Seveda, sej na BMW tud. Pač hiba. Pa na NA bencinarju Hyundai 1.6. Z tem da so korejci zadevo hitro priznali, premijci pa skrivajo.
Vseeno je treba razumet, da Ford je avto, ne pa ti polizdelki tuAmaterji, opel je imel servis na 50, ford ga ima na 60 ce se ne motim
Potem ti pa ze pod 30 napise oil service requir
Tole je napisal. Veliki servis na 120, 240 in 360 (na vseh servisih sem menjal ojnične ležaje)
Torej kaj je narobe? S to je del rednih servisov? Resno?
Odmicna, ojnicni, drocniki so stalnica na zadnjih 1.9tdijih in nuja na vseh 1.5 in 1.9 dcijih, pa tudi 1.9 jtd ni odporen na preveliko obrabo. Pri velikem servisu te vse skupaj pride manj kot 100eur dodatnega denarja, ko imas ze vse razkopano. 100eur je danes ena guma za ta razred vozil ali en mesec malice na sihtu, ce od doma nosis.Se pravi velik servis ni redni servis? Na velikem servisu menjas lezaje na ojnici, ne pa olja, filtrov, sveck, zobatega jermena?
V servisni knjigi pise, da se na velikem (ne) rednem servisi menja lezaje na ojnici?
Upam, da se delas norca in ne mislis resni. Ce moras na avtu menjat lezaje na ojnicah, potem to ni avto, ampak navaden krep.
Sej to, da si malico v sluzbi neses tudi staneOdmicna, ojnicni, drocniki so stalnica na zadnjih 1.9tdijih in nuja na vseh 1.5 in 1.9 dcijih, pa tudi 1.9 jtd ni odporen na preveliko obrabo. Pri velikem servisu te vse skupaj pride manj kot 100eur dodatnega denarja, ko imas ze vse razkopano. 100eur je danes ena guma za ta razred vozil ali en mesec malice na sihtu, ce od doma nosis.
Ko to berem sem zgrožen. Fak keri polizdelki so to. OMG.Odmicna, ojnicni, drocniki so stalnica na zadnjih 1.9tdijih in nuja na vseh 1.5 in 1.9 dcijih, pa tudi 1.9 jtd ni odporen na preveliko obrabo. Pri velikem servisu te vse skupaj pride manj kot 100eur dodatnega denarja, ko imas ze vse razkopano. 100eur je danes ena guma za ta razred vozil ali en mesec malice na sihtu, ce od doma nosis.
Sedaj je pa ta debata že tako daleč, da si avtor teme še kolesa ne bo upal kupitiKo to berem sem zgrožen. Fak keri polizdelki so to. OMG.
Glede na to kar beremo bo še najbolje če si kupi kolo Pa ne električnega...Sedaj je pa ta debata že tako daleč, da si avtor teme še kolesa ne bo upal kupiti
A veš, ko se malce več z mehaniki pogovarjaš so ti "polizdelki" praktično vsepovsod. Ni to samo fancosko sranje.Ko to berem sem zgrožen. Fak keri polizdelki so to. OMG.
Jaz ne vem no. Pri prejsnjem dizlu do 340k km nisem imel nobenih takih problemov in preventivnih menjav nekih lezajev pa ne vem kaj se vse. Samo olje pa filtri, pa enkrat diski, veckrat ploscice, vmes je sla ena od stirih vbrizgalnih sob. To je pa to.A veš, ko se malce več z mehaniki pogovarjaš so ti "polizdelki" praktično vsepovsod. Ni to samo fancosko sranje.
Pač nihče se več ne ukvarja s kvaliteto. Proizvodnji stroški morajo biti čim nižji in nihče več ne pričakuje, da bo avto zdržal 20 let in pol mio kilometrov.
Ajde, pri renoju menjas lezaje, pri bmw pa verigo v 10 kratni vrednosti lezajev.O katerih letnikih je tu govora? 1.5dci je bil od takrat ene 3x razkopan in zasnovan na novo...
Malo ti to na pamet ne? Nisem še slišal, da bi 1.9 jtd in tdi mel probleme z ležaji. To sta bla daleč najboljša motorja. Dročniki in odmična so pa bili zgolj posledica nepravilne izbire in neredne menjave olja. Če si v tdi dal pravo olje je to delalo doooooolgo.Odmicna, ojnicni, drocniki so stalnica na zadnjih 1.9tdijih in nuja na vseh 1.5 in 1.9 dcijih, pa tudi 1.9 jtd ni odporen na preveliko obrabo.
Koliko časa misliš ti imeti tvojo Toyoto in koliko km narediti z njo?Ko to berem sem zgrožen. Fak keri polizdelki so to. OMG.