Kaj menite o stavki kamionarjev?

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Je normalno, glede na to, da je bila prej prenizka. Sploh pa glede na magnitude uničevanja cest. Kot sem napisal. Cestni odseki, ki so prej zdržali dve desetletji, so sedaj kaput v dveh letih. In niso kaput zaradi avtomobilistov in motoristov.

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
po celi LJ so uničene ceste, pa še nisem videl da bi se tam dnevno vozili težki kamioni
smirk-1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
če on zmeče ogromne denarje za lizing in ostalo mi je čisto vseeno ali mu cisterne/kamioni stojijo na parkiriščih in dvoriščih
grims-1.gif

saj je njegov denar
tongue-1.gif


isto kot se ne sekiram če nekdo kupi npr. bmw (ali pa Kio
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Je normalno, glede na to, da je bila prej prenizka. Sploh pa glede na magnitude uničevanja cest. Kot sem napisal. Cestni odseki, ki so prej zdržali dve desetletji, so sedaj kaput v dveh letih. In niso kaput zaradi avtomobilistov in motoristov.

Ogo







seveda ce je x krat vec vozil, se pa pobere tudi x krat vec cestnine, plus podrazitve seveda.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
verjetno da kamionar malo več za cestnino in za nafto kot pa ti
grims-1.gif

in če se njemu to podraži za npr. 50% pri 30kamionih bo tudi on podražil cene prevozov?

če se pa tebi cestnina poceni za npr. 500€ z uvedbo vinjete na 55€, si pa samo tiho
smirk-1.gif

tudi če ti jo podražijo na 200€ boš še vedno tiho, ker si v plusu vsak mesec.

in izgleda da se v tej državi upajo stavkati samo kamionarji
smirk-1.gif
ostali so pa p***?

isto kot so napovedovali stavko za negovalne sestre v zdravstvu, sploh ni bilo nikogar da bi stavkal, a plače imajo 500€?
crazy1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
verjetno da kamionar malo več za cestnino in za nafto kot pa ti
grims-1.gif

in če se njemu to podraži za npr. 50% pri 30kamionih bo tudi on podražil cene prevozov?

če se pa tebi cestnina poceni za npr. 500€ z uvedbo vinjete na 55€, si pa samo tiho
smirk-1.gif

tudi če ti jo podražijo na 200€ boš še vedno tiho, ker si v plusu vsak mesec.

in izgleda da se v tej državi upajo stavkati samo kamionarji
smirk-1.gif
ostali so pa p***?

isto kot so napovedovali stavko za negovalne sestre v zdravstvu, sploh ni bilo nikogar da bi stavkal, a plače imajo 500€?
crazy1.gif

Odgovarjam ti po vrsti:
1. Tovornjakar s prevozi služi velika večina se z osebnimi avti vozi zato, ker je to pač nujno,
2. Kdo mu brani, da ne podraži prevozov? Itak varčujejo vsi, saj v 90% vozijo bosanci, ki imajo minimalne plače, torej se odvajajo minimalni davki, ostalo je na roko preko dnevnic in ostalih inštrumentov,
3. Vinjeta stane 95 in ne 55 evrov
evil.gif
Velika večina ljudi ne porabi toliko, torej je v prihonjem letu ne bodo kupili (to bi sedaj lahko izračunaval na 10 straneh, pa je škoda časa)!
4. Če bi podražili vinjeto na 200 evrov se še samo 10% ljudi vozi po avtocestah, torej...,
5. Ne upajo si stavkati samo kamionarji, so pa edini ki si upajo izsiljevati in vsiljevati pogoje v smislu "če ne gre tako, bomo pa zaprli ceste" pač na njihovem intelektualnem nivoju!
bonk.gif


Še kaj?
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:

Ne upajo si stavkati samo kamionarji, so pa edini ki si upajo izsiljevati in vsiljevati pogoje v smislu "če ne gre tako, bomo pa zaprli ceste" pač na njihovem intelektualnem nivoju!
bonk.gif


Še kaj?

ja oni so edini ki se upajo stavkati.
eni ne dobijo po pol leta plače, pa še vedno delajo in se ne upajo stavkati.

ja kamionar bo višal cene prevozov in izgubil vse stranke
bonk.gif


in ti pametuješ o višjih stroških, ko "kupuješ" avtobus za 150k€ in zraven jokaš ker so ti dali zraven star akumulator in stare gume
smirk-1.gif


še kaj?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
če glede cen ne morejo konkurirati, zakaj drugi lahko še vedno vozijo? Zakaj tovornjakarjem enostavno ne damo zastonj avtoceste?
bonk.gif
Kdo pa ni dobil 6 mesecev plače? Sem dal lep primer, koliko je avtocesta strošek za prevoznika, če mu je to prevelik strošek pa je najbolje zapreti firmo!
Kar se tiče avtobusa, je bil kupljen tako kot je bil viden in ne ko kasneje začnejo šraufati dele iz njega, to mi je potem normalno, da ga ne vzamem. To je tak, kot da greš v zlatarno kupit zlato vetižico za 500 evrov in kasneje ti podturi neko srebro vredno 50 či bi jo ti vzel samo reči imam en kup stvari za prodat!

