je sploh upanje za slo železnice

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
glede na razdrobljenost poseljenosti in naših ekologov, si totaln utopist, da bi vlekl novo traso in jo končali pred letom 2020....... Če pogledamo naš cestni križ, pa računej.........

Še enkrat več kot 80 km je pr nas utopija, rabimo vsaj križ z dvotirnim sistemom... pa še to je skor misija nemogoče..
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik The_Red_Devil pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
Zanimivo, da lahko Avstrijci omejijo tovorni promet.

?? Kako ga pa omejujejo?
17758-icon_confused.gif

Z dovolilnicami. EKO točke. Za tovorna vozila so avtovlaki na katerih seveda ne potrebuješ dovolilnic + ko se pelješ s tem vlakom enkrat gor, enkrat dol dobiš eno dovolilnico za cesto.

Bilo nekad - danes ne več (no - hebejo še ne EU države - pa še te bolj na nežno). Jodlarjem je namreč Brussel kar pošteno stopil na prste. Ekotočke so morali ukiniti kar nekaj let nazaj (ozr. je potekel časovni okvir, ki so si ga pristopno pogodbo izborili "pravico", kjer so iz naslova ekologije omejevali tranzit). Tudi prepoved tranzita preko Brennerja za določeno blago so morali ukiniti pretekli mesec.
Edino kar še "omejujejo" je Karavanški predor. Tu so pa ploščo zamenjali - in sicer je omejitev zaradi varnosti (IMHO - bullshit !) in je po mojem bolj poskus ali jim bo Brussel to dovolil. Poskusni zajčki smo pa slovenceljni, ki se ne bomo znali pravilno postaviti.
Pa ne zdaj po meni, da sem iz "tovornjakarskega lobija". Vsako omejevanje prostega pretoka blaga in prometa (obstajajo zelo redke izjeme) povzroči več težav kot pa koristi. Predvsem je nevarna igra "omejevanje iz naslova varnosti" - ker te omejitve namreč ni možno kar tako odpraviti, ker tudi če se kasneje dokaže, da je omejitev bila nesmislena in izkoriščevalska, se bo slej ko prej zgodila nesreča in bo "ob glavo" tisti, ki je omejitev preklical.

Pa še enkrat - postavljati en prometni nosilec na drugega je enako smislno kot napistati na roke pismo - ga poskenirati in ga poslati po emailu.

Cilj mora biti, da bo naročnik prevoza (logistike) imel prednost ob kombinaciji različnih prometnih nosilcev (cesta, vlak tudi "voda" in "zrak"). Vendar mora seveda vsak od teh doseči svoj optimum - in železnica je žal še daleč stran od tega.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
ne-ne-1.gif

Še enkrat - v EU so "padle" vse omejitve - za nas (SLO) ni več omejitev - ne v Avstriji, ne Nemčiji - ne nikjer v EU.

Edina omejitev je še kabotaža (prevoz "tujega" kamion v okviru posamzene države članice - beri: Dunaj - Linz s slovensko registracijo). Pa še to je deloma odprto (en kabotažni prevoz ob vstopu praznega tovornega vozila ali 3 zaporedni kabotažni prevozi v roku 7 koledarskih dni v nadaljevanju po razkladu v državi članici). Vse to sprejeto, da se liberalizira in s tem "poceni" prevoz, po drugi strani pa ne ogrozi "lastna prevozna dejevanost" (beri: da "poceni" bolgari izpodrinejo slovensko, nemško itd. prevozništvo v okviru lastne države).

Moj odgovor @jado je bil bolj, ker spet nekaj nabija a pojma nima.
tongue-1.gif


Pa še za konec - bolj kot se mi trudimo postaviti blago na železnico, bolj naročniki zahtevajo hiter prevoz - to pa žal z želenico ne gre in tako pač drajsajo kamioni po cestah.
crazy1.gif


edit: ups - šele zdaj videl, da si se že sam "popravil"
 
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Še še, kar dosti jih je (recimo), Luka Koper, železarna Jesenice, Revoz (najdaljši železniški viadukt v državi), Gorenje, Naklo, Anhovo, Zalog-Vevče, Straža Novo mesto itn, preveč, da bi vse naštel. Sem pa tja se še celo kak nov zgradi (v času trenutne krize sicer ne ravno dosti).
 

Nikka

Pripravnik
8. avg 2007
531
11
18
MB
kid.kibla.org
KSZ
Če ne bomo dali na železnice, pa bi morali počasi razmišljat o tretjem pasu na avtocestah. Že zdaj se skoraj konstantno po levem vozim.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Zdele je idealen cajt, da se naredi še en pas na AC križu, kaka dodatna AC, obnovit tire,... folk je doma in bi rad delal. Tist, ki noče delat, taki so na sociali _e pred krizo ( ne vsi seveda), pa ukint podporo. Sam tle okol mene jih je nekaj, cele familije, seveda.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Vprašanje je kdo bo to plačal? Glede nato, da je država nelikvidna me prav zanima, kdo si bo upal na kredo delat. Glede na prejšno prakso SCT in podobnih firm, pa je to misija za najmanj 15 let, glede nato da so na obstoječi infrastrukturi rabl 21 let.

Država ma 2 miljardni primanklaj, ti bi pa ceste gradil......
Problem ni v delovni sili, ampak v likvidnosti. Sej Kitajci so se ponudl, zastonj če oni delajo? Če je keč v tem, potem se ve kolko nam tuji vlagatelji zaupajo in bodo v bodoče sploh še kreditiral tole naše sranje.

