Je hibrid trenutno best buy za 300+ KM avto?

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Elektrika je res zakon, ICE pač to ni več.
Jebes ti turbine, dpf filtre, nox senzorje, avtomatske menjalnike... same težave + vozna izkušnja pri elektriki je next level
Pod vozno izkušnjo jaz štejem komplet, ne samo pospeševanje s križišča. Tko da, no thx, vozna izkušnja je še daleč zadaj pri EV. Nisem a-priori nasprotnik, ampak pri kilometrini ki jo delam, polni EV pač niti približno ni praktična rešitev. In to je vozna izkušnja. Pa ne mi sedaj z kavicami pa pavzami. Realno ni primerjave - zaenkrat. Se pa obetajo dobre rešitve, kolikor spremljam, mogoče bo, če ne bo predrago.
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: Bakki33 in trance0

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Za takrat pač kavico spiješ vmes.
Samo ste eni res totalni samovšečni, samozagledani bedaki (na obeh straneh). Če nekdo dela 20 jurjev letno, od tega 2x na Pag, mu je morda čisto ok, da bo pač na poti na Pag se ustavil na kavici. Po drugi strani nekdo z 80 jurji letno, ki dela po 800km na dan, njemu pač ne bo ustrezal EV.
Težava nastane, ko se dva taka samovšečna, samozagledana bedaka spravita drug drugemu tupit v glavo, kako ima le on prav, drugi je pa bedak.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.550
4.703
113
Največji problem je konstantno kolobarjenje z nekimi kabli, slab doseg na kar vpliva mraz, vročina, težja noga, oddaja na radiu, ni da ni. Velik padec vrednosti, ker rabljenih nihče ne bo povohal in neznano področje obnašanja baterij ter stroški povezani s tem. Ter seveda popolnoma previsoke cene avtov, kjer mora država ponujati odpustke, da vsaj kdo kaj kupi.

Kot pravim sem bil doma velik zagovornik elektrike za vsaj drugi srednje velik avto, pa nikakor ne najdem primernega modela za normalno ceno. Nisem pa toliko mahnjen na novotarijo, da bi jo šel toliko preplačat.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.510
2.665
113
Ker sem se v glavi že odločil tako za EV kot za model, sem zadnje čase bolj pozoren na tankanje mojega dizla. Cca na 14 dni sem na pumpi kjer natočim za 500-600 km dizla.
Primerjava pač pove, da bom moral potem recimo dva do trikrat na 14 dni avto priklopit na štrom, za dolge špure bo tu še vedno dizel. Pika.

PS: bi ti Janez40 dal prstka dol, ker prvi odstavek je navaden bikov kakec, pa se bojim užaljenosti.
PS2: pri meni bo edini resen problem premaknit "ženo" v garažo brez elektrike za priklop avta.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.885
6.048
113
Ker sem se v glavi že odločil tako za EV kot za model, sem zadnje čase bolj pozoren na tankanje mojega dizla. Cca na 14 dni sem na pumpi kjer natočim za 500-600 km dizla.
Primerjava pač pove, da bom moral potem recimo dva do trikrat na 14 dni avto priklopit na štrom, za dolge špure bo tu še vedno dizel. Pika.

PS: bi ti Janez40 dal prstka dol, ker prvi odstavek je navaden bikov kakec, pa se bojim užaljenosti.
PS2: pri meni bo edini resen problem premaknit "ženo" v garažo brez elektrike za priklop avta.
Električarja boš vsak dan priklapljal na štrom. Fakt.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Ja, ce bo kupil 10 let starega z manj kot 20kwh baterijo.
Jaz filam "1x" tedensko, zena bi lahko 2x mesečno.
Ampak ker sem "fer" do revezev v elektro panogi, filam kadar je sonce in sem doma(se pravi iz lastne SE) .
Ce se to ne izzide, potem pa filam ponoč.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.491
4.256
113
Ja, ce bo kupil 10 let starega z manj kot 20kwh baterijo.
Jaz filam "1x" tedensko, zena bi lahko 2x mesečno.
Ampak ker sem "fer" do revezev v elektro panogi, filam kadar je sonce in sem doma(se pravi iz lastne SE) .
Ce se to ne izzide, potem pa filam ponoč.
Hanzi ti imaš pa že skoraj angelski sij okrog glave, kaj narediš za čist planet :nazdravje:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Hanzi ti imaš pa že skoraj angelski sij okrog glave, kaj narediš za čist planet :nazdravje:
Da me ne bi slucajno kdo kur cal da prekomerno obremenjujem planet.
Je pa res, da na TC me pa ne bos nahecal se kmalu.
Mi prevec drv segnije v gozdu.
Upam da danes zadnjikrat gori pec v tej sezoni.Ta teden se ni gorela. Sedaj sledi pol leta ogrevanja vode in hise s kolektorji.
Ce mi bodo res hudičevo nabijal razne prispevke, bom sel off grid. Bom pac pozimi avto filal drugje (oziroma striktno ob soncu) , za rezervno napajanje hise pa si omisil agregat.
Ce si ga podjetja v moci nekaj 100kw, si bom pa se jaz 2kw.
Nekatera podjetja so (pred)lani izracunala, da je ceneje ce laufa agregat kot elektrika po kablu iz omrezja.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.550
4.703
113
Ker sem se v glavi že odločil tako za EV kot za model, sem zadnje čase bolj pozoren na tankanje mojega dizla. Cca na 14 dni sem na pumpi kjer natočim za 500-600 km dizla.
Primerjava pač pove, da bom moral potem recimo dva do trikrat na 14 dni avto priklopit na štrom, za dolge špure bo tu še vedno dizel. Pika.

