Kaj bi vi kupili?

Kaj bi vi kupili? Prosim, če lahko pomagate za lažjo odločitev

  • Škoda Kamiq DSG 115KM

    Glasovi: 36 30,5%
  • Novi Renault Captur INTENS 1.3 TCe 130 EDC

    Glasovi: 22 18,6%
  • Toyota Corolla 1.8 Hybrid Luna

    Glasovi: 60 50,8%

  • Skupaj glasov
    118
  • Glasovanje je zaprto .

Toporisic

Fizikalc
6. apr 2019
111
84
28
Za corollo mi še povejte kako je kaj z stroški vzdrževanja hybridov. In to še. Če navigiras preko Android auta ali car playa je možno poslušat radio oz. glasbo iz drugega usb priključka. Ali si vezan zgolj na telefon in njegov Android.

V Corolli je samo en "povezan" USB priključek (tisti pri levem sovoznikovem kolenu).
Oni pod naslonom za roko je samo za polnjenje.

Glasbo pa lahko prenašaš s telefona tudi preko Bluetootha, to dela v redu.

Toporisic
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Pa ne gre mi v glavo, kako je lahko Renault druga najbolj prodajana znamka pri nas, če je toliko problemov.

V segmentu malih vozil (a la clio) je vedno prednjacil. Slovesnka realnost (naše plače) po večini dovoljujejo nakup tako velikih vozil.

Je pa tako..Renault je bil v času atmosfercev mučos bullet proof zadeva in nisi zgrešil z nakupom. V casu turbin se jim je žal ponesrečilo par motorjev bolj od konkurence... ponesrečilo v tem smislu da so bile napake težje popravljive (beri: dražje).

Recimo..sodelavec ima cca. 2 do 3 leta starega Scenica (kratek, novi model) z 1.6 dizlom ( dnevno dela 140 km v eno smer), ki ima konstrukcijsko napako, ki mu je enostavno na znajo odpravit...ko se pripelje v mrazu (tam..-5 ali nizje) na siht in parkira (v garazi..kjer je 12+ stopinj) mu ob vzigu dobesedno odpove motor. V prvo so mu menjali glavno varovalko, sobe,...ni da ni ( v garanciji) ker naj bi prisla voda v motor. In so to napako kao potem odpravili..ceprav dejansko niso. Ker se mu je ponovilo ( ne vem kaj so takrat menjali..se garancija)...in je zdaj ves panicen ob mrazu...a dejansko kaj se zgodi in kje je vzrok se ne vejo ( na ah real imas v mrazu stalno par avtov ' na čakanju' ker so crknili pa ne vejo zakaj..kar je za popravit je pa aua drago ko bo izven garancije). Se pa menda to pojavlja samo na Scenicu (pa menda se na enem..) s tem motorjem. Drugje menda ne.
In take zadeve ti dajo potem mislit ce te ze ne odvrnejo od nakupa cesarkoli v znamki.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.758
809
113
toti Maribor
V Corolli je samo en "povezan" USB priključek (tisti pri levem sovoznikovem kolenu).
Oni pod naslonom za roko je samo za polnjenje.

Glasbo pa lahko prenašaš s telefona tudi preko Bluetootha, to dela v redu.

