna kartica.. Sem javil banki in sedaj rešujejo, ker so mi na Amazon supportu napisali, da podpirajo 2 nivojska potrdila plačila..

hadghah , to vidim pri tem zavrnjenem nakupu:
Poglej priponko 96746
Če dam "Revise Payment", lahko samo zamenjam plačilno sredstvo.. Ne vidim nobenih "opomb"... Mogoče sem jih spregledal..
Ja standardni problem Amazona.
Vse stranke hočejo spraviti na svoja plačilna sredstva.

Posledično se ne drzijo pravil o placilih s karticami. Ni tu banka popolnoma nič kriva razen da se drzi pravil postavljenih iz strani proizvajalca kartic (Visa).

Tezava je v tem da Amazon ne posilja zahtevanih podatkov banki. Pravila so pa določena s strani proizvajalca kartice (Visa...). Ampak se jih Amazon ne dr
zi.
Sem jih ze poslal v 3pm glede tega. "So sedaj malo popravili" Saj mi je banka poslala točni error česa se ne drzijo...


Sedaj ima Amazon novo foro. Takoj ti zakasirajo ti manjši del naročila. Banki pa pošljejo zahtevek za celotni znesek. Tako da zadevo preplačaš...
 
5. avg 2011
1.060
198
63
Okolica Ormoža
Ja standardni problem Amazona.
Vse stranke hočejo spraviti na svoja plačilna sredstva.

Posledično se ne drzijo pravil o placilih s karticami. Ni tu banka popolnoma nič kriva razen da se drzi pravil postavljenih iz strani proizvajalca kartic (Visa).

Tezava je v tem da Amazon ne posilja zahtevanih podatkov banki. Pravila so pa določena s strani proizvajalca kartice (Visa...). Ampak se jih Amazon ne dr
zi.
Sem jih ze poslal v 3pm glede tega. "So sedaj malo popravili" Saj mi je banka poslala točni error česa se ne drzijo...


Sedaj ima Amazon novo foro. Takoj ti zakasirajo ti manjši del naročila. Banki pa pošljejo zahtevek za celotni znesek. Tako da zadevo preplačaš...
Kar nekaj stvari sem v zadnjih letih kupil preko Amazon.de, pa se mi ni zataknilo niti pri enem naročilu. Ni mi jasno, kako bi ti lahko zaračunali več, kot je bila objavljena cena, na osnovi katere izdelke naročiš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

bev

Majstr
25. apr 2017
436
293
63
v 2024 imam 20 naročil, skupaj 2600 eur, vse bp. Mi gre sicer bezos na organ ampak dobim cenej ali za enako ceno kot na mimovrste recimo, dobava pa v povprečju hitrejša.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.361
1.416
113
Kar nekaj stvari sem v zadnjih letih kupil preko Amazon.de, pa se mi ni zataknilo niti pri enem naročilu. Ni mi jasno, kako bi ti lahko zaračunali več, kot je bila objavljena cena, na osnovi katere izdelke naročiš.
Zlo simpl.
Kupil sem za 90€ stvari. Posledično sem dal limit na kartici na 100€.

Pol dneva kasneje dobim zavrnitev plačila - ni zadosti sredstev. Sem mislil da sem se zmotil in spet dam limit na 100€
Kasneje pa grem gledat transakcije in glej ga zlomka vidim plačilo 25€ amazonu. Na spletni strani pa en izdelek od naročila plačan in v pošiljanju.

Kmalu zatem Amazon od moje banke želi spet 90€ za stvari (čeprav sem 25 že plaćal). (In en manjkajoči izelek.)

Torej sem za naročilo vredno 90€ plačal 115€.

Sedaj se že 2 dni prepiram z supportom da bi rad svojih 25€ preplačanih nazaj.
So pa mi na email potrdili da so vzeli 25€ čeprav chat support vztrajno trdi da niso.

No sedaj imajo 3 delovne dni časa da mi vrnejo moj preplačan denar.


So pa mi dali 10€ kupona za tiste težave, ki so jih povzročili z nespoštovanjem pravil kartičnega poslovanja.
Sicer so konstantno trdili da je težava pri banki. Samo sem mel predobre argumente podprte iz strani banke...
Napako pa so odpravili.... do nadalnjega. Ker se nekam redno ponavlja.
 
5. avg 2011
1.060
198
63
Okolica Ormoža
Zlo simpl.
Kupil sem za 90€ stvari. Posledično sem dal limit na kartici na 100€.

Pol dneva kasneje dobim zavrnitev plačila - ni zadosti sredstev. Sem mislil da sem se zmotil in spet dam limit na 100€
Kasneje pa grem gledat transakcije in glej ga zlomka vidim plačilo 25€ amazonu. Na spletni strani pa en izdelek od naročila plačan in v pošiljanju.

Kmalu zatem Amazon od moje banke želi spet 90€ za stvari (čeprav sem 25 že plaćal). (In en manjkajoči izelek.)

Torej sem za naročilo vredno 90€ plačal 115€.

Sedaj se že 2 dni prepiram z supportom da bi rad svojih 25€ preplačanih nazaj.
So pa mi na email potrdili da so vzeli 25€ čeprav chat support vztrajno trdi da niso.

No sedaj imajo 3 delovne dni časa da mi vrnejo moj preplačan denar.


So pa mi dali 10€ kupona za tiste težave, ki so jih povzročili z nespoštovanjem pravil kartičnega poslovanja.
Sicer so konstantno trdili da je težava pri banki. Samo sem mel predobre argumente podprte iz strani banke...
Napako pa so odpravili.... do nadalnjega. Ker se nekam redno ponavlja.
Tu mi nekaj ni logično. Ob upoštevanju, da k ceni moraš prišteti stroške pošiljanja, ne vidim nobenega razloga, da ti banka odtrga več, kot si ti navedel na plačilnem nalogu. Če bi se mi zgodilo kaj takega, bi najprej šel raziskat na banko in če ne bi dobil ustreznih informacij, bi storniral naročilo in zahteval vrnitev celotnega zneska.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.361
1.416
113
Tu mi nekaj ni logično. Ob upoštevanju, da k ceni moraš prišteti stroške pošiljanja, ne vidim nobenega razloga, da ti banka odtrga več, kot si ti navedel na plačilnem nalogu. Če bi se mi zgodilo kaj takega, bi najprej šel raziskat na banko in če ne bi dobil ustreznih informacij, bi storniral naročilo in zahteval vrnitev celotnega zneska.
Ni stroškov pošiljanja.

Ni tu nobenega plačilnega naloga. Amazon od banke zahteva znesek in je na tebi da potrdiš ali pa ne. Amazon od banke zahteva vrednost celotnega naročila.
Žal pa ne upoštevajo da so mi 25€ že odtrgali in en izdelek poslali. Sedaj pa bi radi še celotni znesek naročnine za manj izdelkov...
Pričakoval bi da bodo celotni znesek zmanjšali za že plačanih 25€...

Večji problem vidim v tem da je banka nakazala amazonu teh 25€ brez avtentikacije. Zal pa banka v tem casu ne dela.
To bom pa jutri vprasal banko zakaj so nakazali teh 25€ brez avtentikacije. Čeprav sumim da je to vsota do katere ne rabiš avtentikacije.
 

prjatu

Pripravnik
24. jul 2007
418
23
18
25€ je LVP - low value payment, je ena od izjem pri močni avtentikaciji pri PSD2, trgovec pri tem prevzame odgovornost na svojo stran
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejD