Izkušnje in mnenja o Hyundai i30 1.6 bencinar

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Rjavo usnje....?
grin1.gif

Jah nekdo k o avtih ve tolk da 10w40 motorno olje v svoj menjalnik vliva bl težko vrjame da sploh usnje obstaja
evil.gif


haha, very funny, pa povej koliko stane tale korejc z usnjenjo armaturko in kakšno opremo dobiš za ta denar?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik KAALman pravi:
kakor piše na Hyundai.si, stane Premium 1.6 bencinar 16.090 EUR zdaj, ko majo 1300 EUR popusta...

http://www.hyundai.si/filelib/ceniki/cenik_i30_15.01.2009.pdf

aja... usnja NI na armaturi, ampak na sedežih in v stranicah vrat.... armatura je samo v barvi npr. rjavo usnje, rjava armatura, rjava notranjost

V principu se še najbolj splača čisto osnovni model. Če nisi zahteven tip seveda.
Zanimiva je garancija 5 let brez omejitve kilometrov. Kakšne ima kaj to servisne intervale, velike servise in seveda cene slednjih?

Ogo
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Zanimiva je garancija 5 let brez omejitve kilometrov. Kakšne ima kaj to servisne intervale, velike servise in seveda cene slednjih?
Ogo

Interval je na 20kkm, cena okrog 200€, dizel pa ima ketno in veliki servis odpade. Za bencinarja pa ne vem če ima ketno, je pa interval enak. Sem še vedno v precepu, če se hyundai in vzhodnjaki na splošno sploh splačajo, če se veliko voziš.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
1,6 dizli majo ketno....2.0 dizel ma pa jermene! Za bencince pa neb vedu! Jep na 20kkm ma interval...mi raj na 10-15kkm menjamo!

Ja servis je drag k ti delajo še kompleten test avta......k tehnični....zavore....pline...amortizerje...vse ti stestirajo! Pa od teh 200eurov je sam olje ene 100eurov k ga pride 5litrov na servisu je pa drag!
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Verjetno odvisno od servisa. Meni so na Elantri zavore testirali prvi dve leti potem so nehali
confused-1.gif
. Amortizerje nikoli, pline nikoli..
Navadni servis olje+filter + kontrola avtomobila= 1 ura dela pride cca 110€. Servis na 60 000 olje, filtri olja, zračni, bencinski (je v bencinski pumpi), menjava zav.tekočine=delo 1.8ure je prišlo 183€.
Ne verjamem da je za i30 kaj dražje.
Tista ura dela je morda veliko za olje in filter res pa je tudi, da zraven podelajo še druge malenkosti. (namažejo pante, pa acu kleme, pa malo pri mašini nekaj pošpricajo, namažejo avt.anteno pa podvozje pregledajo in ga ponovno zaščitijo, če si ga kje porajsal...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Sm isku papirje od prvega servisa pa jih ne najdem...sporočim ko jih dobim!

Prvi srevis je bil to...nevem pa če bojo naprej tud še vse to preverjal al se bojo umiril!
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
V Gostečah (Lušina)
Anteno pa zato vedno mažejo, ker je tista smotana, ki leze ven pa not pa vidim pri drugih, da rada crkne. Sploh pozimi, ko se led nabere gor. Jaz sem sistem malo predelal in imam pri sedežu stikalo tako, da izklopim ta sistem kadar je žled in podobne zadeve.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Ta antena rab sam WD40 al pa balistol pa cunjo.....pa ponavad gre v zobniku un sredn del k se na motorček prkluč gor...pa se tm zavrti...moja je že doma popravlena
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Ja saj jaz jo tud vsake toliko časa z WD 40 namažem, samo se vseeno led nabere gor in potem ugasneš avto greš ven in vidiš kako antena neki nabija in spodletava ko ne more not. Ta sistem je samo za Afriko
bonk.gif

