Kako ste plačali avto?

Kako ste plačali avto?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:

Javna prevozna sredstva so čisto v redu. Sicer pa tudi peš ni slabo hodit v službo. Vedno bolj cenim to.

Komentiram samo zadnji del...

Pes hodit v sluzbo pride v postev za nekoga, ki je doma blizu delovnega mesta... Vsak dan hodit pes 15 km ali vec v eno smer pa je malo pretirano
smile-1.gif
... Javna prevozna sredstva pa tudi ni nujno,d a so poceni in vsi ne zivimo zraven postaje javnega prevoza (avtobus, vlak,...) ...

Nekomu, ki je doma v centru mesta in ima do delovnega mesta kilometer ali dva... pa je verjetno res ekonomicno gledano ceneje, ce gre pes
smile-1.gif
...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Posiljevanje ljudi z leasingom torej.

Posiljevanje? A te mimovrste tudi posiljuje s svojo (cenejšo) ponudbo in se ti zato ne splača kupit v Merkurju? Če ne želiš, še vedno lahko plačaš višjo ceno: televizijo v Merkurju ali Opla na keš v njihovi akciji 24 ur.

Lahko si stvar predstavljaš takole: lizing hiša kupi 200 avtomobilov, ti kupiš enega. Kdo bo dobil ugodnejšo ceno?


Citat:
Mogoče pa res ne kupim več novega avta.
Mogoče pa kupiš samo še novega na lizing?
grin1.gif
 

JanezBlond

Pripravnik
26. jul 2007
39
3
8
Vidim, da so mnenja različna. Naj mi tisti, ki zagovarjate kredit ali leasing razloži po kmečko zakaj naj kupim avto za recimo 10kEUR na kredit in ne na keš. Se pravi imam v denarnici 10KEUR in nagradno pitanje naj rajši grem na banko po 10kEUR kredita ali naj avto skeširam ?
lp
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ce imas gotovino, vprasaj pri prodajalcu, kaj je bolje...

Ponavadi je tako, da ce vzames nekaj na kredit (ali leasing), da dobis dolocene ugodnosti...tako da se ti vcasih splaca dati pol sedaj, pol cez eno leto... ali pa da del vrednosti placas z gotovino, del pa s kreditom... Ugodnosti so od proizvajalca oz. ponudnika do ponudnika razlicne ... ponekod dobis ugodonsot pri zavarovanju, ponekod dobis podaljsano garancijo, ponekod dobis boljsi paket dodatne opreme,... Nekega splosnega pravila pa ni
smile-1.gif
...
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:

Javna prevozna sredstva so čisto v redu. Sicer pa tudi peš ni slabo hodit v službo. Vedno bolj cenim to.

Komentiram samo zadnji del...

Pes hodit v sluzbo pride v postev za nekoga, ki je doma blizu delovnega mesta... Vsak dan hodit pes 15 km ali vec v eno smer pa je malo pretirano
smile-1.gif
... Javna prevozna sredstva pa tudi ni nujno,d a so poceni in vsi ne zivimo zraven postaje javnega prevoza (avtobus, vlak,...) ...

Nekomu, ki je doma v centru mesta in ima do delovnega mesta kilometer ali dva... pa je verjetno res ekonomicno gledano ceneje, ce gre pes
smile-1.gif
...


Če nisi doma blizu delovnega mesta, se vedno lahko preseliš bliže in hodiš v službo peš. A misliš, da sem se jaz rodil zraven šihta ?!
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Blažko, ne se delat neumnega; dobro veš, kaj mislim s posiljevanjem lizinga. Primerjava z mimovrste je neumesna - ali se moram nujno zapufat na Mimovrste, če hočem cenejši izdelek? I do not think so.

Mene osebno ne zanima, kaj počneta leasing hiša in prodajalec avtomobilov. Mene zanima to, da pridem čim ceneje do nekega izdelka brez, da bi se mi bilo treba pufat in "lizingat". Stara šola: kupim, ko imam keš. Če nimam keša, ne kupim. Jebat ga. Sicer pa je second hand stare, relativno poceni robe danes na tone.