Toporisic
Sem mislil za glasbo ko navigiras preko Android auta, če je možno poslušati druge izvore. Kje pa ima HB varianta 12V vtičnico. Jaz je nisem videl:sprasujemse:
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Sicer malo izven tvojega izbora. Če hočeš višji in vzdržljiv avto bi v cenovnem rangu toyote pogledal še za Vitaro 1.4 turbo. Tam ni teh vprašanj je OK, so okvare, itd kot pri Vag in renoju. Tankaj - vozi, predviden servis in to je to. Tud HRV 1.5 NA 130 KM. Večna zadeva.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Ce se bo delalo dosti AC kilometrov karjola ne bo optimalna ker postane zelo glasno znotraj kabine pri hitrostih nad 100 km/h (če se upošteva še ta vidik).
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kolker sem jest obveščen zadnjih nekih 12 let sploh ni nekih problemov. Takrat so dci zrihtal, mal so mim pihnili z 1.2 tce bencincem, čeprav poznam človeka, ki je leta vozil clio III 1.2 tce 101 KM, brez enega samega problema, zdej že dobro leto vozi Capturja 1.2 120 KM, tudi brez problemov. Kakorkoli z 1.33 TCE so zadevo popravili. Novi clio in Captur sta neka nova smernica za oblikovanje in uporabo materialov in končne obdelave v prihajajočih modelih, kar je samo plus, saj sta po tem v vrhu svoje klase, če zadevo prenesejo še na megane 5, kadjar, itd, bodo zadeve top.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Kolker sem jest obveščen zadnjih nekih 12 let sploh ni nekih problemov. Takrat so dci zrihtal, mal so mim pihnili z 1.2 tce bencincem, čeprav poznam človeka, ki je leta vozil clio III 1.2 tce 101 KM, brez enega samega problema, zdej že dobro leto vozi Capturja 1.2 120 KM, tudi brez problemov.
Ko boš dodal zraven vsaj prevožene kilometre, bo zadeva malo bolj realna. Ker to kar si napisal nima veze, če dela človek 5 jurjev letno. Ravno tako nekateri ne bodo zaznali cukanja, drugi bodo pa že, ko bo sopotnik prdnil, na servisu halo dvignili, kaj se to dogaja.
Kakorkoli z 1.33 TCE so zadevo popravili.
S tem stavkom si pa pokazal, da te tudi najmanj resno ni za jemat. Ta motor je namreč tako nov, da to kaj so popravili in kaj recimo kaj drugega pokvarili, se bo dalo čez kakšni dve leti ali več REALNO sodit.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ta motor se že nakaj cajta vrti v nissanih, vsaj 2 leti če se ne motim. Verjetno na kakih trgih naredijo več kot 20k letno, kkot slovenčki. Zaenkrat velja za dobrega
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ma definiraj ti sam sebe. recimo vag 1.2, pa prvi 1.4 so začeli crkovat po enem mescu na trgu, drugače sem gor editiral post
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Ma definiraj ti sam sebe. recimo vag 1.2, pa prvi 1.4 so začeli crkovat po enem mescu na trgu, drugače sem gor editiral post
Ok razumem, to da motor ne ribne v 2 letih je zate motor brez napak. Hvala.
Pa prvič slišim, da bi 1.2 in 1.4 ribali v enem mesecu. Je kar trajalo, da se je kaj zgodilo z verigo, tam enkrat po 30 jurjev so se začele dogajat zadeve.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
V današnjih cajtih če gre BP 200k km je svoje odslužil, za nemškega trgovskega potnika je to 1,5 leta. Aja ni za balkance, tle mora garat 500k
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Če izbereš pravi avto in motor IN GA PRIMERNO KILOMETROM VZDRŽUJEŠ, ne bo potrebe po nobenem garanju. Bo kar lepo predel ;).
Je pa res, da je smisel PREVENTIVNEGA vzdrževanja kakšnih zadev znanstvena fantastika za večino Balkancev.

Pa še to: 1.33 bencinar in nemškega trgovskega potnika z 200 jurji v 1.5 letu, si lahko v rit vtakneš ;). Te kavne mlinčke si kupuje folk za 15 jurjev ali manj letno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Če pa kupiš Mercedesa pa si tiho kot pi***ka da ne izpadeš osel pred nevoščljivimi Slovenci.

Niti ne, ne ukvarjaš se s tem, če si dal ogromno denarja za avtomobil imaš še nekaj drobiža za popravilo. Plačaš in živiš dalje. To pa je problema Slovenstva, itak že komaj gagaš da živiš, potem pa še gor obesiš avtomobil na leasing in ko ti le ta crkne je katastrofa, se ti godi krivica in to javno razglašaš. Pa kdo v tujini razen nas jugovičev se s tem ukvarja, če če si kupi vozilo za 40+k€ in mu crkne nekaj za 400€ in hoče potem crkniti? :bonk:Avto postaviš na servis, dobiš ekvivalentno nadomestno vozilo, uredijo, vrneš, plačaš in greš dalje. V osnovi sploh ne ugotoviš da je kaj bilo narobe :)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Točno to je. Slovenci kupujejo predrage avte za svoj standard, to je dejstvo. Čisti balkanizem, sam da so krogi, mečka al pa bavarc. Če bo za krompirovo župo ni važno
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
In potem imaš za avtomobil ki je stal nov 65.000€ do 200.000km za 1800€ izrednih popravil in se o tem sploh pogovarjaš. Pa koga briga ta drobiž glede na to koliko je stvar stala? Prav bolestno se mi zdi to "tekmovanje" kako malo komu požre avtomobil in kako malo je komu pocrkalo do 250.000km. Razumem da o tem debatirajo lastniki Dacie (pa nič slabega ne mislim o lastnikih ali o Daciji), da pa o te debatirajo lastniki premium znamk? :) Saj pravim, prav je da se pogovarjamo, mi pa gre na smeh ko nekdo dobesedno joče ob vsaki okvari.