sam sem imel od začetka tam parkrat svoj prenosnik, ker je bila neka napaka v matični, ki se je šele kasneje pokazala in ko so jo zamenjali, je bilo okej, od takrat brez večjih problemov.
je pa res, da sem prvič čakal skoraj en mesec, da sem ga dobil nazaj, ker se je čakalo na neke dele prav od Asusa iz Tajvana, vsaj serviser mi je tako razložil, je pa res, da ko sem poslal mail ni bilo odgovora, ko pa sem poklical pa takoj odgovor in lepo razložili, da ni od njih odvisno. in vsa popravila so bila garancijska, ko bi mi lahko marsikaj rekli, da ne gre, da sem sam kaj zaJ ...
skratka, ko pa se je menjala matična, je tudi prišlo do ene napake in takrat vem, da sem imel računalnik tam od četrtka do ponedeljka, s tem, da me je serviser klical v nedeljo popolnda, katere podatke nujno rabim, ker je ugotovil, kaj za vraga je narobe in da sem tokrat bil na servisu tam, ter se opravičil, da ni bil bolj pozoren, ker je to menda bila serijska napaka ...
skratka - meni tako fer odnos, kot ga še nikjer nisem videl in doživel in moram reči, da me prav ta servis drži v paci glede izbire nadaljnjih računal - samo zaradi servisa bi ostal na Asus-u.