Če so avtomobili na leasing toliko cenejši bom pač kupoval dve leti starejše, ki so bili kupljeni na leasing. Misliš, da mi bo prodajelec (fizična oseba) težil, da hoče leasing sicer bo cena višja ?
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Lej vsak ima svoj pogled na materialne dobrine. Ne vem kako si ti štartal v lajf, ali iz pozitivne nule, ali so ti pa starši dali zagonski kapital.
Čisto enostaven primer:
Dve osebi istočasno končata šolo (srednjo, faks, karkoli). Ena se takoj zapufa za hišo, vzame kredit recimo na 20 let. Ta drug pa najprej 20 let varčuje (seveda mora biti izredno discscipliniran, da denarja ne sfrčka) in si čez 20 let naredi hišo. Torej čez 20 let sta na istem, oba imata hišo, s tem da je prva oseba v tej materialni dobrini uživala že 20 let, ta druga se je pa verjetno potikala naokoli kot podnajemnik, ali pa bila na grbi staršem.

Zadeva je sicer malo poenostavljena, ampak pomembno je bistvo.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Sej se ne delam neumnega, samo razlagam ti, zakaj pride do tega.

Preberi še enkrat: če jaz kupim in zavarujem 200 vozil, bom dobil nižjo ceno pri proizvajalcu in zavarovalnici kot ti (tvoj mali avtosalon). Se pravi imam manjše stroške,podobno kot jih ima tudi Mimovrste napram Merkurju. Jaz zato, ker mi dobavitelj zniža ceno izdelka, mimovrste zato, ker ne rabi plačevat trgovin, prodajalcev in ostalega.

In če je moj biznis ponujanje lizinga za avtomobile, ta avto ponudim s pribitkom X% na mojo ceno. X je lahko enak kot v salonu in bo končna cena še vedno nižja. Mimovrste ima (predpostaviva) enak obseg prodaje kot Merkur in enako nabavno ceno, ampak manj stroškov za pokrivat in lahko ponudi nižjo maržo.

Rezultat je enak: oba prodajava za nižjo ceno od konkurence.

Tvoja smola je samo to, da se jaz ukvarjam z lizingom. Če bi bil navaden trgovec, bi tudi prodajal avtomobile za keš.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Lej vsak ima svoj pogled na materialne dobrine. Ne vem kako si ti štartal v lajf, ali iz pozitivne nule, ali so ti pa starši dali zagonski kapital.
Čisto enostaven primer:
Dve osebi istočasno končata šolo (srednjo, faks, karkoli). Ena se takoj zapufa za hišo, vzame kredit recimo na 20 let. Ta drug pa najprej 20 let varčuje (seveda mora biti izredno discscipliniran, da denarja ne sfrčka) in si čez 20 let naredi hišo. Torej čez 20 let sta na istem, oba imata hišo, s tem da je prva oseba v tej materialni dobrini uživala že 20 let, ta druga se je pa verjetno potikala naokoli kot podnajemnik, ali pa bila na grbi staršem.

Zadeva je sicer malo poenostavljena, ampak pomembno je bistvo.

Če si bral pristevke višje, sem napisal, da se mi zdi kredit za nekatere dobrine, ki ne izgubljajo na ceni in funkcionalnosti tako hitro kot npr. avto, smiseln in pravilen. Mednje spada gotovo tudi nepremičnina. Seveda je pa stvar posameznika kolikšen delež bo vzel na kredit in koliko se bo "skeširal". Financiranje gotovo ni zastonj, pa naj vsi tukaj na forumu trdijo drugače. Banke in leasing hiše niso dobrodelne ustanove.

Tudi s primerom pretiravaš. Štartal z nule, bil najemnik pa kljub temu varčeval. Vendar mi vseeno ni bilo treba čakat 20 let do nakupa stanovanja. V letih se je nateklo za 70% vrednosti, ostalo pa kredit. Sam si zračunaj koliko manj obresti plačaš na tako vsoto denarja za kredit. Sedaj sem bremen prost, če bi vzel kredit za polno vrednost prvega dne, bi bil še vedno zapufan. Brez varčevanja in discipline gotovo ne gre.

