Megla v pasovih je jeba, in tu ni lahke rešitve. Rečt v taki vidljivoti pelji 30 na uro je lahko, realnost je pa drugačna. Zmanjšaš že, ampak probaš najti kompromis med dovolj nizko hitrostjo, da lahko vsaj približno kaj narediš, in dovolj visoko, da te kdo od zadaj s 100 razlike ne nabije. Jasno je, da je nemogoče pričakovat da bodo vsi zmanjšali in dokler je tako, tudi jaz ne reskiram in vozim čisto počasi. Pač iščeš kompromis, se držiš voznega pasu in si pripravljen na pizdarijo.
Poleg tega: eden na TV je rekel, da je kolona stala, pa je zavil na prehitevalni in se ustavil. Sam grem vedno na odstavni, potem pa po njem potegnem malo naprej počasi, da se oddaljim od konca kolone (kadar je res huda megla in resno sumim, da bi znalo pokat, doslej se mi je to zgodilo 2x). Že res, da potem lahko obtičim na odstavenm, kar zaradi reševalcev ni OK, ampak raje tako, kot da sem sam na koncu kolone in čakam, da bo počilo. Jebiga, zase me bolj skrbi kot za druge, sploh se pa večinoma da naknadno umaknit iz odstavnega.
Nasploh je pri pizdarijah na A bolje bežat desno, z malo sreče ni ograje, pa v sili lahko tudi ven zapelješ. leta nazaj sem bil ened prvih za nesrečnikom, ki je kasiral ateja, ki je kontra pripeljal na AC. Par nas je na srečo peljalo desno (eden je celo moral v graben), ampak pizdarija pri zaviranju se je pa na voznem in prehitevalnem dogajala. Ziher je ziher ...