Karavan do enih 5000 EUR max?

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Fahr Immer Am Tag - vozi samo podnevi
Fehler In Allen Teilen - napake v vseh delih
Für Italiener ausreichende Technik - za Italijane zadostna tehnika
Ferrari In Aussergewöhnlicher Tarnung - izjemno zakamufliran Ferrari
Fix It Again Toni - angleško menda znate
Fünf Italiener, alle tot - pet Italijanov, vsi mrtvi
Fahrende Italienische Abfall-Tonne - vozeči italijanski koš za odpadke
Fahrer ist a Trotel
 
Nazadnje urejeno:

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Feller In Alle Teile?
evil.gif


Ja, ni kaj, avtomobili postajajo vse bolj kompleksni in popravila vse dražja, včasi povsem nepotrebno. Lep primer so dvomasni vztrajniki. Iz navadnega kosa železa so naredili nekaj kar je praktično najdražje popravilo (poleg zaribanega motorja), dražje celo od nekdaj zloglasne turbine.

Brez dvomasnega vztrajnika bi bile zaradi visokega navora sklopke ogromne, ali pa bi jih menjal ob vsakem rednem servisu. Za dizle je še najbolj samodejni menjalnik z dvojno sklopko
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Napisi
grin1.gif
Drugo smo predebatirali: alfa je pac alfa, ford ste tudi bolj kot ne vsi proti, fiata jaz nebi, volvo v70 mi je sicer vsec samo so ze prevec zjahani in pijejo, mazda ima predrage dele, skratka smo se kaj pametnega pozabili? Kak seat mogoce? Ker ce ne bo samo passat proti skodi, katerega se bo pac lepsega in bolj ohranjenega dalo dobiti...

Passat ni nikakršen biser. Gre turbina, vztrajnik, LMM, lušči se notranjost, crkne potenciometer za gas, poči blok motorja (pri 2.0 tdi), pri octaviji podobno, poleg tega začne še vse škripat, crkne števec...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Feller In Alle Teile?
evil.gif


Ja, ni kaj, avtomobili postajajo vse bolj kompleksni in popravila vse dražja, včasi povsem nepotrebno. Lep primer so dvomasni vztrajniki. Iz navadnega kosa železa so naredili nekaj kar je praktično najdražje popravilo (poleg zaribanega motorja), dražje celo od nekdaj zloglasne turbine.

Brez dvomasnega vztrajnika bi bile zaradi visokega navora sklopke ogromne, ali pa bi jih menjal ob vsakem rednem servisu. Za dizle je še najbolj samodejni menjalnik z dvojno sklopko

V bistvu niti ni res ... dvomasni menjalnik predvsem omogoča bolj gladko speljevanje, sicer pa tam do 150 konjev ne opravlja velike vloge. To ti med drugim pove tudi dejstvo, da Valeo dela aftermarket enomasne kite, s katerim nadomestiš dvomasni vztrajnik.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Napisi
grin1.gif
Drugo smo predebatirali: alfa je pac alfa, ford ste tudi bolj kot ne vsi proti, fiata jaz nebi, volvo v70 mi je sicer vsec samo so ze prevec zjahani in pijejo, mazda ima predrage dele, skratka smo se kaj pametnega pozabili? Kak seat mogoce? Ker ce ne bo samo passat proti skodi, katerega se bo pac lepsega in bolj ohranjenega dalo dobiti...

Passat ni nikakršen biser. Gre turbina, vztrajnik, LMM, lušči se notranjost, crkne potenciometer za gas, poči blok motorja (pri 2.0 tdi), pri octaviji podobno, poleg tega začne še vse škripat, crkne števec...

Vse napisano glede motorja velja za 2.0 TDI PD (razen LMM). Pa še pri LMMju je tako, da so crkovali prvovgradni LMMji pri 1.9 TDI ... potem je bila težava odpravljena (skoraj 10 let nazaj torej). Verjetnost, da ti pri TDI crkne LMM je danes popolnoma enaka kot da ti crkne pri DCi, JTD, HDi in podobnimi.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
To prepuščam strokovnjaku, ki mi bo to povedal iz prve roke..kar je bilo branja po internetu naj ne bi šlo za problematičn motor.

Poišči kakšne moje poste, sem imel dokaj slabe izkušnje z njim.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.944
2.251
113
kot lastnik volva v70 d5 letnik 2002 s preko 200000km lahko povem sledeče avto pri teh kilometrih ni zjahan porabi nekaj več kot 6 litrov sedmim se nisem niti približal, razen kadar vlečem počitniško prikolico takrat pride proti 10 pri tem, da vlečem 5 metersko polno naloženo - tisti tank, ko imam prikolico to je dvakrat na leto naredim namesto 1100 in nekaj km med 800 in 900.
prodaja se jih kar nekaj večinoma opaziš verjetno zjahane saj tisti, ki so v tip top stanju grejo v parih dneh po objavi.
tuakj je govora o različnih avtomobilih in pri vsakemu je govora da ima neke napake pri d5 motrju nisem opazil takšnih govoric kar je sigurno plus kar se pa tiče avta če rabiš tako velikega potem ni za razmišljati petvalnik se ti takoj prikupi. trenutna v70 je druga zapored in naslednji bo verjetno spet prav tak.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
pri tastari mazdi 6 136km so problematične podložke pod injektorji in sito pred oljno pumpo je za spucat

drugače super avto
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja, v bistvu imaš kar prav. Pri teh letnikih, ki jih on kupuje, je TDI dizel BOG. Po teh letnikih so pa zadeve nekoliko drugačne.
smirk-1.gif


Lepo se je prepucavati na osebnem nivoju, ko zmanjka argumentov.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Zadnji letniki Xsare - 2004/2005 bi znali biti tudi zanimivi. 2.0 HDi, edini problem bi znala bit zadnja prema (verjetno potrebna obnova, če še ni bila) ... pa sem pa tja kak EGR. Sicer pa laufajo ... jih pa ni veliko.