Karavan do enih 5000 EUR max?

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
To je verjetno res, da imam prevec nove avtomobile... vendar tudi pred sestico, ko sem vozil Xedos-6 ni bilo nekih velikih izrednih stroskov... Imela je nekaj cez 220.000 km, ko sem potem kupil sestico ... V dveh ali treh letih, ko sem jo vozil, je bilo enkrat treba nekaj sklopko postimat (v tretjo je slo tezko) ... pa koncnike ... drugega se pa ne spomnim... razen spet rednih servisov, ki so bili pri Xedos6 2.0 V6 na 15.000 km ...

So pa dragi deli tudi recimo za Daihatsu, s katerim sem imel precej problemov (Charade 1.0 dizel) ... pa s Kio Spehio sem imel probleme ze po treh letih, ko je zaribala nekaj mesecev po tem, ko je bilo konec garancije... Tadruga novejsa Sephia pa laufa menda se danes ...
smile-1.gif
...

Zenina sestra ima recimo Renault Megane... in je imel z njim ze ohohoho problemov ... in stroskov... Imajo pa 1,6 bencinarja se mi zdi... letnik 2004 ali 2005 ... Notranjost je ze precej "oguljena" ... veliko bolj kot je bila v Xedosu, ki je bil letnik 1993
smile-1.gif
... ampak pelje se pa...
 

alpek

Pripravnik
15. avg 2007
914
3
18
Jaz lahko potrdim, za mazdo 6 prejšnji model do 2007, da so deli dragi.
Trenutno imam 250 kkm. Z motorjem sicer nimam težav, so pa druge "malenkosti". Recimo gre senzor na sovoznikovem sedežu za airbage (pogosta napaka) cca 700€ samo del. Sedaj sem po neumnosti prekuril zadnji motorček za brisalec (200€). Zaribala zajla za ročno, spet cca 200. Šel mi je fedr na roloju prtljažnika, ni možna kao menjava, nov rolo v rangu 500 €.
Pa še nih par je takih blo, ki se jih zdaj točno ne spomnim. Sam sicer nisem kupoval vseh novih stvari, ampak samo podajam cene za občutek.
Mikrojermen in napenjalec so ti že napisali.
Tudi servisi so za moje pojme dragi. Kje pa niso. Tako da jaz že odkar je potekla garancijaj sam nabavljam kose in olje in mi jih popoldanc zamenja za četrt cene uradnega servisa z deli vred.
Sedaj, ko imam dejansko star avto, vidim kako drago je vzdrževanje, če kaj crkne. Pa četudi zaradi dotrajanosti zaradi iztrošenosti.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.455
346
83
34
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ki ne bo nikdar videl 500kkm. Da o servisih plinske instalacije ne govorim. Seveda mora prej se brezhibno delovat ta instalacija.
in kaj so ti strašni servisi plinske instalacije? in kje so probemi pri brezhibnem delovanju? Če daš montirat tja kjer ti nardijo napol ok se strinjam. Če se naredi pri monterju ki dela kot more ti niti avta neboš prevzel če ni vse v nulo kot more bit. tisti strašanski servis plinske instalacije pa dobiš nazaj po prvem tankanju, ker si že takrat prišparal razliko.

467716-post_slo.gif


@Utisevalec: Stari TDI-ji brez PD? Niso stari PD, novi pa CR?


No, tista Vectra, ki sem jo prilimal je zgleda že šla, najbrž ni bila tako slab nakup. 2.0 dti je zelo zanesljiv motor. Imam občutek, da avtor teme še doooolgo ne bo kupil avta, ko pa ga bo, bo to VAG.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tele 3.0 so takoj za famoznimi 2.0 ki sami sebe potegnejo skozi auspuh, skratka eni najslabših motorjev kar jih je dal propeler na trg. Ne pomeni da so slabi, ampak primerjat z 1.9TDI (sploh starimi brez PDja) je bedarija.

Poraba z XD je pa hitro na 8l ali več. Da med zavarovanjem za 110KM in pa 190KM (zadnja skupina) ni velike razlike je pa tudi bedarija.

Zadnji razred pri zavarovanju za AO je nad 300kW. Tale bavarc pride 4 razrede nižje (130-150kW), saj ima 135 kW.

@Klemen: Mislim, da obstaja 1.9TDI tudi pred PD (nevem točno kakšna tehnologija) in PD, 2.0 TDI pa so PD in novejši CR.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja, 2.0 DTI je res ekstra zanesljiv motor.
smirk-1.gif


Glede motorjev TDI motorjev sem pa že nazaj razložil:

1. generacija: VP črpalka, mehanski injektorji
2. generacija: Pumpe-Düse (letnik 2000>>, vzporedno seveda še nekaj časa 1. generacija)
3. generacija: Common-Rail (letnik 2008>>, vzporedno seveda še nekaj časa 2. generacija)

1. generacije sta 90 in 110 konjska 1.9 TDI, slednjega imam jaz v Golfu IV.
EDIT: Prve generacije je tudi 75 konjski 1.9 TDI v Audiju A4.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Tele 3.0 so takoj za famoznimi 2.0 ki sami sebe potegnejo skozi auspuh, skratka eni najslabših motorjev kar jih je dal propeler na trg. Ne pomeni da so slabi, ampak primerjat z 1.9TDI (sploh starimi brez PDja) je bedarija.

Poraba z XD je pa hitro na 8l ali več. Da med zavarovanjem za 110KM in pa 190KM (zadnja skupina) ni velike razlike je pa tudi bedarija.