Še kaj?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
niso edini ki upajo stavkat, ampak edini ki imajo zelo učinkovito sredstvo za izsiljevanje
smirk-1.gif
tistih par 100 ko prišetajo z transparenti in enim mikrofonom poslanci in ministri še čez zaveso ne pogledajo
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
verjetno da kamionar malo več za cestnino in za nafto kot pa ti
grims-1.gif

in če se njemu to podraži za npr. 50% pri 30kamionih bo tudi on podražil cene prevozov?

če se pa tebi cestnina poceni za npr. 500€ z uvedbo vinjete na 55€, si pa samo tiho
smirk-1.gif

tudi če ti jo podražijo na 200€ boš še vedno tiho, ker si v plusu vsak mesec.

in izgleda da se v tej državi upajo stavkati samo kamionarji
smirk-1.gif
ostali so pa p***?

isto kot so napovedovali stavko za negovalne sestre v zdravstvu, sploh ni bilo nikogar da bi stavkal, a plače imajo 500€?
crazy1.gif

Odgovarjam ti po vrsti:
1. Tovornjakar s prevozi služi velika večina se z osebnimi avti vozi zato, ker je to pač nujno,
2. Kdo mu brani, da ne podraži prevozov? Itak varčujejo vsi, saj v 90% vozijo bosanci, ki imajo minimalne plače, torej se odvajajo minimalni davki, ostalo je na roko preko dnevnic in ostalih inštrumentov,
3. Vinjeta stane 95 in ne 55 evrov
evil.gif
Velika večina ljudi ne porabi toliko, torej je v prihonjem letu ne bodo kupili (to bi sedaj lahko izračunaval na 10 straneh, pa je škoda časa)!
4. Če bi podražili vinjeto na 200 evrov se še samo 10% ljudi vozi po avtocestah, torej...,
5. Ne upajo si stavkati samo kamionarji, so pa edini ki si upajo izsiljevati in vsiljevati pogoje v smislu "če ne gre tako, bomo pa zaprli ceste" pač na njihovem intelektualnem nivoju!
bonk.gif


Še kaj?





@
1.osebni avti so nuja? Imas tudi javni prevoz
2.In kaj je narobe z dnevnicami? ce so cele tedne v kabini je normalno da imajo dnevnice.
3.Kdo te sili da vozis po avtocesti, se vedno imas na razpolago regionalno cesto, ta pa je ponavadi prepovedana za tovorni promet in so prisiljeni vozit po avtocesti kljub temu da so pri registraciji placali nadomestilo za koriscenje ceste.Zakaj imajo potem dodaten strosek cez ca 1000 EUR po vozilu za nadomestilo cest?
4.Intelektualni nivo? Kdo si pa ti da lahko sodis o tem? Verjetno neumen ne mores biti ce v firmo investiras par 100T EUR
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Prav res me zanima kolikšen odstotek cene prevoza po Sloveniji znaša strošek cestnine. Če je podražitev le ta velja za vse prevoznike, domače in tuje, diskriminacije ni. Torej teoretično ima povsem enak vpliv na kateregakoli prevoznika, ki bi vozil na določeni relaciji določeno robo.

Tistih nekaj odstotkov cene, kolikor predstavlja v ceni prevoza (ki jo plača naročnik) cestnina, je zanemarljivih. Prevozniki se morajo le odločiti, kakšno računico imajo. Dodaten strošek cestnine lahko prevzamejo nase in ne spremenijo cen za naročnika prevoza. Lahko pa dodatni strošek višje cestnine vkalkulirajo v ceno svoje storitve. Kaj bodo storili pa je stvar tržne bitke med pevozniki. Prav to pa je problem. Nekateri prevozniki bodo preživeli brez podražitve, nekateri pa bi jo morali izvesti, s tem pa bi postali manj konkurenčni. Morda.

Gre za povsem običajno bitko na trgu in nikjer ne piše, da morajo v njej zmagati prav vsi prevozniki, lahko le nekateri in povečajo svoj tržni delež. Kje pa piše, da država jamči prav vsakemu prevozniku posel in preživetje. Zagotavljati mora enake pogoje vsem, torej ustvariti nediskriminatorne pogoje (tudi v okviru EU ker smo njen del) in to je to.

