Karavan do enih 5000 EUR max?

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Tele 3.0 so takoj za famoznimi 2.0 ki sami sebe potegnejo skozi auspuh, skratka eni najslabših motorjev kar jih je dal propeler na trg. Ne pomeni da so slabi, ampak primerjat z 1.9TDI (sploh starimi brez PDja) je bedarija.

Poraba z XD je pa hitro na 8l ali več. Da med zavarovanjem za 110KM in pa 190KM (zadnja skupina) ni velike razlike je pa tudi bedarija.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ki ne bo nikdar videl 500kkm. Da o servisih plinske instalacije ne govorim. Seveda mora prej se brezhibno delovat ta instalacija.
in kaj so ti strašni servisi plinske instalacije? in kje so probemi pri brezhibnem delovanju? Če daš montirat tja kjer ti nardijo napol ok se strinjam. Če se naredi pri monterju ki dela kot more ti niti avta neboš prevzel če ni vse v nulo kot more bit. tisti strašanski servis plinske instalacije pa dobiš nazaj po prvem tankanju, ker si že takrat prišparal razliko.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Opazam da te 1.9 lagune imajo FAP oz DPF filter. A to imajo vse ta filter? Od katerega letnika naprej?
Ker ni sans da nabavim avto s tem filtrom...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.232
3.886
113
Konkretno tale s tem motorjem in menjalnikom 7+. Edino če greš v šolo h kakemu šoferju grand-senika-ena-pet-dizel. Potem se zna zgodit da bi se kdaj peljal celo s kake pol litra porabe manj.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Opazam da te 1.9 lagune imajo FAP oz DPF filter. A to imajo vse ta filter? Od katerega letnika naprej?
Ker ni sans da nabavim avto s tem filtrom...

Pa kaj te tako moti ta filter? Če si imel z enim težave še ni nujno da je tudi drugod tako. Kmalu ga bodo itak imeli tudi vsi rabljeni, tako da ti ne uide. Pri Laguni se raje boj vsega ostalega na motorju (jih poznam kar ene par, ki sem jim je znamka zasrala zaradi novejših dci motorjev.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Me ne bo motilo ko bom kupoval letnik 2010+. Tam ko so prišli ven ca leta 2004 je bil tole polom. Skratka odsvetujete tudi 1.9 dci? Torej ostane samo 2.0 dci, ampak verjetno imajo tudi tile DPF filtre?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
bi pa ze raje imel 1.9cdti(jtd) kot pa starega 2.0 dti. Ceprav imam sam 1.7 dti ki zaenkrat na sreco ne povzroca nobenih tezav. Je pa mrtev pod 1600rpm.
Ima pa tale ketno, motorjev je pa tudi najbrz dovolj na trgu.
Ne vem pa ce ima asr kaj dela.
Tak motor je ime doctorz v svoji vectri se mi zdi ne vem kateri letnik.

Kolega ima takega iz oglasa - 2.0 DTI s 100 konji. Zadeva leti nenormalno (sumim sicer, da je preljšnji lastnik čipal), prevoženih ima 280.000 in brez enega problema. Poraba pa je okoli 6,5l, voženo skoraj izključno AC. Ima pa sicer 6 prestav.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tele 3.0 so takoj za famoznimi 2.0 ki sami sebe potegnejo skozi auspuh, skratka eni najslabših motorjev kar jih je dal propeler na trg. Ne pomeni da so slabi, ampak primerjat z 1.9TDI (sploh starimi brez PDja) je bedarija.

Poraba z XD je pa hitro na 8l ali več. Da med zavarovanjem za 110KM in pa 190KM (zadnja skupina) ni velike razlike je pa tudi bedarija.
Pri 2.0 so problematične plastične lopute, katere se odlomijo in jih potegne v sesalni kolektor ter posledično zariba motor.
3.0 nima omenjenih loput, oziroma so imele samo neke verzije z avtomatskim menjalnikom.
Pri 3.0 motorjih nisem zasledil nobenih težav, kakšna turbina se menja na 300.000km+, kar je bolj izjema kot pravilo, drugih težav pa nisem zasledil.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Opazam da te 1.9 lagune imajo FAP oz DPF filter. A to imajo vse ta filter? Od katerega letnika naprej?
Ker ni sans da nabavim avto s tem filtrom...
Od 2005 naprej, ko so 1.9dci pridobili 11KM. Za 2.0 dci pa mislim, da imajo vsi FAP, če se motim, naj me kdo popravi.
Naj te pa to ne moti, na Renault forumu je nekaj uporabnikov, pa nima noben težav s tem filtrom. Če bi jih imel, pa tudi strošek "popravila" ni visok.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Pa kaj ima mazda res drage dele? Kako so kaj mazdini dizli?

