Kar se firm tiče so vse naštete plus Dhetlefs OK, tko da kupiš tisto, ki ti ponuja več. V glavnem imajo vse ALKO podvozje ITD. Tloris izbereš in opremo in začneš zbirat ponudbe. Prodajalec na vodovodni v LJ ti pripelje iz tujine tudi po naročilu, takšno kot želiš.
Budget imaš za nabavo prikolice več kot dovolj visok, če se spraviš pa na rabljeno pa tudi z luksuz opremo ne bo težav. Ste tričlanska familija, boste v prihodnosti 4 ali 5 članska, tukaj pazi na število ležišč, glede na to, da bi rad prikolico uporabljal kot avtodom, pazi, da le ne bo prevelika, čeprav s temi podvozji ni več panike. Priporočal bi ti še sistem na dalinca, da ne boš prerival zadeve na roke. Za nas pavšaliste, ki to prerivamo dvakrat na leto je to brezveze.
180 konjski dizel, OK, kaj pa teža? Skupna dovoljena teža avta in prikolice ti ne sme presegat 3500 kilogramov, tako, da bodi pozoren na to. Če ti presega, potrebuješ izpit koda 96, ki ti poveča to skupno dovoljeno maso na 4250. Pazit moraš tudi, da ne presežeš največje dovoljene mase slupine vozil, ki ti piše v homologacijskem kartončku od avta.
WC, tuš, je funkcionalno, mogoče ti pove še kak, ki ta tuš dejansko uporablja. Ponavad natankaš vodo v rezervoar, daš not tableto proti algam in je to to. WC je precej hito poln in ko prazneš ( pa praznem samo od otrok, svojih ne spuščam not) je kar zanimivo in ni za pred kosilom, tko da za odraslega za redno potrebo za dve odrasli osebi ravno ni, moji otroc pa skos kodjo v ta WC (trije ga nafilajo v ene 3-4 dneh). So pa sanitarije v vsakem kampu, tko da je tuš in WC tam.
Kar se tiše predprostora, definitivno tenda zaradi mobilnosti ali pa kak hitropostavljivi predšotor, glede na to, da bi mel kot avtodom. Drugače je klasičen predprostor zmaga.
Nove prikolice imajo kuhinje hudo opremljene, sem ravno zdaj videl eno Hobbijevo (pri firmah vsak svoje hvali, v resnici je pa vse isti šmorn). Fajn je, da imaš (glede na avtodomarske želje) priklop na avtu, ki bo dajal 12 V še na hladilnik, tko da ti dela med vožnjo.
Še kaj?