Nekje sem tudi prebral odziv da naši prevozniki dosti delajo za tuje naročnike, torej veliko vozijo tudi po tujini. Kje je potem problem? Kdor koli bo iz tujine pripeljal tovor recimo v Koper bo moral plačati cestnine za isto relacijo prevoza. Tuj ali pa naš prevoznik.

Dejstvo je, da je v Sloveniji vsak šalabajzer, ki je imel 5 minut časa in slabo domišljijo in nobene boljše ideje, odprl s.p., kupil rabljen šleper in se s sosedovim Francem zmenil, da bo prav on vozil izdelke njegove firme kupcem. Ker je posel tekel so se zakreditirali, nabavljali toovrnjake, gradili hiše, kupovali avtomobile, v posel vpletli velik del družine, nihče pa ni dajal denarja na stran ya težje čase (ki vedno pridejo), še manj pa svoj posel pripravili nanje (racionalizacija in optimizacija stroškov, širitev števila naročnikov, tras itd). Zdaj pa je to treba narediti čez noč in mnogi tega ne znajo ker so kljub petim šleperjem na dvorišču družinske hiše še vedno kmeti v belih nogavicah, ki se jim bolj malo sanja o resnem poslovanju, trženju, logistiki in še čem. Poleg tega so neredko hudičevo pametni in mislijo, da so pobrali prav vso znanost tega sveta.

Ergo: lastne krivde ne bodo priznali. Raje bodo krivdo prenašali na državo, davke, recesijo, skratka vse druge, razen nase.

In ker imajo fino izsiljevalsko orožje ga bodo tudi uporabili.

Resnično upam, da ne bo naša impotentna shemale vlada zopet klecnila na kolena in s tem popustila argumentom moči izsiljevalskih prevoznikov, ki jih boli patak za vse ostale ljudi in družbo, le da njim ostane za nov Mercedes vsaki dve leti.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
na večino ti je že coolpower odgovoril jaz ti bom zaenkrat samo na to glede avta. Uporabi javni prevoz ti, če si doma v SG in delaš V Krškem? Je avto nuja? Ni! Delaš pa za denar in to rabiš za preživetje.Glede dnevnic, koliko se od njih plača davka če dela bosanc in kaj ima od tega država? Tovornjakarji služijo denar in prav je da plačajo tut avtoceste oni imajo vso pravico ceno prevoza in cestnine vključiti v ceno prevoza, kdo mu to brani? Tovornjaki pa neverjetno bolj uničujejo ceste kot avtomobili, ki tudi plačajo cestnino!v JAz o tem ne sodim, lahko pa ti povem, če nekdo vzame kredit za avto naj se tudi potrudi, da bo avto krožil, vsak podjetnik mora poskrbeti zase in ni država tista, ki mora skoz nekaj financirat in vračat.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.408
5.685
113
nevem kaj se pizdijo
kot je blo že nx omenjeno. očitno je da jim negre slabo.

Če pa nardijo blokade pa policijo na cesto in vsakega ki je blokiral opalit za vsako mogočo pizdarijo ki ni v skladu z zakonom tisti trenutek. .
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
nevem kaj se pizdijo
kot je blo že nx omenjeno. očitno je da jim negre slabo.

Če pa nardijo blokade pa policijo na cesto in vsakega ki je blokiral opalit za vsako mogočo pizdarijo ki ni v skladu z zakonom tisti trenutek. .

zmaga.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
nevem kaj se pizdijo
kot je blo že nx omenjeno. očitno je da jim negre slabo.

Če pa nardijo blokade pa policijo na cesto in vsakega ki je blokiral opalit za vsako mogočo pizdarijo ki ni v skladu z zakonom tisti trenutek. .
Mislim, da je blokiranje prometa kar orenk v neskladju z zakonom... Ni treba "finte" iskat. (čeprav eni to radi počnejo).
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Nekdo je omenil Reagana...

Leta 1981 so stavkali kontrolorji letenja v ZDA. Vse skupaj je rezultiralo v motnjah v letalskem prometu saj tisti ki so se delali niso mogli obvladovati normalnega prometa. Zato je Reagan zahteval da naj takoj prekinejo stavko saj naj bi bila zaradi stavke ogrožena državna varnost. Ker se na poziv niso odzvali jim je dal 48 ur časa sicer naj bi jih odpustil. Še vedno jih večina ni prišla na delo in Reagan je odpustil cca 11000 kontrolorjev letenja ter jim prepovedal delati v kateri koli javni zvezni službi (to prepoved so jim leta 86 odpravili in nekateri so se spet zaposlili kot kontrolorji). Izpad toliko kontrolorjev so reševali tako da so to delo opravljali nadzorniki in ostalo osebje ter vojaški kontrolorji letenja (po nekaterih virih tudi rezervisti). V roku dveh dni so promet spravili na skoraj normalno raven.