Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.906
9.481
113
In seveda se zdej mornarji hebejo z ljudmi ki še avtov in avtodomov ne znajo rikvercat, kaj šele prikolic, tistmu k je kupu trajekt z neuporabno rampo se fučka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.860
3.481
113
Kakorkoli, sprednja rampa je neuporabna. Nas so nalagali tako, da so prvo polovico spustili gor naprej in tudi parkirali naprej, ostali smo obračali zunaj in rikvercali v trajekt. Sej ni problem za večino, sam za ene je pa kar stres, sploh za te mandeljce z novimi tovornimi prikolicami, to je blo veselje. Izkrcali so najprej nas naravnost, ostali so polkrožno obrnili in odpeljali ven.
Morda je odvisno od ekipe, ki nalaga, pač vsaki po svoje.

Sicer sem našel še en posnetek rampe na Lastovu. Dolgoletni kapitan tega trajekta se je ravno par dni prej upokojil in je gor nekaj posnetkov.

 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.411
398
83
Folk zaposleni se morajo vedno zajebavat in improvizirat.
Petar Hektorovic je edini spodobni trajekt Jadrolinije. Dvojna preklopna rampa z hauhli zgoraj. Ostali imajo dosti vecjo moznost vdora vode skozi kljun. Jasno tip morja oz valov pogojuje veliko za odlocitev kaj je kje sprejemljivo tudi pogojno.
Za razlago je treba pogledat zalostno zgodbo ms Estonia. Od takrat so se predpisi za konstrukcije ramp radikalno spremenili za Ferry_je.
..kako bi folk sele lezel na boat na stransko nagibno rampo ali 4stuke v luft znotraj resnega ferry_ja?
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.892
5.976
113
odlomil se je nosilec hidravlike.



tole je pa zakompliciran sistem za trajekt. verjetno je sprednja rampa pokvarjena in jo bojo rihatli po sezoni?

sicer pa, če mogoče kdo ve, kakšna pa je cena novega trajekta? a dejansko jadrolinija nima niti enega novega trajekta? so bili vsi kupljeni rabljeni?
Tu je seznam
Trajekti

sortiraj po: godina izgradnje


Sveti Duje je najmlajši, letnik 2017.

Najstarejša sta Lastovo in Pelješčanka, oba 1969.



ter uradna stran

 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.892
5.976
113
Kolikor vidim od teh nihče ne vozi vzvratno, razen ko/če obrne na sredi.




mora biti zabavno,
tole 2:14 vzvratno voziti čez pol trajekta





Od teh Jadrolinija ro-ro (Bartol Kašić, Lastovo, Lošinj, Oliver, Petar Hektorović, Zadar ?)

Oliver vidim da ima rampo spredaj-zadaj, torej ne voziš vzvratno po njem ?
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.860
3.481
113
Tukaj je sedaj malo bolje opisano kako se je zadeva zgodila:

 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Mal si že težek s tem vprašanjem. Če pa že glih hočeš pa: zajla je precej zoprna reč, ker prameni radi pokajo in pa kljub temu, da je pocinkana rada korodira, zato jo je potrebno pogosto menjat. Pri hidravliki zamenjaš olje vsake kvatre enkrat.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.606
3.047
113
v lokalni ostariji
Mal si že težek s tem vprašanjem. Če pa že glih hočeš pa: zajla je precej zoprna reč, ker prameni radi pokajo in pa kljub temu, da je pocinkana rada korodira, zato jo je potrebno pogosto menjat. Pri hidravliki zamenjaš olje vsake kvatre enkrat.

Cvetenje zajle vidiš. Pri hidravliki imaš tudi korozijo, tesnila, ventile, cevi... Samo olje ni dovolj.

