Kaj menite o stavki kamionarjev?

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
No v zadnjem stavku si ugotovil bistvo
zmaga.gif

Tovornjakarji morajo tankati svoje poršeje, ferrarije nenazadnje je tovornjakar pred časom kupil celotno podjetje prevent tem se pa cestnina najbolj pozna!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Glej. V Sloveniji ni enega resnega logista in prevoznika. Vsi so neki jodarji in vaški privatniki. In seveda posledica je na pol naloženi tovornjaki, tričetrt kilometraže brez tovora in tako naprej. In potem seveda jokajo, da jim je treba pomagat. To je jalovo početje, metanje denarja stran. Sploh pa glede na količino škode, ki jo povzročajo na cestah. In če bi kdo šel analizirat v detajle, bi verjetno ugotovil, da od tovornjakarjev poberejo manj davkov, trošarin, dajatev in vsega, kot pa napravijo škode. Torej imajo ekonomske eksternalije zelo verjetno negativno vrednost. Isto kot v primeru Mure.
Treba je pustit, da nesposobni pocrkajo, sposobni in pametni, pa se povežejo skupaj, morda celo vkup spravijo kako pametno logistično in prevozno podjetje s fleet managementom, IT podporo, ki omogoča višji izkoristek tovornjakov, boljše pogajalske pozicije proti vsem in precej več kapitala za investicije.

Vse drugo je podpora vreči brez dna.

Ogo
 
Včasih je že bilo tako. Potem so pa velike firme ala. V&V, Intereuropa, Alpetour, Avto Kočevje, ipd. voznike odpustile oz. jim dale opcijo, da zelo poceni odkupijo starejše kamione če naredijo svoj s.p.. Pa so še vedno vozili za te firme, samo niso bili več na plačilni listi teh firm ampak s.p. To ali pa pač papa...

In takrat se je naredilo malo morje brezveznih privatnikov, ki zdaj uveljavljajo vsak svoj prav. Dejstvo je pa da jih je 90% dejansko brezveznikov, ki se gredo transport in logistiko. Posla ni, jasno ga ni kdo ti bo pa dal furo bumbar polpismen. Še do Trsta ne najde.

Gledam večja podjetja iz tujine in nima nihče problema s furami. Manjši so pa že praktično izginili.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Skratka, priložnosti za konsolidacijo in optimizacijo je še enormno. Državno ujčkanje pa bi pomenilo, da do slednjega ne bi prišlo, ker bi motivacija za slednje izginila. Torej sindrom Mure.

Ogo
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Glej. V Sloveniji ni enega resnega logista in prevoznika. Vsi so neki jodarji in vaški privatniki.

Ogo

potem bi bilo boljše da je samo en "resen" prevoznik in da ima monopol
confused-1.gif

potem bi se pa pritoževal zakaj ima tako visoke cene prevozov
grims-1.gif


saj so v vseh poklicih "vaški" privatniki
smirk-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
S skrajnostmi dokazuješ, da imajo prav, al kako?
Je bolje imet vaške prevoznike in jih futrat z odpustki, morebiti celo s subvencijami? Isto, kot smo že zmetali milijone v Muro, rezultata pa nobenega, uspešna podjetja se pa davijo v davkih in prispevkih?

Nekoč je bilo v Sloveniji vsaj nekaj spodobnih prevozniških podjetij. Sedaj je totalna pušinava. Če ne bo prestrukturiranja, bo prevoznikom itak trda predla. Nobene poceni cestnine jim ne bodo pomagale. Mi pa bomo imeli le proračunsko luknjo, razjebane ceste in do vratu zadolžen DARS.

Ogo
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Isto, kot smo že zmetali milijone v Muro, rezultata pa nobenega, uspešna podjetja se pa davijo v davkih in prispevkih?


Ogo

saj tudi mečemo milijone v javno upravo oz. za plače poslancev/ministerstev pa ni nobenega rezultata.

oz. rezultat je da je vsako leto večji minus
confused-1.gif

bolnice se gradijo po 10 let, teh par km avtocest se gradi 20let,...
bonk.gif

letališče pa naredijo čez noč
stupid-1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kot sem napovedal, stavke ne bo zmotil sem se samo pri razlogu, sedaj so dali vladi do 17 avgusta čas da pripravi nov predlog. To je predvsem zato, ker se struje med sabo ne morejo uskaldit
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
ja, v normalni državi, ne slovenistanu. ker v slovenistanu bodo z lahkoto dosegli svoje. prva vlada ko bo spustila tanke na njih ima mojo doživljensko podporo
nahrung002.gif

morajo patrie prej usposobiti
hysterical-1.gif
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Do zdaj so bili navajeni živeti na veliki nogi, sedaj, ko je pa malo manj priliva pa bojo zapirali ceste. A so sploh normalni ?
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Kamionisti v tej balkanski provinci placujejo najdrazje cestnine za nase polkolesarske 5. razredne avtoceste na katerih polovico casa stojijo v kolonah pred gradbisci.
Tovornjakarji korajzno!
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
v vsaki normalni drtavi ljudje drzijo skupaj
Ja. V Severni Koreji, v PRC, v Kubi. Drugje pa ima lahko vsak svoj pogled na stvari.

to se takoj vidi koliko ljudje/prijatelji držijo skupaj, ko jih napadejo kakšni brazilci, pa te potem prijatelji pustijo samega
grims-1.gif


ali pa ko je treba v kakšnem podjetju stavkati, pa so na začetku vsi za to. ko pa pride pred njih šef oz. direktor, pa jih 85% stisne rep med noge
zmaga.gif


ali pa pri sindikatih v sloveniji. ko skoraj vsak mesec en sindikat napove stavko, namesto da bi se organizirali in stavkali vsi ob istem času
smirk-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
<eni spet veste najvec in nabijate v tri krasne nimate pa tri ciste o tej dejavnosti-
Ni cudno da se bunijo, ce pa je cestnina za 100 % drazja kot recimo v Nemciji.