Jaz imam ze drugo Mazdo6 karavan ... prva je bila 2003, 2,0 dizel, brez DPF s 120 KS ... in sem jo vozil dobrih pet let... prodal, ko je imela cca. 175.000 km ... Sedaj imam novejsi model (od 2008), 2.0 dizel z DPF in 140 KS... in po dobrih 4 letih imam okoli 100.000 km ... Pri nobeni nekih vecjih problemov...

... ampak itak so ti ze drugi svetovali, da je ne izberi, ker ima drage dele, ker se kvari, ker ni vredna svojega denarja... ker se jo tezko proda,...
grims-1.gif
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Torej nima nič dražje dele kot povprečen evropejec? Drugače pa, ko je dci pridobil 11KM in so mu začeli vgrajevati DPF, koliko KM je potem imel? Oz koliko KM ima oni brez DPF? Na avto netu piše da so 1.9 ali 110 ali 120 (te so tiste s filtrom ne?), in celo 130 konjski, zdaj sem čisto zmeden s tem.
bonk.gif
Govorimo o laguni 2 po faceliftu torej o tem: Na wiki piše:

The Laguna II had relaunch in March 2005, according to Renault with improved security, driving performance and comfort. The engines were much the same as before, with the 1.6 and 1.8 petrol units being offered in some markets, while other countries get a 2.0 petrol unit (turbo or non-turbo) and two diesels (1.9 or 2.2 direct-injection).

After facelift Laguna comes with the third and whole new diesel engine 2.0 dCi with 150 hp (112 kW) and 175 hp (130 kW), this one the most powerful 2 litre diesel engine in the world as of May 2007.

Torej vsi ti imajo FAP filter?

Ta avto:

laguna2.jpg
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Torej nima nič dražje dele kot povprečen evropejec?

Ce po pravici povem, niti ne vem... ker nisem imel nekih dodatnih stroskov... Kar je bilo popraskano ali razbito, je bilo vecinoma pokrito s kaskom (razne praske s parkirisc,...) ... karambola pa se nisem imel nikoli ... Vecinoma samo potrosni material (brisalci, tekocine,...) in redni servisi na 20.000 km ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Tastara sestka je malo pokadila... ni bilo pa neke sile... Tanova z DPF pa nic ... Poraba je bila pri prejsnji sestici in tudi pri sedanji sestici dobrih 7 litrov na 100 km ... Pa zase vem, da ne vozim ravno sparovno ...
grims-1.gif
in bi bila lahko proaba se nizja ...

Ce imam relacijo, je poraba za kaksen liter nizja ...

Pri teh okoli letnika 2003 do 2005 je treba biti edino pozoren na rjo okoli zadnjih blatnikov... Jaz sem pri svoji, preden sem jo prodal, dal se zamenjat blatnike... ker se je to urejalo pod garancijo ... Pri letnikih med 2005 in 2008 (pred tanovim modelom) pa so bili menda neki problemi z DPF filtrom ...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Pa kaj ima mazda res drage dele? Kako so kaj mazdini dizli?

Jaz imam ze drugo Mazdo6 karavan ... prva je bila 2003, 2,0 dizel, brez DPF s 120 KS ... in sem jo vozil dobrih pet let... prodal, ko je imela cca. 175.000 km ... Sedaj imam novejsi model (od 2008), 2.0 dizel z DPF in 140 KS... in po dobrih 4 letih imam okoli 100.000 km ... Pri nobeni nekih vecjih problemov...

... ampak itak so ti ze drugi svetovali, da je ne izberi, ker ima drage dele, ker se kvari, ker ni vredna svojega denarja... ker se jo tezko proda,...
grims-1.gif

Nihče ni napisal da se kvari. Zelo dobro poznam dva lastnika (kolega in sodelavec), ki imata oba prejšnji model z 136ps dizlom in obema delata avta ok, le ko je treba kaj zamenjati je to ekstra drago. Jaz imam recimo accorda, ki nima poceni delov, a mazda je še eno stopnjo višje. Recimo vztrajnik, sklopka in delo pri neuradnem serviserju - 1300 eur, napenjalec mikro jermena (brez jermena ali dela) - 260eur, veliki servis na črno 700, uradno 900eur itd...

