Morda je odvisno od ekipe, ki nalaga, pač vsaki po svoje.Kakorkoli, sprednja rampa je neuporabna. Nas so nalagali tako, da so prvo polovico spustili gor naprej in tudi parkirali naprej, ostali smo obračali zunaj in rikvercali v trajekt. Sej ni problem za večino, sam za ene je pa kar stres, sploh za te mandeljce z novimi tovornimi prikolicami, to je blo veselje. Izkrcali so najprej nas naravnost, ostali so polkrožno obrnili in odpeljali ven.
Tu je seznamodlomil se je nosilec hidravlike.
tole je pa zakompliciran sistem za trajekt. verjetno je sprednja rampa pokvarjena in jo bojo rihatli po sezoni?
sicer pa, če mogoče kdo ve, kakšna pa je cena novega trajekta? a dejansko jadrolinija nima niti enega novega trajekta? so bili vsi kupljeni rabljeni?
To moraš bit poseben pacient, da greš za 6 mesecev v kamp v Omišlju s pogledom na rafinerijo in z drevesi višine 2m.
Mal si že težek s tem vprašanjem. Če pa že glih hočeš pa: zajla je precej zoprna reč, ker prameni radi pokajo in pa kljub temu, da je pocinkana rada korodira, zato jo je potrebno pogosto menjat. Pri hidravliki zamenjaš olje vsake kvatre enkrat.
V prevodu...Nove težave s hrvaškimi trajekti: potnike v Splitu prestavili na manjšo ladjo
trajekt Tin Ujević
Nove težave s hrvaškimi trajekti: potnike v Splitu prestavili na manjšo ladjo
Jadrolinija ima zopet težave s trajekti. Tin Ujević namreč ni izplul iz Splita, ampak so potnike prestavili na manjše plovilo.n1info.si
Na Tinu Ujeviču je sedaj počila zajla. Ampak verjamem, da tebi še zmeraj ne bo jasno kaj je prednost cilindra pred zajlo. Tukaj je trenutno govora o trajektih in ne primerih kjer ti delaš s hidravliko in bi raje imel zajlo. Če želiš debatirati o tem, potem napiši o kakšnih primerih je govora.Zanimivo, varnostni ventil na hidravliki je zatajil.torej kaj je prednost cilindra pred zajlo?
Tudi meni je hidravlika vdakdan, pa ni nobene korozije, razen če misliš, da je olje za vekomaj. Cevi so bolj kot ne potrošna roba in se menjajo preventivno, če ti je mar varnost in zanesljivost. No na bagrih se menja takrat, ko spusti in spusti v najbolj nemogočem trenutku. Ni pa tudi nobene tragike, če se žlica ne dvigne, ni to trajekt, ko je treba več sto vozil dol spustit in rabiš zanesljivost.Cvetenje zajle vidiš. Pri hidravliki imaš tudi korozijo, tesnila, ventile, cevi... Samo olje ni dovolj.
Težak sem ker je mantra tukaj gor, da so zajle čisto sranje hidravlika pa top shit. In ker delam s hidravličnimi stroji pač vem da ima hidravlika veliko težav.
Korozija napade tudi batnico. Imaš tesnila ki jih je treba vzdrževati. Poškodbo zajle se vidi. vsak sistem pa je zabesljiv glih toliko kolikor je vzdrževanja. Če cvetočo zajlo pustiš boš tudi poškodovano batnicoTudi meni je hidravlika vdakdan, pa ni nobene korozije, razen če misliš, da je olje za vekomaj. Cevi so bolj kot ne potrošna roba in se menjajo preventivno, če ti je mar varnost in zanesljivost. No na bagrih se menja takrat, ko spusti in spusti v najbolj nemogočem trenutku. Ni pa tudi nobene tragike, če se žlica ne dvigne, ni to trajekt, ko je treba več sto vozil dol spustit in rabiš zanesljivost.
Zajle v morskem okolju so velik problem, so pa nizkocenovna izvedba, to je pač dejstvo. Redno vzdrževanje je tu velik faktor in ko vidiš zajlo cvetet, si ali debil, ali pa debilno šparaš na vzdrževanju. Zajla se menja veliko prej, kot takrat, ko jo vidiš cvetet. Takrat to počnejo samo izbrana vrsta debilov, ki jim je vseeno kaj se lahko zgodi.