No, sedaj imam stikalo, pritisnem in imam mir
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.657
113
Pol so že mal spremenil! Pr ns so rekl na 20kkm s tem da lah pač tud prej sami al ap pr njih zamenjamo!
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Danes sem na hitro preletel današnje Delo in notri je vzporedni test i30 in njegovih konkurentov (Golf, Focus,Peugeot?, Megan..) Sicer pravijo da je i30 OK samo so ostali boljši. So dali noter najcenejšega i30 life tako da mi je primerjava malo čudna, ker ostali avtomobili so imeli boljšo opremo in močnejše motorje. Pa še ceno so napisali višjo kot je v resnici.
Preletel sem članek zelo na hitro tako, če ima kdo dostop do članka naj napiše kaj več.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
V Gostečah (Lušina)
Anteno pa zato vedno mažejo, ker je tista smotana, ki leze ven pa not pa vidim pri drugih, da rada crkne. Sploh pozimi, ko se led nabere gor. Jaz sem sistem malo predelal in imam pri sedežu stikalo tako, da izklopim ta sistem kadar je žled in podobne zadeve.
Pametno. Meni tudi gre malo na jetra. Posebej, ko poslušam DVD, pa je antena vseeno ven. Pri zklopljenem avtoradiju tudi. Le če prednjo ploščo dol vzamem, gre antena not. (pišem za med vožnjo, če je avto ugasnjen seveda gre antena not).
Zato na avtocesti ploščo dol vzamem,,,
Stikalo ni slaba ideja.
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Danes sem na hitro preletel današnje Delo in notri je vzporedni test i30 in njegovih konkurentov (Golf, Focus,Peugeot?, Megan..)
Ford focus 1.6 Ti-VCT trend, hyundai i30 1.4 CVVT life, peugeot 308 1.6 16v Vti premium, renault megane 1.6 16V expression, volkswagen golf 1.4 TSI trendline

Nižji srednji razred je bil vedno del trga, na katerem se je bil najbolj ogorčen boj za kupce. Nekateri modeli, ki so na njem tradicionalno v ospredju, so pred kratkim doživeli zamenjavo rodov. Če ne bi nastopile krizne razmere, bi bilo prav zaradi novosti v ponudbi dogajanje razgreto kot že dolgo ne. V naši tokratni primerjavi se je še enkrat več za najboljšega izkazal tisti, ki že dolgo uživa zvestobo kupcev. Ker se zavedamo očitkov o favoriziranju, smo zmagovalca določili po zelo tehtnem premisleku.

Razlike, ki so na koncu prevladale, izhajajo predvsem iz motorjev. Volkswagen golf 1.4 TSI trendline je skoraj za generacijo pred drugimi. Lahko bi ga imeli za šolski primer, kaj v avtomobilskem svetu pomeni pomanjšanje, ki je postalo način za doseganje ugodnejše porabe in manjšega izpusta ogljikovega dioksida ter hkrati zadovoljivih ali celo večjih zmogljivosti. Neposredni vbrizg goriva in turbinski polnilnik sta ključna za največjo vrednost navora 200 Nm, ki je na voljo od 1500 in vse tja do 4000 vrtljajev na minuto. To priča o izjemni prožnosti motorja, ki pripomore k tako imenovani vozljivosti. Golf med primerjanimi avtomobili zahteva najmanj prestavljanja in se ob največji moči postavlja z majhno porabo goriva. Tako je z njim mogoče tekoče voziti tudi pri manjših vrtljajih, kar se med drugim pozna pri manjšem hrupu in nasploh občutku visoke ravni udobja. Prav zato, čeprav mu marsikdo očita oblikovno zadržanost in neinventivno zasnovo, deluje bolj prepričljivo kot tekmeci. Napredno podvozje, dobra opremljenost, še posebno z varnostnimi elementi, kakovostna izdelava v celoti in nekakšna pregovorna skladnost z merili slovenskih kupcev so golfu prinesli prvo mesto.

Z marsičim nas je navdušil tudi hyundai i30 1.4 CVVT life, čeprav smo ga postavili na začelje. Odločitev distributerja, da za primerjavo izbere manjši pogonski agregat, mu je vsekakor zagotovila boljše ocene za ceno. V časih, v katerih živimo, bi to merilo utegnilo zasenčiti tehnično naprednost in dovršenost drugih tekmecev, čeprav hyundai za njimi niti ne zaostaja, če se to pri kakšni lastnosti pokaže, pa odstopanje še zdaleč ni veliko. Njegov najmanj zmogljivi motor je dokazal sodobnost z najmanjšo porabo. Pri hitrostnem povprečju, s katerim smo vozili, je suvereno dohajal tekmece. A je med vožnjo vseeno manj uglajen. Med presedanjem iz avtomobila v avtomobil se nam je zdel dokaj glasen in na avtocesti je bil bolj občutljiv na sunke bočnega vetra. Materiali v notranjosti so sicer premišljeno izbrani, a v primerjavi z drugimi slabši, še posebno na sedežih. Majhna poraba, dolga jamstvena doba, nizka cena in še marsikaj predstavlja hyundaia i30 v drugačni luči, kot se morda zdi ob hitrem pregledu razvrstitve. Kdor išče najcenejšo možnost in si želi korektno kakovost ter zgledno založenost z opremo, bo morda i30 postavil na prvo mesto. Ob primerjavi podvozja, menjalnika, voznih lastnosti in še marsičesa drugega sicer predstavnik korejske avtomobilske industrije ne zaostaja veliko, a je kljub vsemu na začelju, kar se potrdi tudi v končnem seštevku.