Lahko pa ti poveš še svoje izkušnje, morda oba moja znanca serviserji nategujejo. Jaz sicer načeloma nisem proti mazdi, prej nasprotno (sem jo tudi že hotel kupii), a ko iz dneva dan gleda kako ljudje plačujejo hude zneske te mine.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.499
767
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Nihče ni napisal da se kvari. Zelo dobro poznam dva lastnika (kolega in sodelavec), ki imata oba prejšnji model z 136ps dizlom in obema delata avta ok, le ko je treba kaj zamenjati je to ekstra drago. Jaz imam recimo accorda, ki nima poceni delov, a mazda je še eno stopnjo višje. Recimo vztrajnik, sklopka in delo pri neuradnem serviserju - 1300 eur, napenjalec mikro jermena (brez jermena ali dela) - 260eur, veliki servis na črno 700, uradno 900eur itd...

Lahko pa ti poveš še svoje izkušnje, morda oba moja znanca serviserji nategujejo. Jaz sicer načeloma nisem proti mazdi, prej nasprotno (sem jo tudi že hotel kupii), a ko iz dneva dan gleda kako ljudje plačujejo hude zneske te mine.


En je napisal, da imajo Mazde tezave z motorjem ... pa tudi v drugih temah se pise, koliko se kvarijo...Samo se nocem mesat v take debate... Vsak bo zase vedel, kako in kaj
smile-1.gif
... Glede mojih izkusenj... pa sem itak napisal... Sam sem vedno redne servise (in tudi ce je bilo kaj počohano) vedno delal V Gami v BTCju (sedaj A-Cosmos) ... in sem bil dosedaj vedno zelo zadovoljen ...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Pa kaj ima mazda res drage dele? Kako so kaj mazdini dizli?

Jaz imam ze drugo Mazdo6 karavan ... prva je bila 2003, 2,0 dizel, brez DPF s 120 KS ... in sem jo vozil dobrih pet let... prodal, ko je imela cca. 175.000 km ... Sedaj imam novejsi model (od 2008), 2.0 dizel z DPF in 140 KS... in po dobrih 4 letih imam okoli 100.000 km ... Pri nobeni nekih vecjih problemov...

... ampak itak so ti ze drugi svetovali, da je ne izberi, ker ima drage dele, ker se kvari, ker ni vredna svojega denarja... ker se jo tezko proda,...
grims-1.gif

Ja, Mazda ima res drage dele. Ne samo drage, ampak zlatarsko drage. To vem iz lastnih izkušenj, ker hodim po avtodele na uradni servis, ker jih drugje pač ne dobiš (seveda ne govorimo o olju in filtrih
smirk-1.gif
). Kolikor imam jaz izkušnje, ima od japoncev najdražje dele ravno Mazda, kmalu zadaj je pa Mitsubishi (če gledamo "normalen" rang in ne kak Lexus, Acura in podobno). Nekdo, ki si v povprečju lasti avto po 5 let (od novega) bo težko vedel, kakšna je cena delov ... ker je za kolikor-toliko spodoben avto normalno, da v tem času ni izrednih servisev (če spregledamo redke primerke).

Glede okvar je pa tako - z drugo generacijo Mazda 6 nimam preveč izkušenj ... verjetno je OK. Pri prvi generaciji pa so vsaj dizli precej slabi. Crknejo injektorji (nov je na pooblaščencu 900€!), v še slabšem primeru pa zariba ležaj na glavni gredi. Smo delali ene 5 takih. Stroški zelo visoki.

Seveda pa je splošno uveljavljeno dejstvo, da so japonci super zanesljivi in nikoli nič ne crkne ... injektorji in podobne zadeve pa crkujejo samo na VAGu in to vsem, ne glede na to, da obstaja XY variant dizel motorjev.
cry12bpy.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ti imaš "prenove" avte, da bi sploh videl ceno delov. Jaz tudi za hondo ne vem koliko kaj stane (verjetno tudi ni poceni). Moja "vira" imata 200-250 kkm in glede na te km zelo malo okvar (v primerjavi recimo z našim A-jem iz sosednja teme praktično nič).

Če kupuješ novega ali par let starega ti je vseeno, avtor pa kupuje avto za 5k eur, kjer pa se že pozna ali moraš dati recimo za sklopko in vztrajnik četrtino cene avtomobila.