PS: bi ti Janez40 dal prstka dol, ker prvi odstavek je navaden bikov kakec, pa se bojim užaljenosti.
PS2: pri meni bo edini resen problem premaknit "ženo" v garažo brez elektrike za priklop avta.
Razčleni kaj točno je kakec? Če praviš, da cel odstavek, ti natrosim malo soli, ker imaš pač gor EV očala in ne vidiš nič.

Kolobarjenje s kabli: jap. Priklapljaš jajca vsak dan. Ga ni električarja v moji okolici, ki tega ne bi delal vsak dan, tudi večkrat oz. vsakič ko se parkira doma. Dodaten kabel leži še v prtljažniku non stop "za teren". Udobje pa tako.

Kaj vse vpliva na doseg: vpliva vse, od gretja, klime, težka noga pa sploh in to bistveno bolj kot pri ICE. Pri že tako slabem dosegu se te zadeve pač poznajo. ICE teh problemov nima, napolni se v minuti kjerkoli, če že rabiš.

Vrednost rabljenih: preveri cene in razloge zakaj. Tehnologija gre naprej in rabljen električar je tehnično zastarel čez par let. Vsi se bojijo stanja baterij.
Baterija in njeno obnašanje čez par let je še vedno v glavah ljudi kot velik minus. Imaš avto parkiran konstantno zunaj, kot večina? Še akumulator crkne čez dobrih 5 let, kaj bo z baterijo avta. Stroški povezani s tem so enormni. Link o prodaji rabljenih elektro avtov v bolj napredni državi: KLIK

Cena: avti so za svojo tehnologijo popolnoma predragi. Vse je veliko dražje od ICE in celo hibrid tehnologij. V rangu do 35k imaš ICE in hibrid (sicer že precej manj, ker gredo nad 35k takoj) SUVov kot najbolj prodajan avto pri nas kolikor hočeš. Elektro so majhna jajca, kaj normalnega pa gre proti 50k. Kljub subvencijam (zakaj že) je to predrago.

Na koncu preplačaš, pridobiš gornje minuse, voziš se nič bolje, je pa kao ceneje "tankat" kar te itak ne bi smelo zanimati preveč, saj si zadevo preplačal že v štartu na polno.

Ne imet plašnic gor samo zato ker politika poriva agendo v napačno smer. Sicer pa se že nazaj vlečejo, ker folk na srečo ni tako neumen kot so računali, da so.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.964
6.860
113
pri taščici
Kupi tri leta starega za manj kot pol cene.
Jaz sem kupil dobri dve leti starega za "pol cene" z 20kkm.
Baterija mislim da ima pri vseh ev 8 let garancije. Kot spremljam samo nissan muti pri uveljavljanju garancije (ker nima resenega hlajenja baterije in se le ta skuha). Za neke druge mnozicne reklamcije nisem slišal.
Hyundai je prvi seriji 64kwh Kone menjal baterije brezplacno. Nekateri so naredil 100+kkm in dobil novo baterijo.
Ce filas vsak dan(noc) potem ti to naceloma vzame manj casa kot obisk pumpe.
Tezavo imas ce ti batetija ne zdrzi.cel dan in moras na terenu iskat polnilnico. Tisto.je pa druga pesem.
Ampak koliko dnevnih vozenj daljših od 300(400)km na leto pa ima povprečna druzina?
5?
Kako hudica je darjan naredil 70kkm v enem letu z EV ki imel doseg 200km v idealnih pogojih?
Kaj ze dobis od velikih avtov za 35k?
Lani je bil golf ŽE od 28k naprej.
Cene se sicer normalizirajo, pri vseh oblikah pogona.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48