Zadnji razred pri zavarovanju za AO je nad 300kW. Tale bavarc pride 4 razrede nižje (130-150kW), saj ima 135 kW.

@Klemen: Mislim, da obstaja 1.9TDI tudi pred PD (nevem točno kakšna tehnologija) in PD, 2.0 TDI pa so PD in novejši CR.

Če bi vedel kaj več bi vedel da je bilo vse nad 130kW še eno leto nazaj vse zadnji razred po moči (in jasno nelinearno dražji od ostalih), potem je prišel triglav z novo lestvico ki je postavila nove razrede, ampak cenovna politika se ne spremeni veliko.

Kar se tiče PD motorja gre za nek VAGov bypass za CR tehnologijo, delno uspešen delno ne. Pred PD je jasno obstajala tudi tehnologija preko enotne "bosch pumpe" od prvih 1.6(T)Djev v golfih in dalje do prvih 1.9(T)DIjev.

Še o 3.0TD motorju v propelerjih, baje imajo enake težave kot tisti 2.0 sam oda so manj izrazite. Tudi pri njih lahko potegne loputo skozi bate, razlika je da jih ima 6 in je torej strošek večji. Problematičen je tudi sistem vbrizga, pa za turbine nisem slišal da bi bile ravno neuničljive (cena puhala je pa malce večja kot za 2l motor). Je pa tudi jasno da je 3.0 6cilindraš bedarija za nekoga ki hoče avto za 5k eur z čimmanj stroška.

Over&Out
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.455
346
83
34
To prepuščam strokovnjaku, ki mi bo to povedal iz prve roke..kar je bilo branja po internetu naj ne bi šlo za problematičn motor.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
In če "branju po internetu" zaupaš na besedo, zakaj ne moreš še meni?

Recimo tak najbolj očiten problem pri 2.0 DTI je Bosch črpalka VP44 in njene vsestranske lepote. Problemov je pa še več.
 

byunknown

Zelenc'
29. avg 2012
7
0
1
A daj ne ga srat no. Popravilo Bosch črpalke Vp44 pride 150€. No nova res pride okoli 1100€. Če pa ste kekci pa nosite to popravljat znanim mojstrom, ki vas za par uric dela (lotanja) oglobijo za +500€ pa vaš problem.
Sam imam vectro 2.0 dti karavan. Ima 1/4 mijona km laufa skor kot nova in verjetno še bo za par let.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Hja zgleda bom res na VAG pristal na koncu. Edino mondeo me se matra. Naj kdo se o temu kaj napise, kaksne so bile tdci masine tistih letnikov? Kdaj je mondeo dobil FAP filter? Sklepam da te letniki ga se niso imeli...al je glede na motor to vezano a ga ima al ne?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik byunknown pravi:
A daj ne ga srat no. Popravilo Bosch črpalke Vp44 pride 150€. No nova res pride okoli 1100€. Če pa ste kekci pa nosite to popravljat znanim mojstrom, ki vas za par uric dela (lotanja) oglobijo za +500€ pa vaš problem.
Sam imam vectro 2.0 dti karavan. Ima 1/4 mijona km laufa skor kot nova in verjetno še bo za par let.

There, there.
priden.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Hja zgleda bom res na VAG pristal na koncu. Edino mondeo me se matra. Naj kdo se o temu kaj napise, kaksne so bile tdci masine tistih letnikov? Kdaj je mondeo dobil FAP filter? Sklepam da te letniki ga se niso imeli...al je glede na motor to vezano a ga ima al ne?

jaz sem imel Mondea 2004 130KM 6p (facelift) - z motorjem nikoli težav - zato pa menjava amortizerjev zadaj, sklopka+vztrajnik+ležaj, počila cev turbopolnilnika...
Preventivno sem menjal vodno črpalko, zato ker je narejena tako butasto, da vodno črpalko žene črpalka servovolana. Črpalka servovolana ima itorno votlo gred kamor se vtakne utorna gred vodne črpalke.

Če ti zariba vodna črpalka (70€), menjaš tudi črpalko servovolana (700€) - če vodno črpalko menjaš preventivno, tako kot jaz, ti pri 170.000-180.000 zakiuha motor, ker črpalka neha delat. Delat pa neha za to, ker so omenjene utorne gredi poddimenzionirane in z določenim številom vkopov utore pobere in vodna črpalka ni več gnana...

Bejž stran od Forda = Fix Or Repair Daily
Če ti VAG ne diši, si omisli Cromo - vsake toliko boš zamenjal EGR in to je to. Prostora v kabini ima ogromno, pelje se odlično, prtljažnik po prostornini nekaj srednjega vendar nekoliko kratek
A ti napišem še kratico za Fiata?
 
Nazadnje urejeno:

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Napisi
grin1.gif
Drugo smo predebatirali: alfa je pac alfa, ford ste tudi bolj kot ne vsi proti, fiata jaz nebi, volvo v70 mi je sicer vsec samo so ze prevec zjahani in pijejo, mazda ima predrage dele, skratka smo se kaj pametnega pozabili? Kak seat mogoce? Ker ce ne bo samo passat proti skodi, katerega se bo pac lepsega in bolj ohranjenega dalo dobiti...
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Feller In Alle Teile?
evil.gif


Ja, ni kaj, avtomobili postajajo vse bolj kompleksni in popravila vse dražja, včasi povsem nepotrebno. Lep primer so dvomasni vztrajniki. Iz navadnega kosa železa so naredili nekaj kar je praktično najdražje popravilo (poleg zaribanega motorja), dražje celo od nekdaj zloglasne turbine.