Karavan do enih 5000 EUR max?

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik byunknown pravi:
No 3.0DTI niti ni tako zelo slab, ampak je zelo občutljiv na pretirano matranje, ni to avto, da bi se ga vsak dan po avtocesti vozilo do max. hitrosti čeprav ima 177KM. Folk pljuva po njem, ko kupi uvožen avto iz Italije za male pare in s 3X prevertenim števcem, potem pa verjamem da zna marsikaj crknit. In to ni poceni. Ta jih 273k km pa pokliči lastnika pa ga vpraši, kaj vse je moral izredno menjati.
Drugače pa glede 2.2 DTI, jaz ga nisem v pol leta našel v SLO kakršnega bi si želel, zato sem vzel 2.0 in mi ni žal.
Je pa res, da imajo tile 2.0 DTI predvsem X20DTH problem z pregrevanjem poleti. To je res konstrukcijska napaka motorja, da imajo premale kanale za hlajanje glave motorja. Ampak to se enostavno reši, da se ga ne tišči v kakšen hrib na avtocesti 150km/h.

Vectra iz oglasa nima motorja X ampak Y20dth, popravljen. Od konca 2001 mislim da imajo vsi novejše.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik xsara pravi:
Ce povzamem moje izkusnje s xsaro (res je da prvi model), si ne zelim vec podobnega avtomobila. Morda imam jaz smolo. Kupil rabljeno in je bila redno servisirana pri pooblascenem serviserju, ampak to je venomer kaj za popravljati. Res je, da me motijo ze nedelujoce malenkosti, ampak z leti je tega vedno vec. Ce je 2.0 HDI v redu in zanesljiv motor, si za vse ostalo okoli motorja ne bi upal trditi. Itak je pa ponavadi tako, da cene rabljenih niso kar tako nizje od podobnih avtomobilov istega letnika.
Hjah, pri hiši imamo 2, nobena ni več rosno mlada, prej nasprotno, moja je 1.6 bencinar s preverjeno 250kkm in večjih težav ni. S tadrugo, še starejšo in bogsigavedi koliko km pa tudi nimam nekih problemov. Potem je še en kolega ki ima novejšo 1.6 16V, eden ima enako kot jaz in še dva poznam ki imata 2.0 HDI in vsi so zelo zadovoljni. Lahko da imaš res smolo, kaj pa vem...
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
....
@Juris: se mi je zdelo da bo odgovor izčrpen oz. podoben že prejšnjemu.
Star čebelji pregovor pravi: "Malo pleha malo žice, evo raji Opelice."

Je sploh potrebno kaj dodati ob teh motorjih? Tako 2.0, kot 2.2 sta še brez Common rail ali vsaj Pumpe/duse, pri čemer je 2.0 DTi obupno švoh in ga je treba terat na obrate, da sploh turbina zagrabi pri nekje 2200-2300. 2.2 je zaradi kubature rahlo manj nemočen, to pa je tudi vse. Če pa je še vgrajen v staro Omego, pa tako ni pomoči.
Da greš v današnjih cajtih kupovat 3.0 V6 stara in pri nas redka Isuzujeva jajca, mora biti v tvoji glavi nekaj hudo narobe.

Če že Opel Vectra, potem zanesljivo s Fiatovim 1.9 CDTi in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, vse ostalo je stran vržen denar.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
ksz

kak zvedet kateri euro motor je to ?

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6378778&show=1

da vidim čez kolk časa ne bo mogoče s tem avtom v center mb
crazy1.gif
 

Zgaga

Guru
25. jul 2007
10.597
4.527
113
50
Na sončni strani ALP
A to je bil en občinar na obisku v Nemčiji pa se mu je fajn zdelo, da je lahko v center prišel samo z novim avdijem q7,
in se je počutil fensi v družbi elitnih avtomobilov?
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.229
1.392
113
ksz


da malo obudim temo.

Nekaj se je pisalo o problematičnih bmw motorjih ? Kateri spadajo sem ?

Kateri je dražji za vzdrževati passat variant ali bmw touring ?

2003-2005 letnik dizel ?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pri BMW 2.0d 150hp se zna zgoditi da potegne lopute sesalnega kolektorja v motor, temu se lahko ogneš z odstranitvijo le teh, drugih omembe vrednih problemov ti motorji nimajo. Kar se vzdrževanje tiče mislim da neke omembe vredne razlike ne bi smelo biti.