Bistvo je torej to, da ljudje danes niso pripravljeni potrpeti popolnoma nič. Vse hočejo takoj.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Razumem to od samega začetka. Ampak kar nočete na glas povedati je to, da se na kupca prenese strošek tvojega lizinga in ta je "lahko višji" kot "nekaj evrov" cenejši avto. Od nečesa pa tudi leasing hiša mora živeti, mar ne?

Leasing hiše spretno izkoriščajo slovensko mislenost, da se kupuje popuste in "navidez poceni stvari", manj ljudi pa se vpraša, koliko bo TCO za dotični izdelek.

Toliko je govora, nihče pa ne postreže s številkami. Koliko avto X stane na cash in koliko ta isti avto X stane na leasing + stroški financiranja v vseh teh letih. Da ocenimo ali je leasing res obljubljena dežela.

In še vedno mi nisi odgovoril, ali me mimovrste "sili" v kredit ali leasing, če hočem cenejši izdelek? Poleg tega je ponavadi na "spletno ceno" treba nabiti še stroške poštnine, pošiljanja in podobno.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Mislim, da je vsakomur jasno, da motiv lizing hiš ni v dobrotništvu ampak v denarju. Tega služijo s prodajo svoje storitve, ki nikakor ni in ne more biti zastonj.

Ne vem od kje ideja, da tega nihče noče povedat na glas? Nihče na glas ne vpije niti, da je treba tudi plačat cestnino, kupit vinjeto, tankat bencin, vzdrževat avto... ker to ni neposredno tema debate in ker so te stvari splošno znane (upam). Tudi če bi igrali na karto skritih stroškov in neukih potrošnikov, te danes zakon zavezuje k objavi EOM pri tovrstnih poslih.

Ali je lizing "obljubljena dežela" bo presodil vsak sam, odvisno od želja, zmožnosti in ponudbe. Če Civica dobiš za 8k danes, 8k drugo leto in 8k čez dve leti, cena za keš pa je 24k, potem je odgovor verjetno "da". Kljub 300€ stroškov storitve finančnega lizinga. Če dodaš še kakšen bombonček v obliki cenejšega zavarovanja, je odgovor za marsikoga na dlani.

Kar pa se tiče siljenja v lizing - seveda te mimovrste ne sili v nobeno financiranje. Oni so spletna trgovina, to je njihov core business. Enako, kot je core business lizinških hiš ponujanje finančnega najema v kakršnikoli obliki že. Zato izdelkov pri prvem ne moreš otipat, pogledat, stestirat... pred nakupom. Pri drugih pa ne moreš kupit avtomobila (za keš). Vsak se ukvarja s svojim core poslom, v katerem je dober. To pa ne pomeni, da kogarkoli diskriminira ali posiljuje.

Oziroma je ocena tega "posiljevanja" prepuščena vsakemu posamezniku - če imaš tak občutek greš pač drugam.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Verjemi, da povprečen Slovenček še kako dobro preračuna, koliko ga to na koncu pride skupaj z obrestmi. Vsak vedno vpraša, koliko ga pa preplačam? Ampak keč je drugje. Ljudje nimajo denarja, oz. ne znajo šparat, po domače, in lizing oz. kredit jih silita v "šparanje", saj vsak mesec odleti denar za obrok, in ga pač ni več za druge stvari.

Še druga stvar, ki jo je težko ovrednotiti, pa je podaljšana garancija. Kako boš to ovrednotil v denarju? Če ti v štirih letih ne crkne nič, potem je vrednost te garancije enaka nič, če pa se kaj pokvari, je pa lahko vrednost te garancije precej visoka.

In seveda je ta garancija kot dodatni bonbonček pri lizingu.

