Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Cilinder ima že sam po sebi veliko večjo nosilnost kot zajla, tako, da tudi, če en cilinder odpove bi drugi moral zadržati težo vrat. Pa tudi kar naenkrat ga ne moreš izprazniti, olje vseeno rabi čas, da se prelije.

Sicer dvomim, da jo šlo za pretrganje zajle, nič ne napišejo.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.397
383
83
Ajd gonite se v "drekanje" - tukaj šimfamo Hrvate!

Nekaj dejstev o nesreči na Lošinju:

Ključne informacije:

  • Na pomorce oko 15:30 pala ulazna rampa trajekta
  • Poginuli su vođa stroja i dva kormilara
  • Teško je ozlijeđen prvi časnik palube, vatrogasci ga spašavali iz mora
  • Neslužbeno, rampa nije bila osigurana zaštitnim klinom
  • Zapovjednik krenuo upozoriti pomorce da rampa nije osigurana, ali rampa je tada pala
  • Vode se dvije neovisne istrage nesreće
  • Neslužbeno, rampa na ovom trajektu je i ranije padala
  • Ovako lagano propadanje ne bi smjelo biti moguće, rekao je inspektor Antun Aljinović
Kapetan ladje iskal megafon da opozori svoj folk....v prevodu .
Tamale Motorole predrage za komunikacijo med ljudmi na dolznosti. Vsak malo bolji lokal ali stacuna ima brezzicno komunikacijo med delavci.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.579
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Ostaja dejstvo, da se v nobenem primeru ne smeš zadrževati pod dvignjenim tovorom (tovor = karkoli kar je dvignjeno in lahko pade).

Zakaj in kaj so delali pod rampo je prvi del vprašanja, ki ga je treba rešiti. Drugi pa, kako je možno, da je “padla”.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.397
383
83
Vsekakor kaj so zijali v rampo tako blizu?Procedure tako varnostne kot tehnicne pri tovrstnih napakah ima firma sploh spisane? Bodo dopolnili po priporocil ustreznih organov in sluzb. Sledi posipanja z pepelom in case closed.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Kakdno nosilnost ima cilinder?
Tile na trajektu Petar Hektorovič imajo kar solidno nosilnost. Vidim pa, da nimajo nobenega varovanja na cilindrih, če poči cev na enem, mora drugi držati težo cele rampe.
Petar Hektorovič.jpg
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Glede na to, da so trije ljudje mrtvi so ti varnostni mehanizmi pri zajlah bolj slabo implementirani. Prostor za varnostne kline pri trajektih z zajlami sicer je ampak kolikor je videti se jih ni uporabljalo. Imam tudi posnetek spuščanja rampe trajekta Oliver in ni videti, da bi kdo pred spuščanjem rampe odstranjeval varovala.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Kakor koli obračamo, gor ali dol. Hrčki glede tega niso nič boljši od nas. Povsod se špara, kadri so politično nastavljeni in posledično ima Jadrolinija postarano in slabo vzdrževano floto. Še Oliver, ki je dobil tako častno ime je starina, poleg vsega, te pa v Splitu nalagajo gor rikverc, ker nima spredaj rampe, al pa clo ne dela, ne vem. Pol si lahko predstavljate vso možno zmedo, ko Slovenčki z glanc novimi tovornimi prikolicami (to je zdej nova moda, da se gre šotorit z glanc novo prikolo iz Bauhausa) rikvercajo iz polnega sonca v temen trajekt. Z nalaganjem se pa vedno mudi in fantje, seveda spet najnižji v piramidi, so pod stresom, ziher njih pol hebejo v glavo, če ima trajekt zarad izkrcanja in vkrcanja zamudo.

