je sploh upanje za slo železnice

proteus

Pripravnik
25. nov 2011
709
2
18
Vam je fajn ja, saj so napisali da se z Maribora v Lj vozis 3h! Kaj pa recimo oni ko se iz Murske vozijo 4h! Fuckcing 4h! In še zato naj plačam skoraj 20€ v eno smer. Ne hvala, rajš dam nekemu študentu na prevoz.org tisti 8€ na črno in sem v eno uri in štirideset minut v Ljubljani. Da ne omenim, da vlak na Jesenice vozi skoraj vsako uro, iz MS v LJ pa imam 2-3 povezave na dan. Adijo slovenske železnice, ne potrebujemo vas!
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.966
6.224
113
blizu močvirne prestolnice
Dokler bodo sindikalisti vodili železnice in dokler se ne bo konkretno vlagalo in najdlo tujega partnerja, ta čas bodo železnice in njihova infrastruktura v razsulu!
 

anker

Pripravnik
23. nov 2011
129
1
18
Ja rabil bi tujega partnerja, bi vsaj poskrbel za infrastrukturo in popucal malo vodstvo in preveliko število zaposlenih.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Dokler bo Brd... kadroval, pa sindikati delali po njegovem befelu, do takrat ne bo nič novega na SŽju.
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Še pred par leti so v NM na roke (papir in svinčnik) vodili evidenco tovornega prometa. Neuradno je bil eden od razlogov tudi ta, da če bi šli na računalniški sistem, bi par ljudi (vključno z enim od šefov) ostalo brez dela.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Dokler bo Brd... kadroval, pa sindikati delali po njegovem befelu, do takrat ne bo nič novega na SŽju.
Saj ne boš povedal nič novega, če boš izjavil poln priimek. To je itak znano, tudi politikom in javnosti.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Za takšne firme ni druge rešitve kot prenos v zasebno lastništvo. Kar pa seveda ogromno ljudem na vrhu ne diši. Dokler ne bo vse skupaj propadlo in bo ogromno ljudi letelo na cesto.

Je bil zanimiv komentar direktorja ZD Izola par dni nazaj: ''zanimivo, da so v zdravstvu sami problemi, ni denarja, čakalne vrste so dolge, zasebniki pa so vsi po vrsti zadovoljni, prav tako njihovi pacienti.''
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Že zdavnej bi mogl dat tovorni promet na vlake. To je edina rešitev za železnice

Hehe iz Nove Gorice v Ljubljano pol dneva ? Ce gre po cesti pride v tem casu skoraj v Beograd .
A ti ves na kaksni razvojni stopnji so nase zeleznice oziroma nasa drzava? Takoj po 2.svetovni vojni je bilo stanje razvoja in hitrost priblizno enaka kot danes le da niso vec na paro.
Hvala Italianom in Avstricem da so bili nekoc lastniki teh krajev, da so nam vecino teh tirov sploh zgradili!
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Citat:
Uporabnik anker pravi:
Ja rabil bi tujega partnerja, bi vsaj poskrbel za infrastrukturo in popucal malo vodstvo in preveliko število zaposlenih.

tujega partnerja ne bo nikoli ker je infrastruktura preveč v ***** da bi kdo investiral take vsote v obnovo in od tega še kaj imel
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
Citat:
Uporabnik AIter pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Pred kratkim sma z mojo celo študirala da je cenejša pot v barcelono z avtom kot z letalom... da recimo o kakšnem bruslju sploh ne govorimo. Malo sem zašel, a vseeno.
lol, se cenej vaju bi prslo, ce bi kolesarla do tja, alpa pesacla

slaba primerjava, lahko si tudi doma , je še najcenej.
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
speet slaba primerjava... mesečna varianta je seveda cenej, ampak moj primer je, da se ne vozim vsak dan v lj, drugo, avto mi ne pije 8 ampak 6, do železnice še imam 10 km, pa od železnice še 5 itd..
tvoji argumenti so za zelo ozko skupino uporabnikov železnice.
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
goba naša infrastruktura enotirnega sistema, tega nebi prenesla

Od Kranja do Ljubljanje potniški vlak stoji po 10 minut na postajah, da tovorni gre mimo...
Infrastruktura naših železnic je obupna, vlaki počasni, vse je na optimumu. Tujci, kateri uporabljajo našo infrastrukturo jarmrajo in preusmerjajo promet drugam..

Jamra tudi Luka...

Žal je tako. Kitajci so nam pripravljeni sami nardit edini pogoj je njihova delovna sila, očitno poznajo naš sistem gradnje..

toliko, tole kar si ti napisal je utopično... žal
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Karta za enga potnika s ta počasnim vlakom (2 uri 47 minut) MB - LJ stane fakin 9 € , za isti denar (gorivo) pridem sam z avtom v 1 uri in 15 minutah ....ICS 15 € še vedno pa je ura 45... s tem da še potrebuješ eno vrsto prevoza vsaj da še kam prideš od železnice....

