Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Izguba vrednosti vozila ni nikoli tako majhna kot so obresti kredita/leasinga
Zakaj bi dajal 30000€ gotovine, če lahko daš 10%, ostalo pa še malo "obračaš"
Citat:
Uporabnik D_K pravi:
Citat:
Uporabnik Fiat007 pravi:
Izguba vrednosti vozila ni nikoli tako majhna kot so obresti kredita/leasinga
Zakaj bi dajal 30000€ gotovine, če lahko daš 10%, ostalo pa še malo "obračaš"
Me res zanima kak obračate ta denar ??? Jaz sem mel možnost skeširat al pa 50/50 kao brez obresti.
Kot prvo če vzameš lizing avto ni tvoj, plačaš 20% več osnovnega zavarovanja, denar pa moraš še potem nekam "varno" naložit. Sem se raje kr odločo plačal avto v celoti, ni mi niti malo žal.
Citat:
Uporabnik North_face pravi:
Itak, da je pri nas več kot 50% vozil na kredit/ leasing/ položnice/ vpiši še kaj ... torej je menda jasno, kaj ljudje smatrajo, da je "bolje". Zdaj, nekateri ta "bolje" res razumejo kot bolje (obračanje keša), za ostale pa nima smisla pisat ...
sam sem šel v času borznega zloma na keš .... če bi bili časi drugačni, bi šel isto tako na "puf" ...
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Meni tudi ni jasno, kako so lahko vsi tako navdušeni nad lizingom. A ne plačaš avta dražje, kot če ga plačaš v celoti na cash? V čem je prednost lizinga?
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Meni tudi ni jasno, kako so lahko vsi tako navdušeni nad lizingom. A ne plačaš avta dražje, kot če ga plačaš v celoti na cash? V čem je prednost lizinga?
Najprej je treba ločit različne "tipe" lizingov. Večina ljudi govori o finančnem, ker "kupujejo" avtomobil. V preteklosti je večini to predstavljalo substitut za posojilo, ki ga ne bi dobili zaradi prenizke bonitete. Na lizing pa se lahko "zapufaš" več in niti ni toliko važno, kakšne prihodke imaš. Avto ni tvoja last in gre bye-bye, če ne plačuješ. Je pa to (bilo) dražje od posojila.
Zadnje čase je zadeva obratna - nekatere lizing hiše v povezavi s trgovci za avto ponujajo nižjo mpc, če vzameš na lizing. Sicer nekaj poberejo nazaj z obrestmi, raznimi stroški... ampak je še vseeno ceneje, kot skeširat (ali vzet na kredit in plačat "običajno" ceno).
Potem imaš tudi pol/tretjina sedaj, ostalo drugo in tretje leto, brez obresti. To je še vedno lizing (in tudi stroške ti pribijejo) - in je spet bistveno ugodnejše kot keširat / vzet kredit.
Druga možnost je operativni lizing, kjer te zanima samo najem / uporaba vozila in se ne želiš zajebavat z lastništvom / prodajo avta. Nepopularen izven (resnejših) podjetij.
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Prednost je mogoče v tem, da imaš avto danes, ne pa čez X let, ko našparaš njegovo ceno. Plus se ne furaš peš (izguba časa) ali z javnimi prevoznimi sredstvi (izguba denarja).