Kako BMW WallisMotor odstrani strešno okno

Bucko

Fizikalc
28. avg 2007
1.739
53
48
Sej pomoje jo niso nič rezal. Odstranili so šibedah, nalepili dodatno ploščo, pokitali in pobarvali.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.579
1.104
113
Titograd
No ok, pač poštuklali luknjo. Vseeno, avto strukturno ni taki kot takrat ko je prišel iz tovarne. Me res zanima, če je tista alu plata na strehi homologirana
 

Neuromancer

Fizikalc
24. jul 2007
344
116
43
Vprašanje je samo eno: kako se bo dodana strešna plošča obnašala v primeru prevračanja vozila.
1. Ali bodo vari/lepljeni spoji zdržali ali pa se bo utrgala in udarila po potnikih.
2. Za koliko se bo ob udarcu upognila in s tem skrajšala prosto pot za glave potnikov v primeru prevračanja.

Nič kaj takšnega za naše strokovnjake za aluminij in analize po metodi končnih elementov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Vprašanje je samo eno: kako se bo dodana strešna plošča obnašala v primeru prevračanja vozila.
1. Ali bodo vari/lepljeni spoji zdržali ali pa se bo utrgala in udarila po potnikih.
2. Za koliko se bo ob udarcu upognila in s tem skrajšala prosto pot za glave potnikov v primeru prevračanja.

Nič kaj takšnega za naše strokovnjake za aluminij in analize po metodi končnih elementov.
Trenutno je edino važno vprašanje ali je tista plata v strehi homologirana. :valjamse: :valjamse: :valjamse:
Kaj bo s streho v primeru prevračanja nobenega ne zanima.
Tako kot jih na tehničnem ne zanima, če se voziš s 30 let starimi gumami, ki so ustreznih dimenzij, če boš prišel pa z 1 mesec (ne iz gumi-direkt AndY1 :evil:) starimi top pnevmatikami, ki bodo recimo 1cm preširoke, si pa nevaren in te izločijo :). #SlovenijaRula
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113

Torej (po slikah sodeč) so samo odstranili strešno okno, nalepili gor streho od drugega modela, niti niso odstranili gumba za pomik strehe in niti se niso potrudili, da bi zapolnili luknjo in tapicirali pošteno. Pa tako je naš cenjeni Vojnik govoril, da bodo vzeli streho od original 750Li brez strešnega okna, pač iz drugega trga...
Če bi podrobni bral kar sem pisal bi videl, da nisem napisal, da so to naredili, ampam, da se to da narediti. Kot pa sem napisal, nek BMWblog nima smisla komentirati, ker gre za osebne zamere in natolcevanja. Kot tudi to, da ima avto v homologaciji napisano strešno okno. Še nisem videl takšne homologacije…

Drugače pa verjemi, da se tole ni zgodilo brez vednosti naročnika in to ne potem, ko je avto prišel, ampak že pri naročilu.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
a) Prodaja v firmi, ki je prodala avto, je kup luzerjev. Zakaj niso prodali avta skupaj s programom Individual, kar je tovarnin oddelek za predelave in tam naročili predelave?

Seveda je možno, da tega niti Individual ne bi hotel narediti, in to bi jih moralo izučiti, da se tega ne dela. Ampak po mojem niti probali vprašati niso. (Je pa res, da bi stalo nekaj deset dodatnih jurjev.)

b) Pogoj naročnika je z vidika varovanja oseb smešen. Če jih zanima resno varovanje, potem je treba vzeti protect verzijo sedmice. Bo pa mnogo, mnogo dražje od obične sedmice.

Naročnika opominjam tudi, da je kaseta šibedaha 2-3x težja od tistega tankega pleha na strehi. Sploh ni samoumevno, da je občutno manj balistično varna.

c) Sicer sem na področju bemflov ostal daleč zadaj v zgodovini, ampak še 20 let nazaj se je brez doplačila namesto steklenega dalo naročiti "železen" šibedah (tj. tak, ki je bil običajen v 90ih letih).

Pojma nimam, če se to še da. Tudi če se, bi moral naročnik potem pokazati nekaj fleksibilnosti, ni nujno, da bi jo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Ni problem, v firmi, ki avto proda. Problem je v naročniku. Po cesti se vozijo patruljna vozila Megani, Corolle, Seati, ipd. kar sploh ni primerno, ker bi ta vozila morala biti naročena za policjska vozila s prilagojenim vzmetenjem, oblazinjenjem, zavorami, ipd. Ampak to je pri nas španka vas.