Kaj tem strokovnjakom na železnicah ni jasno?

LJ-ZG, cena zelo ugodna, pelje relativno hitro (predolg postanek na meji), udobje je odvisno od srece in porekla vlaka, hrvaski so zakon (boljsi celo od EU vagonov).
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Kitajci bi naredili, vendar je pogoj verjetno tudi, da delavci kar tu ostanejo, pripeljejo še družine in naredijo eno malo kitajsko oazo...
Brez veze je debatirati o konkurenčnosti. Cena ni previsoka, storitev je daleč preslaba. Za konkretno boljšo storitev pa bi se najbrž morali hitro posloviti od trase, ki jo je potegnila avstroogrska (oziroma en prebegli Albanec) in potegniti traso, ki ustreza današnjim pričakovanjem glede hitrosti. Verjetno ob Savi in ob Savinji ne moreš bistveno povečati hitrosti pa če se na trepalnice postaviš. Medmestni vlak, ki ne more doseči 200 km / h sodi v neko zgodovino in lahko nižaš ceno vozovnice na 1 cent pa še ne bo poln, razen če goriva za avtomobile več ne bo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:

V glavnem: železnice (in država z zakoni in predpisi, jasno) morajo ustvariti pogoje, da bodo kamionarji med Fernetiči in Pincami sami silili na vagone.

Tudi to ni čisto pravilno - celotna evropa mora ustvariti pogoje, da naročniki prevozov sploh ne bodo razmišljali, da bi blago dali na kamione (no - na kamion za prevoz do železniškega terminala in potem od drugega terminala do končnega namembnega mesta že) - ampak da bi se "long distance" (beri: vse kar je nad 500 km oz. realneje 700 km) opravilo z železnico.

Žal to danes ne gre. In to predvsem, ker vsaka država "ščiti" svoje železnice in ne omogoča res prostega dostopa do železniške infrastrukture. Svoje še doda večletna potuha nacionalnim železnicam (nimamo tega problema samo v Sloveniji - tudi drugi imajo (ali so imeli) iste težave) in posledično negospodarski odnos do prevoznih storitev.
Ena večjih težav je "počasnost" - blago, ki je na prevozu pomeni namreč vezana finančna sredstva in vsak dan "nelikvidnosti" se še posebej v časih recesije pozna. Dodatno se je pojavil probelm tudi z širitvijo EU in premikom proizvodnih kapacitet na vzhod - posledični so se prometni tokovi spremnili in tudi količine na določenih relacija toliko zmanjšale, da uporaba vlaka ni več ekonomsko upravičena.

Sicer bi se dalo z "ekološko" regulativo (beri: povišanja cestnin zaradi ekologije) omejiti cestni tovorni promet, kar bo neposredno vplivalo na prevozne stroške in dvig cen prevozov, ki se bodo nazadnje prelili v višjo ceno končnega izdelka. To ceno bo pa seveda plačal končni potrošnik ozr. "raja" in bo tako v bistvu dodatno obdavčena.
Pa ne mi zdaj, da bodo prevozniki iskali alternativne rešitve. Prevozniki namreč niso tisti, ki sami diktirajo količino prevozov in tranzitov. Prevozniki samo "opravljajo storitev" po naročilu nekoga in blago bo tako ali drugače moralo priti iz A v B. In dokler bo cestni prevoz "najcenejši" (upoštevajoč samo ceno prevoza in hitrost prevoza) bodo naročniki pač posegali po njem.

Aja - še za konec - dati kamion na vlak (se pravi en prometni nosilec na drugega) je približno tako smisleno kot napisati na roke pismo in ga poskenirati in poslati po mailu.
(Seveda obstajajo določene izjeme - npr. Chunnnel (predor pod Rokavskim prelivom) in nasplošno trajketi.)
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.128
91
48
nahrung002.gif

Jaz se strinjam z vsem, kar si napisal, me ni treba prepričevati ali mi karkoli dokazovati.
Moj odgovor je bil zgolj poenostavitev za veleuma, ki je menil, da je edina rešitev za železnice to, da MORAJO kamioni na vlak.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.966
6.224
113
blizu močvirne prestolnice
No vidiš, ko se je gradila AC bi morali zraven nje potegniti novo traso SŽ, ker pa so naši politiki bukovi, potem je zraven še korupcija in interesi pa imamo sedaj zanič SŽ! Aja, stroški bi bili majhni, če bi delali tako kot bi morali in bi bila kontrola, bi bilo celo dovolj ali ravno toliko kolikor so pokradli!
 

problemout

Pripravnik
21. feb 2012
432
0
16
Pepe brez dolgovezanja, pomagal bi dvotirni promet. 200 km/h pa nikjer ne boš dosegel, ker so razdalje med postajami prekratke. Vsaj za lp. Danes pa je tovorni n potniški na enem tiru v obe smeri.... to je problem.