Svari pač niso tako črno bele, kot se morda na prvi pogled zdi.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
8 K + 8 K + 8 K za civica... osebno raje dam 24K "keš na mizo" in se s tem ne ukvarjam več. Old school. Cenejše zavarovanje pa si lahko zrihtam tudi sam. Eni pač nočemo imeti opravka s kreditom ali leasingom, če to ni res nujno. In nov avto je daleč od nujne stvari.

Z mimovrste in podobnimi si pošteno zabluzil. Kot kupca me zanima NAJCENEJŠI izdelek brez pogojevanja kredita ali leasinga. Kaj je v ozadju mene ne zanima. Zaradi mene je lahko posredi leasing hiša. Pomembno je, da jaz s tem nimam nič. Plačam in se s tem ne ukvarjam več. Ne čez pol leta, ne čez eno leto ne čez 5 let. OK ?

Ča preveč "izenačiš" ceno za "cash" in leasing, si opravil že pol dela. Itak, da ga bo redko kdo kupil pod takimi pogoji. Eni bodo vzeli leasing, drugi bodo šli drugam.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Potem ni problem, da je leasing toliko boljši ampak to, da Slovenci po tvojem ne znajo varčevat. Ja to je pa potem problem Slovencev in ne prednost leasinga.

Garancija mene res ne gane. Zadnje obdobje vozim stare avtomobile, kjer je garancija ZF, kvarili pa naj bi se tudi nadpovprečno, pa zaradi tega niti približno ne trpim. Potrošni material pa je verjetno izvzet iz podaljšane garancije, ali se motim?

Ja, stvari niso črno bele. Leasing je za nekoga dober, za drugega pa ne. Avta osebno nikoli ne bom kupil na kredit ali leasing (zarečeni kruh
redface-1.gif
). Kolikor gotovine, toliko avta.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
8 K + 8 K + 8 K za civica... osebno raje dam 24K "keš na mizo" in se s tem ne ukvarjam več. Old school. Cenejše zavarovanje pa si lahko zrihtam tudi sam. Eni pač nočemo imeti opravka s kreditom ali leasingom, če to ni res nujno
- če imaš v žepu vedno 24 000 EUR, potem nisi tipičen prebivalec Slovenije
- eni nimajo neracionalnega odpora do lizinga in ga z veseljem izkoristijo

Ali pa boš temu tipu svetoval, naj rajši 5-10 let špara, tačaš pa ženo in deco v rikši vleče v bolnico, šolo, službo, itd... ?
Ali rajši starega jugota kupi ? Ne, ne bo. Na lizing je vzel skoraj novi avto in uživa v njem.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
8 K + 8 K + 8 K za civica... osebno raje dam 24K "keš na mizo" in se s tem ne ukvarjam več. Old school. Cenejše zavarovanje pa si lahko zrihtam tudi sam. Eni pač nočemo imeti opravka s kreditom ali leasingom, če to ni res nujno
- če imaš v žepu vedno 24 000 EUR, potem nisi tipičen prebivalec Slovenije
- eni nimajo neracionalnega odpora do lizinga in ga z veseljem izkoristijo

Ali pa boš temu tipu svetoval, naj rajši 5-10 let špara, tačaš pa ženo in deco v rikši vleče v bolnico, šolo, službo, itd... ?
Ali rajši starega jugota kupi ? Ne, ne bo. Na lizing je vzel skoraj novi avto in uživa v njem.


Ne pretiravaj, no. Za 4.000 EUR dobiš že dober starejši avto. Gotovo ne bo crknil na poti v bolnico
tongue-1.gif
. Kdor ne more spraviti v treh do štirih letih skupaj za zgoraj omenjenega Civica, mu avto prvenstveno ni namenjen. Raje se bo ozrl za kakim Cliotom ali Loganom za cca 9.000 EUR. Sicer pa tudi za 12.000 - 15.000 EUR dobiš že veliko novih avtomobilov.

Si naredil raziskavo, da si tako prepričan v to, da tipičen Slovenec nima 24.000 EUR ?! Kdo pa je tipičen Slovenec? Gre za družino, posameznika ?