Med pripravami na primerjavo smo pričakovali, da bo to boj med golfom in meganom. A je kot tihi favorit vmes posegel peugeot 308, natančneje različica 1.6 16v Vti premium. Prostorna, dobro založena z opremo, s korektno mehaniko je dosegla ugoden seštevek na marsikaterem področju, še posebno pri udobju vožnje in zgledni legi, torej z dobrimi voznimi lastnostmi. Za povrhu je model prepoznaven in slogovno uveljavljen. Ne razočara tistih, ki že dolgo prisegajo na leva, pritegne pa tudi nove kupce. Različica premium je izredno dobro založena z opremo, kar vsekakor poveča vrednost avtomobila. Ob zloženih zadnjih sedežih ima daleč največji prtljažnik. Za kogar je to merilo odločilno, je peugeot 308 daleč najboljša možnost. Tudi s pregovorno udobnostjo ne razočara. Čeprav smo med preizkusom ugotavljali, da ni najbolj varčen, se postavlja s sodobno zasnovo motorja.

In zakaj je renault megane 16 16V expression zaostal za peugeotom 308 1.6 16v Vti premium in seveda volkswagnom golfom 1.4 TSI trendline? Predvsem zato, ker je dokaj specifičen avtomobil z nekaterimi nevsakdanjimi rešitvami. Če bi bili osnovni vodili pri tehtanju vrednosti avtomobila drugačnost in neuniformiranost, bi zlahka zmagal. A smo se odločili za bolj zadržano ocenjevanje. Morda bi morali s spreminjanjem meril spreminjati vrednotenje avtomobilov, a se nekako nočemo iti revolucionarje na tem področju. Za zdaj pač iščemo ravnovesje med vsebino, ceno, tehnično naprednostjo in izvirnostjo. Slednje je pri meganu najbolj prepričljivo. Tudi zato je to avtomobil, okoli katerega se mnenja najbolj krešejo. Kot da bi pri njem veljala stroga delitev na za in proti.

Dokaj specifičen je megane tudi v vožnji. Njegova volan in podvozje v celoti sta zelo natančna, a včasih preveč občutljiva, še posebno v primerjavi z golfom in s peugeotom 308. Zmore namreč marsikaj, a na način, ki ni pogodu vsem. Skoraj futuristična je tudi plošča z merilniki na tekoče kristale, ki prav tako priča o drugačnosti in o tem, kako daleč je megane od suhoparne avtomobilske klasike. S tem seveda vozi po robu in marsikatera njegova podrobnost ni razumljena tako, kot so si zamislili snovalci.

Manj izstopajoč je bil v tej dokaj pisani druščini ford focus 1.6 Ti-VCT trend. Tekmeci so pač sveži in jim je uspelo izničiti celo pregovorno Fordovo prednost pri voznih lastnostih. A to ne pomeni, da se focus pelje slabše. Le drugi so napredovali. Korektno opremljen, dokaj dobro ocenjen, s podobnimi zmogljivostmi kot drugi je pustil bled vtis. Čeprav se voznik, ki si zaželi poskočnejšo vožnjo, še vedno z užitkom poda v zavoje, ravnovesje med udobnim prestrezanjem cestnih neravnin in odločnostjo pri poskočnejši vožnji ni več tako trdno. A zaostanek znova ni velik. Focus se postavlja s sodobno zasnovo motorja in zgledno opremljenostjo za zmerno ceno.

Prav vrednost avtomobila z vidika nakupne cene in ohranjanja vrednosti rabljenega vozila je najteže oceniti. Razlike med avtomobili, ki smo jih primerjali, niso velike. Karte lahko premeša že akcijska ponudba ali odločnejše pospeševanje prodaje v teh kriznih razmerah. Tako na primer nismo preverjali različnih možnosti financiranja nakupa, saj smo za izračune zaprosili v podjetjih, s katerimi pri tem že dolgo sodelujemo. Posebne možnosti varnega posojila tako povečajo vrednost in privlačnost golfa.

Čas, v katerem živimo, je čas posebnih priložnosti, zato je treba biti pri izbiri še bolj premišljen in hladnokrven. Naša razvrstitev je bolj teoretična, kot se zdi na prvi pogled. Nakup avtomobila je v resnici dokaj racionalno dejanje slehernega posameznika, zelo odvisno predvsem od trenutne cene.

Vir: delo.si - tiskane izdaje