iPad3

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Se meni samo zdi, ali tadva bučmana nimata dosti pojma? Pri prvi igri na ipadu vidiš bistveno več okolice kot na asusu (kot bi imel večji monitor)? Bučko pa išče detajle na junaku.
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Zadnja verzija Shdowgun za iOS je bila izdana 3. januarja, iPad 3 pa je prišel ven pred tremi dnevi. Se pravi, da je igra optimizirana največ za iPad2. In tip na videu se buni, da je manj detajlov
hysterical-1.gif
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Res je. Glede na specifikacije ne bi smela biti niti blizu. Asus z quad core procesorjem bi moral biti v sun spiderjju vsaj za 60 -70 % hitrejši od dual core procesorja v iPadu. Browsermark pa ima velik povdarek canvas elementu, ki je rakava rana v iOS, ker ni HW pospešen.
 

Pakul

Fizikalc
18. sep 2007
3.306
46
48
jaa pa ravno obratno gledam. specifikacije o stevilu jeder so irelebantne ce se zadeva dobro obnese. tukaj vemo da je ios bolje optimiziran. kljub temu pa mu asus brez tezav parira ali ga celo vodi. torej revolucije realno gledano z novim ipadom prakticno ni nobene
wink-1.gif
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Jaz sem zelo presenečen, da je iPad še vedno hitrejši v sunspiderju. Ta test samo potrjuje kako zanič je dalvik optimiziran in zakaj morajo proizvajalci naprav z androidom tlačiti tako močne procesorje noter. Na papirju iPad nima za burek v primerjavi s tegra 3 CPU, sploh v CPU intenzivnih testih, kot je sunspider. Tegra 3 ima quad-core 1.3 GHz Cortex-A9, A5X je pa dual-core 1.0 GHz zasnovan na Cortex-A9.

Kako se obnese iPadova quad core grafika bomo pa šele videli, ko jo bodo razvijalci začeli polno izkoriščati. Pa tudi tu sem prepričan, da bodo vse igre delovale tudi na prvem iPadu. Tako da vprašanje kako globoko bo šla optimizacija. Verjetno bodo samo dodali par efektov.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.878
698
113
Zavedati se morate tudi, da ti štirijedrnik prav nič ne koristi, če niso aplikacije napisane večnitno...
In sunspider je ravno ena izmed takšnih aplikacij - preverjeno na desktopu. Na dvojedrniku nabije CPU na 50%, na štirijedrniku pa na 25%, kar pomeni da deluje zgolj eno jedro na 100%.
 

X3m

Pripravnik
3. jan 2012
283
0
16
SLO
KSZ

Čestitke Applu.
Glede na njegov uspeh pri prodaji takših in drugačnih gadgetov bi ziher znal prodat tudi zamrzovalne omare Inuitom
tongue-1.gif
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Citat:
Uporabnik X3m pravi:
KSZ

Čestitke Applu.
Glede na njegov uspeh pri prodaji takših in drugačnih gadgetov bi ziher znal prodat tudi zamrzovalne omare Inuitom
tongue-1.gif

Z vgrajenim iPadom za naročanje hrane izključno preko iTunes.
aplauz.gif
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Tudi če je samo en thread, je 25% hitrejši procesor za 15% počasnejši.
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.878
698
113
Citat:
Uporabnik doto pravi:
Tudi če je samo en thread, je 25% hitrejši procesor za 15% počasnejši.

Ampak je pa razlika, če trdiš da
- je 30% hitrejši procesor 15% počasnejši
- je 260% hitrejši procesor 15% počasnejši

To je za mene zavajanje folka
wink-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.025
11.148
113
a lahko kdo te podatke še posta na apple fanatik forum? da vidimo reakcije?
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Kaj je zavajanje? Da je iOS na slabšem HW boljši? Bi bilo treba narediti benchmark v MoonBat-u. Samo ne bi prišel do izraza, ker Android ne podpira html5 web workerjev
evil.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.860
395
83
Torej tlačijo v konkurente 4jedrne procesorje, izkoristiti jih pa itak nobena aplikacija ne zna? Tko nekako?
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.878
698
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Torej tlačijo v konkurente 4jedrne procesorje, izkoristiti jih pa itak nobena aplikacija ne zna? Tko nekako?

Paralelno programiranje včasih povzroča več preglavic kot koristi, zato se ga ne poslužujejo razen če je res potrebno. Zaradi tega se večino opravil izvaja enonitno. Ampak to ne pomeni, da vsa jedra niso izkoriščena. Če izvajaš več opravil hkrati, vsako v svoji niti, potem so lahko izkoriščena tudi vsa jedra. Potem pa so tu še ostali sistemski procesi (od telefonije, ki mora biti cel čas na stand-by, do raznih sinhronizacij podatkov, predvajanje glasbe v ozadju ipd.) - ko igraš neko igro se tudi ti procesi v ozadju izvajajo in odžirajo procesorski čas. Če imaš več jeder se vsa ta opravila bolje porazdelijo.

Glavna prednost večjedrnih procesorjev pa je itak poraba energije. Nasprotno od logike, porabijo večjedrni procesorji manj energije - na voljo je več jeder in posledično je tudi skupna računska moč večja. Zato si lahko privoščijo znižati voltažo procesorja in bo skupno še vedno "močnejši" od enojedrnega pri polni obremenitvi, porabil pa bo precej manj energije. Če pa vsa jedra na polno obremeniš pa bo poraba seveda večja kot pri enojedrnikih.
 

doto

Fizikalc
25. jul 2007
3.175
0
36
Bolj kot voltaža je problematična frekvenca delovanja. Večja kot je bolj se čip greje in večje so izgube. Intel in Amd to rešujeta s speedstep tehnologijo, kjer se enostavno frekvenca zniža, ko performance niso potrebne. Ko se že menimo o Tegra 3, je ta SoC nekaj posebnega. Poleg glevnih štirih jeder, ima še peto spremljajoče jedro, ki je precej počasnej,še da varuje z energijo. To jedro poganja sistem večino časa. Sposobno je celo predvajati video. Se pravi, da se zmogljiva jedra vklopijo samo za najzahtevnejše operacije, kot so na primer igre.