Zelo nenavadno je, da BMWblog nabija Wallis zaradi posla, ki je bil uskjlajen z naročnikom. Najmo reči potem še kakšno o BMW 550 za na avtocesto, kjer bi morali menjati streho zato, ker dobavitelj patrulnih luči dobavi streho z integiranimi lučmi. Tako pa tega niso naredili, ker je naročnik zahtevel luču od ”znanega” podjetja, kjer se sedaj pri višji hitrosti ne morejo pogovarjati zaradi šuma vetra. In btw, so morali ravno nato ojačati streho zaradu upora luči pri bišjih hitrostih.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Pojma nimam, če se to še da. Tudi če se, bi moral naročnik potem pokazati nekaj fleksibilnosti, ni nujno, da bi jo.
Kakšno fleksibilnost?
Striktna navedba, da ne sme biti noter strešnega okna je služila samo enemu namenu: to je, da se je izločilo BMW, morda pa še katerega drugega ponudnika.
Ker kot si napisal, če bi se šlo za varnost, bi morali naročiti blindirano verzijo, tukaj se gre pa za navadno limuzino in če je gor strešno okno ali ne, nima nobene veze pri funkcionalnosti, varnosti, itd. Šlo se je točno in samo zato, da se je izločilo ponudnike, da bi razpis dobil izbrani dobavitelj. Ali je šlo pri tem za direktno podkupnino naročniku ali določenemu pripravljalcu razpisa ali pa so v ozadju neke druge zadeve (recimo bo žena direktorja slučajno ravno sedaj kupila avto iste znamke z izdatnim popustom) bi pa morala biti stvar kriminalistov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113

Torej (po slikah sodeč) so samo odstranili strešno okno, nalepili gor streho od drugega modela, niti niso odstranili gumba za pomik strehe in niti se niso potrudili, da bi zapolnili luknjo in tapicirali pošteno. Pa tako je naš cenjeni Vojnik govoril, da bodo vzeli streho od original 750Li brez strešnega okna, pač iz drugega trga...
Temu se reče strokovna predelava.
Me prav zanima, kako se bo ta odisejada iztekla.
Kdo gre stavit, da bo bmwblog dobil obisk kriminalistov ali kogarkoli že, da jim preda ime vira. :eek:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Naročnik je lahko rigiden, nefleksibilen, koruptiven ali samo butast. Ampak dobavitelj pa ne sme kršiti predpisov zato, da bi mu ustregel.

"Najmo reči potem še kakšno o BMW 550 za na avtocesto, kjer bi morali menjati streho zato, ker dobavitelj patrulnih luči dobavi streho z integiranimi lučmi"

Če je firma, ki je delala nadgradnjo menjavo strehe tudi homologirala, potem je vsaj to poštimano (V KR ZDju so pred leti dali na Češko predelati rešilca, ki je prišel nazaj s xenon kitom. Ampak predelovalec vozila je tudi to homologiral kot del nadgradnje in vse je bilo vsaj papirno urejeno.)

Neka kleparska delavnica Wallisa pa tega, kakor izgleda verjetno ne zna in verjetno ni mogla urediti.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Naročnik bi bil lahko fleksibilen tako, da bi na zastavljeno vprašanje, če je pogoj brez šibedaha obvezen, odgovoril: s ciljem doseganja boljše cene in večanja konkurence med ponudniki umikamo pogoj.

Seveda se ta pogoj da interpretirati kot korupcijo (dajmo reči bobu bob), ampak: taki so vsi javni razpisi. Čakam samo še, da bodo začeli avte po dolgem žagati na pol in iz njih izdelovati motocikle - ker bo naročnik tako zahteval v razpisu...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.909
113

Torej (po slikah sodeč) so samo odstranili strešno okno, nalepili gor streho od drugega modela, niti niso odstranili gumba za pomik strehe in niti se niso potrudili, da bi zapolnili luknjo in tapicirali pošteno. Pa tako je naš cenjeni Vojnik govoril, da bodo vzeli streho od original 750Li brez strešnega okna, pač iz drugega trga...
1643045390897.png
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in vincent

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Fak ej takega avta jaz nebi niti pogledat upal, kaj šele da se not vsedem. To je ja smrtno nevarno. Fak nameto šajbe so pleh not dali. Neee to bo zaj avto mehek ko iz putra. Boknedaj, da se pozimi pelajo pa iz veje snegec gor pade. To da zmečka vse do podvozja.

Toti na BMW blogu niso diht bemumater da ne.
Tole bojo lepo tožbo fasali pomojem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Vojnik

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.562
931
113
A imajo vse podaljšane različice (od najbolj osnovne do najdražje) šibedah - tako pred kot po faceliftu?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
"Ni problem, v firmi, ki avto proda. Problem je v naročniku. Po cesti se vozijo patruljna vozila Megani, Corolle, Seati, ipd. kar sploh ni primerno, ker bi ta vozila morala biti naročena za policjska vozila s prilagojenim vzmetenjem, oblazinjenjem, zavorami, ipd. Ampak to je pri nas španka vas."

Manjka jim znanja in ne toliko denarja. Nekdo bi moral piscem podobnih razpisov prišepniti, da bodo tako ne samo poskrbeli za večjo prometno varnost pač pa tudi, da ob dražjih avtih to pomeni višje naročilo in več prostora za khm, provizije... :evil:
 
  • Haha
Reactions: Garfildd