Težak sem ker je mantra tukaj gor, da so zajle čisto sranje hidravlika pa top shit. In ker delam s hidravličnimi stroji pač vem da ima hidravlika veliko težav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.411
398
83
Nove težave s hrvaškimi trajekti: potnike v Splitu prestavili na manjšo ladjo

trajekt Tin Ujević
V prevodu...
Praksa iz Lastova. :fredi: Zaradi poostrenega nadzora od zunaj, znoter pa se gremo malo vec reda, bo hitro konec sezone.
Konc moje debate na to temo. :nazdravje:
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.860
3.481
113
Zanimivo, varnostni ventil na hidravliki je zatajil.torej kaj je prednost cilindra pred zajlo?
Na Tinu Ujeviču je sedaj počila zajla. Ampak verjamem, da tebi še zmeraj ne bo jasno kaj je prednost cilindra pred zajlo. Tukaj je trenutno govora o trajektih in ne primerih kjer ti delaš s hidravliko in bi raje imel zajlo. Če želiš debatirati o tem, potem napiši o kakšnih primerih je govora.

Varnostni ventil na hidromotorju, ki navija zajle je zatajil ja, če smo že natančni. Ker jih pač ne navijajo na roke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in aljoman

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Cvetenje zajle vidiš. Pri hidravliki imaš tudi korozijo, tesnila, ventile, cevi... Samo olje ni dovolj.

Težak sem ker je mantra tukaj gor, da so zajle čisto sranje hidravlika pa top shit. In ker delam s hidravličnimi stroji pač vem da ima hidravlika veliko težav.
Tudi meni je hidravlika vdakdan, pa ni nobene korozije, razen če misliš, da je olje za vekomaj. Cevi so bolj kot ne potrošna roba in se menjajo preventivno, če ti je mar varnost in zanesljivost. No na bagrih se menja takrat, ko spusti in spusti v najbolj nemogočem trenutku. Ni pa tudi nobene tragike, če se žlica ne dvigne, ni to trajekt, ko je treba več sto vozil dol spustit in rabiš zanesljivost.
Zajle v morskem okolju so velik problem, so pa nizkocenovna izvedba, to je pač dejstvo. Redno vzdrževanje je tu velik faktor in ko vidiš zajlo cvetet, si ali debil, ali pa debilno šparaš na vzdrževanju. Zajla se menja veliko prej, kot takrat, ko jo vidiš cvetet. Takrat to počnejo samo izbrana vrsta debilov, ki jim je vseeno kaj se lahko zgodi.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.606
3.047
113
v lokalni ostariji
Tudi meni je hidravlika vdakdan, pa ni nobene korozije, razen če misliš, da je olje za vekomaj. Cevi so bolj kot ne potrošna roba in se menjajo preventivno, če ti je mar varnost in zanesljivost. No na bagrih se menja takrat, ko spusti in spusti v najbolj nemogočem trenutku. Ni pa tudi nobene tragike, če se žlica ne dvigne, ni to trajekt, ko je treba več sto vozil dol spustit in rabiš zanesljivost.
Zajle v morskem okolju so velik problem, so pa nizkocenovna izvedba, to je pač dejstvo. Redno vzdrževanje je tu velik faktor in ko vidiš zajlo cvetet, si ali debil, ali pa debilno šparaš na vzdrževanju. Zajla se menja veliko prej, kot takrat, ko jo vidiš cvetet. Takrat to počnejo samo izbrana vrsta debilov, ki jim je vseeno kaj se lahko zgodi.
Korozija napade tudi batnico. Imaš tesnila ki jih je treba vzdrževati. Poškodbo zajle se vidi. vsak sistem pa je zabesljiv glih toliko kolikor je vzdrževanja. Če cvetočo zajlo pustiš boš tudi poškodovano batnico :)

Trajekt samo spušča rampo ne vozil. In pri bagri potrebuješ enako zanesljivost ker imaš delavce blizu. Si ne želiš, da bi roka usekala na koga (ne dolgo nazaj se je to zgodilo..na srečo je priletel na krinks opaž ne na delavca).
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.474
3.588
113
Batnica ima hard krom nanos, zajla je pocinkana. Pomoje ni primerjave. Ampak, naj bo po tvoje. Meni je vseeno.
Tema je "hrvaška vukojebina" zato so temu primerni tudi dogodki.