Stvar je zavožena, niti to kar so naredl ni dobr narejen, neke bančne garancije so probal sicer vnovčevat, pa so bli sami seb nadzorni, tko da je tud če ti omet na glavo pade ni noben kriv..

VAŽN DA PLAČAŠ CESTNINO IN VINJETO... TO PA JE HUD PREKŠREK ČE NE...

nekako tako gre pr nas sociala...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Problem je, da ni denarja, da se začrta trasa, naredi projekt vplivov na okolje in ostali pomembni projekti.
Za končne fizikalce denar je, konec koncev je dokaj uveljavljena rešitev, da se jih niti ne plača.
Malo sarkazma, ampak ni daleč od resnice. Razni projekti pred dejanskim začetkom stanejo vsaj časovno bistveno več, kot dejanska izvedba ne povsem trivialnih stvari.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Ko bo dovolj lačen, bo šel delat. Sem pa pazil, da je tudi tukaj gor dost lenuhov. Se ne splača, je predrago, ni denarja, prevelik, projekt, pozimi premrzlo, poleti prevroče, predragi čiki,....... sami izgovori.
Potemtakem v Sloveniji še ni dost hudo. Delam v JU žena v gospodarstvu z isto plačo kot jaz, pa nimava dovolj za kredite in stroške, tako, da še en del delam. Ne, nisem priden le napačne odločitve pred krizo. Ne morem si misliti, kako živijo tisti, ki imajo polovico najnega skupnega prihotka. Vglavnem, očitno že ni dost hudo. Vsaj večini ne, kot nam predstavljajo mediji.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik Nikka pravi:
KSZ
Če ne bomo dali na železnice, pa bi morali počasi razmišljat o tretjem pasu na avtocestah. Že zdaj se skoraj konstantno po levem vozim.
hysterical-1.gif

Pa saj jih se koncali niso ,pokradli toliko kot bi bile 6 pasovne, pa da bi jim se enkrat omogocili lopovscino stoletja ??? Kar so pokradli za te steze ki so jih zgradili bomo posojila placevali 60 let....
In za vse te lopovscine dobili po 10 jurjev kazni.....
Ne Hvala dovolj je bilo 1x .....
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Matr, da sem res.24 ur svirajo qurcu. Medtem k jst in moja babnca fejst delama, da bi ostala mad vodo kreditov in stroškov. Oni? Boli jih [cenzura], Ko bo začela streha puščat, pa Slovenske novice poklicat pa jokat.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Mislim, da naši lokalni vlaki peljejo najhitreje tam cca. 120-130 km/h, ICS malenkost hitreje. Recimo od Pragerskega do Hoč ga fajn nabije, isto od Brežic do Krškega (vedno prehitimo avtomobile, ki peljejo 90-100). Pa tudi s kondukterjem sem se pogovarjal in mi je rekel, da je max hitrost cca. 130.

Ampak tile lokalni vlaki, joj, joj ... 16€ Brežice-Maribor-Brežice. Za kaj? Da moram pazit, ob kateri uri grem na vlak, da ni prevelike gužve. Da se peljem 2uri in pol, ko pridem z avtom v slabi uri in pol. Da me križ boli od tistih neudobnih trdih sedežev. Da moram imeti poleti s sabo pulover, drugače se tresem od klime, pozimi me pa kuha, če nisem v kratkih rokavih. Da se ustavi na vsaki faking postaji, kjer gre dnevno gor par ljudi (Dolga gora, Ponikva, Libna, Blanca ...). Pa da lahko uturijo tist stari, tresoč vlak, v katerem se boš po eni uri vožnje počutil, kot da so te pretepli Ok, lahko plačam 30€ in se peljem v ICS, kjer se temu izognem, vendar me bo kondukter s čudnim £-jem nagnal stran iz praznega poslovnega razreda, ker bi za tistega moral še enkrat toliko doplačati, sam pa se bo tam peljal kot bog.

SŽ so v pisdi, se je pa nekaj obljubljalo, da naj bi do l. 2020 bili vsi vlaki opremljeni z wireless netom in da naj bi povsod v SLO prišel v manj kot eni uri. Izvajalce pa baje tudi že izbirajo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.665
6.424
113
Citat:
Uporabnik problemout pravi:
Vprašanje je kdo bo to plačal? Glede nato, da je država nelikvidna me prav zanima, kdo si bo upal na kredo delat. Glede na prejšno prakso SCT in podobnih firm, pa je to misija za najmanj 15 let, glede nato da so na obstoječi infrastrukturi rabl 21 let.
Država ma 2 miljardni primanklaj, ti bi pa ceste gradil......
Država ni nelikvidna in državne investicije so se v preteklosti že večkrat izkazale kot ena od poti iz krize.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.665
6.424
113
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
SŽ so v pisdi, se je pa nekaj obljubljalo, da naj bi do l. 2020 bili vsi vlaki opremljeni z wireless netom in da naj bi povsod v SLO prišel v manj kot eni uri. Izvajalce pa baje tudi že izbirajo.
Železnice so imele že veliko predlogov in načrtov, vendar pod trenutnimi sindikalisti spremembe niso možne. Ker si enostavno ne želijo sprememb, trenutno stanje jim odgovarja in ure si bodo še naprej delili.

Podobno je bilo v Veliki Britaniji, dokler Branson ni poskrbel, da je vožnja z vlakom spet postala "kul".

 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.569
3.929
113
V današnjem Žurnalu železnice ravno kupujejo za 14.000 eur žepnih in ročnih ur za nagrade zaposlenim \o/