Si predstavljam, da je bilo tako tudi v tem primeru, rampa se je zataknila in posledično so bli pod stresom jo popravit. Pod stresom pa človek naredi neumnost in stoji pod rampo, za katero ni glih naravno da bo padla. Seveda bo zdaj za vodilne, ki so soodgovorni za postarano floto zelo prikladno pokazati na enega krivca, ki je pozabil rampo zavarovat ali pa tistega, ki je reveže poslal delat pod rampo. Objektivne odgovornosti za katastrofalno stanje flote spet ne bo in karavana bo šla naprej.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.555
1.149
113
Pri vseh teh rampah. Kaj lahko popraviš od zunaj, od spodaj in na tako malo dosega, upoštevajoč odmik ladje od pomola?
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.421
2.583
113
Hidravlika ima zaporni ventil proti cevnemu lomu. To pomeni, če odtrga cev, je nenadoma zelo velik pretok olja skozi ventil in ventil mehansko sam sebe zapre in zadeva obstane.
Ni samo proti cevnemu lomu - je lahko tudi puščanje sistema hidravlike.
Ne deluje na pretok, ampak na tlak! - padec tlaka - v sistemu!
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.700
3.307
113
Kakor koli obračamo, gor ali dol. Hrčki glede tega niso nič boljši od nas. Povsod se špara, kadri so politično nastavljeni in posledično ima Jadrolinija postarano in slabo vzdrževano floto. Še Oliver, ki je dobil tako častno ime je starina, poleg vsega, te pa v Splitu nalagajo gor rikverc, ker nima spredaj rampe, al pa clo ne dela, ne vem. Pol si lahko predstavljate vso možno zmedo, ko Slovenčki z glanc novimi tovornimi prikolicami (to je zdej nova moda, da se gre šotorit z glanc novo prikolo iz Bauhausa) rikvercajo iz polnega sonca v temen trajekt. Z nalaganjem se pa vedno mudi in fantje, seveda spet najnižji v piramidi, so pod stresom, ziher njih pol hebejo v glavo, če ima trajekt zarad izkrcanja in vkrcanja zamudo.

Si predstavljam, da je bilo tako tudi v tem primeru, rampa se je zataknila in posledično so bli pod stresom jo popravit. Pod stresom pa človek naredi neumnost in stoji pod rampo, za katero ni glih naravno da bo padla. Seveda bo zdaj za vodilne, ki so soodgovorni za postarano floto zelo prikladno pokazati na enega krivca, ki je pozabil rampo zavarovat ali pa tistega, ki je reveže poslal delat pod rampo. Objektivne odgovornosti za katastrofalno stanje flote spet ne bo in karavana bo šla naprej.
Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.

442441318_402502516097405_4836571856791044873_n.jpg
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.421
2.583
113
Prekletsvo 5 min

Če želiš v primeriu padca tlaka! obdržat cilinder v tem položaju, pali samo varnostni ventil tlaka na cilindru - vhoda in izhoda cilindra!
Tlak! v cilindru ne sme pasti!

p.s. kaj je povzročilo tako hiter! spust rampe?
p.s. II se ena slika na strani prikazuje rampo v 2 (3) delih :)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.018
-371
113
Prekletsvo 5 min

Če želiš v primeriu padca tlaka! obdržat cilinder v tem položaju, pali samo varnostni ventil na cilindru - vhoda in izhoda cilindra!
Tlak! v cilindru ne sme pasti!

p.s. kaj je povzročilo tako hiter! spust rampe?
p.s. II se ena slika na strani prikazuje rampo v 2 delih :)

odlomil se je nosilec hidravlike.

Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.

442441318_402502516097405_4836571856791044873_n.jpg

tole je pa zakompliciran sistem za trajekt. verjetno je sprednja rampa pokvarjena in jo bojo rihatli po sezoni?

sicer pa, če mogoče kdo ve, kakšna pa je cena novega trajekta? a dejansko jadrolinija nima niti enega novega trajekta? so bili vsi kupljeni rabljeni?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.717
9.493
113
Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.

442441318_402502516097405_4836571856791044873_n.jpg
Kakorkoli, sprednja rampa je neuporabna. Nas so nalagali tako, da so prvo polovico spustili gor naprej in tudi parkirali naprej, ostali smo obračali zunaj in rikvercali v trajekt. Sej ni problem za večino, sam za ene je pa kar stres, sploh za te mandeljce z novimi tovornimi prikolicami, to je blo veselje. Izkrcali so najprej nas naravnost, ostali so polkrožno obrnili in odpeljali ven.