Izkušnje servis acord-92?

DEJANC

Zelenc'
24. dec 2008
4
0
1
Zanima me kakšne izkušnje imate z omenjenim servisom ACORD-92? Pred tremi tedni sem poslal na servis računalnik, star dober mesec. Obljubljeno mi je bilo, da ga bodo popravili ta teden. Poslal mail, odgovora nobenega. Vem, da imajo časa 45 dni, vendar me zanimajo vaše izkušnje, ker njihov odnos do strank se mi zdi porazen.
jezen.gif
Odločil sem se, da mojega računalnika tam videli več ne bodo, rajši potrgam garancijsko nalepko in ga dam popraviti drugje, kjer cenijo stranke in bo popravljen v krajšem času.
 

lenovo

Pripravnik
17. avg 2009
193
0
16

Pokliči in kulturno vprašaj, pa boš zagotovo dobil odgovor
smile-1.gif

Drugače pa dan je še dolg danes ... majo še čas
 

kwa

Fizikalc
8. avg 2007
1.088
0
36
Citat:
ker njihov odnos do strank se mi zdi porazen.
v računalniški branži je malokje odnos kaj boljši od porazen....
bonk.gif



no, če smo iskreni so vse reklamacije in servisi eno in isto sranje....
bonk.gif
 

__X__

Pripravnik
9. sep 2009
160
0
16
Maribor
se strinjam, do sedaj me je pozitivno presenetil edino Toshiba servis pri podjetju INEA, res so fer, hitri in imajo dobro komunikacijo s strankami....
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Vsak se po svoje trudi. Če je napaka na strojni opremi in dela ni na zalogi na žalost računalnik ne more biti popravljen v enem dnevu.
Avtorju teme pa predlagam, da res kar pokliče na servis in povpraša o statusu prenosnika.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Je različno.

Recimo en izdelek, ki je občasno štekal, so mi brez kompliciranja zamenjali. Več let po nakupu. (več kot 2 leti)
Ker ima kao lifetime warranty

Lahko bi komot rekli, da njim na testu dela.

Spet drugje pa komplicirajo 12 mesecev za 10 EUR vreden izdelek (Big..khmmm...)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.666
221
63
42
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam sem imel od začetka tam parkrat svoj prenosnik, ker je bila neka napaka v matični, ki se je šele kasneje pokazala in ko so jo zamenjali, je bilo okej, od takrat brez večjih problemov.

je pa res, da sem prvič čakal skoraj en mesec, da sem ga dobil nazaj, ker se je čakalo na neke dele prav od Asusa iz Tajvana, vsaj serviser mi je tako razložil, je pa res, da ko sem poslal mail ni bilo odgovora, ko pa sem poklical pa takoj odgovor in lepo razložili, da ni od njih odvisno. in vsa popravila so bila garancijska, ko bi mi lahko marsikaj rekli, da ne gre, da sem sam kaj zaJ ...

skratka, ko pa se je menjala matična, je tudi prišlo do ene napake in takrat vem, da sem imel računalnik tam od četrtka do ponedeljka, s tem, da me je serviser klical v nedeljo popolnda, katere podatke nujno rabim, ker je ugotovil, kaj za vraga je narobe in da sem tokrat bil na servisu tam, ter se opravičil, da ni bil bolj pozoren, ker je to menda bila serijska napaka ...

skratka - meni tako fer odnos, kot ga še nikjer nisem videl in doživel in moram reči, da me prav ta servis drži v paci glede izbire nadaljnjih računal - samo zaradi servisa bi ostal na Asus-u.
grin1.gif
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Meni je najbolj všeč nategovanje "da čakajo dele" in to traja po cel mesec...
bonk.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Maloprodajni in garancijski kanali za dobavo ponavadi niso isti. In ja, dobava po servisnem kanalu zna trajati tako dolgo, posebej če je roba v Tajvanu... NAjprej v centralno skladišče, potem na servis..
 

kajter

Pripravnik
25. sep 2008
41
0
6
Kolega je imel servis za 5 priznanih proizvajalcev in je z dvema prekinil pogodbo, ker mu niso niti v 45 dneh preskrbeli rezervnih delov.
 

kebab

Pripravnik
23. jan 2008
612
1
18
Crkne monitor, k njim ga pripeljem ob štirih popoldan in naslednje jutro ob 10h me pokličejo, da ga lahko pridem iskat.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lahko, če je izven garancije in splošna elektronika. ČE moraš menjavati celo komponento pa kar je predhodnik rekel čisto drži...
 

rokroki

Zelenc'
17. apr 2013
1
0
1
pozdravljeni

Vse bodoče obiskovalce opozarjam na najbolj nategunski servis v sloveniji. Moja toshiba stara 9 mesecev je danes prišla domov z TRETJEGA!!! servisa. Vse skupaj pa ne bi bilo tako grozno, ce mi ne bi danes serviser povedal, da sem bil prve dvakrat na servisu zato ker se niso posvetili mojemu laptopu.
V glavnem v tretjem poskusu so ugotovili da me disk zajebava in so mi ga končno zamenjali.
Povprečno se čaka na odgovor s strani servisa vsaj 2 tedna, pa še to jih moraš klicarit kaj se dogaja z laptopom.

Od sedaj naprej bom vedno preden kupim katero koli elektroniko pogledal da ni prodajalec slucajno acord-92 d.o.o.

Svetujem Vam samo stran od tega servisa, v kolikor ne želite imeti poden izkušnje s servisom.
pa lep dan
smile-1.gif
 

krnekejjeto

Fizikalc
20. apr 2012
1.386
0
36
lej kupi primerno garancijo... pa bo vse ok...

recimo pri dellu prosupport next busines day... voila ti pridejo na dom zamenjat pokvarjen HW. Tisti pa ki imate parts only pa ne jokcajte servis ima 45 dni za odpravo napake..

to je to....
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
ja valda, neusposobljenost serviserjev nima nic pr temu ane?? mislm svasta...
 

lenovo

Pripravnik
17. avg 2009
193
0
16
nekdo si hoče stranke pridobiti na "hudomušen" način. aj - jaj
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
In je bilo treba za to narediti nov nick, da se lahko "pljune" po nekomu?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.509
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik lenovo pravi:
nekdo si hoče stranke pridobiti na "hudomušen" način. aj - jaj

Ce to leti name... nimam takega namena... in niti ne delam v podjetju, ki bi se ukvarjalo s tako dejavnostjo ... Sem pa opazil, da v vecini primerov "jamBrajo" uporabniki, ki so registrirani na dan oddaje graje in se ponavadi ne javijo nikoli vec ...
smile-1.gif
...