Varnostni ventil ki ga imam jaz na bagrih se odpre ko se vzpostavi tlak drugače je stalno zaprt, razlog da ne pride do padca bremena in blokira tudi če cev samo malo pušča.Prav nič drugače ne deluje.
Varnostni ventil ki ga imam jaz na bagrih se odpre ko se vzpostavi tlak drugače je stalno zaprt, razlog da ne pride do padca bremena in blokira tudi če cev samo malo pušča.Prav nič drugače ne deluje.
Kakdno nosilnost ima cilinder?Cilinder ima že sam po sebi veliko večjo nosilnost kot zajla, tako, da tudi, če en cilinder odpove bi drugi moral zadržati težo vrat. Pa tudi kar naenkrat ga ne moreš izprazniti, olje vseeno rabi čas, da se prelije.
Sicer dvomim, da jo šlo za pretrganje zajle, nič ne napišejo.
Kapetan ladje iskal megafon da opozori svoj folk....v prevodu .Ajd gonite se v "drekanje" - tukaj šimfamo Hrvate!
Nekaj dejstev o nesreči na Lošinju:
Ključne informacije:
- Na pomorce oko 15:30 pala ulazna rampa trajekta
- Poginuli su vođa stroja i dva kormilara
- Teško je ozlijeđen prvi časnik palube, vatrogasci ga spašavali iz mora
- Neslužbeno, rampa nije bila osigurana zaštitnim klinom
- Zapovjednik krenuo upozoriti pomorce da rampa nije osigurana, ali rampa je tada pala
- Vode se dvije neovisne istrage nesreće
- Neslužbeno, rampa na ovom trajektu je i ranije padala
- Ovako lagano propadanje ne bi smjelo biti moguće, rekao je inspektor Antun Aljinović
Tile na trajektu Petar Hektorovič imajo kar solidno nosilnost. Vidim pa, da nimajo nobenega varovanja na cilindrih, če poči cev na enem, mora drugi držati težo cele rampe.Kakdno nosilnost ima cilinder?
v zgornji legi ima zagotovo zaklepe, ko pa odpira, pa tak noben ne sme stat spodaj... tukaj ne vidim strašnega problema...ali? na ceveh ni vidnega varnostnega ventila.Tile na trajektu Petar Hektorovič imajo kar solidno nosilnost. Vidim pa, da nimajo nobenega varovanja na cilindrih, če poči cev na enem, mora drugi držati težo cele rampe. Poglej priponko 90552
Tile na trajektu Petar Hektorovič imajo kar solidno nosilnost. Vidim pa, da nimajo nobenega varovanja na cilindrih, če poči cev na enem, mora drugi držati težo cele rampe. Poglej priponko 90552
Ni samo proti cevnemu lomu - je lahko tudi puščanje sistema hidravlike.Hidravlika ima zaporni ventil proti cevnemu lomu. To pomeni, če odtrga cev, je nenadoma zelo velik pretok olja skozi ventil in ventil mehansko sam sebe zapre in zadeva obstane.
Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.Kakor koli obračamo, gor ali dol. Hrčki glede tega niso nič boljši od nas. Povsod se špara, kadri so politično nastavljeni in posledično ima Jadrolinija postarano in slabo vzdrževano floto. Še Oliver, ki je dobil tako častno ime je starina, poleg vsega, te pa v Splitu nalagajo gor rikverc, ker nima spredaj rampe, al pa clo ne dela, ne vem. Pol si lahko predstavljate vso možno zmedo, ko Slovenčki z glanc novimi tovornimi prikolicami (to je zdej nova moda, da se gre šotorit z glanc novo prikolo iz Bauhausa) rikvercajo iz polnega sonca v temen trajekt. Z nalaganjem se pa vedno mudi in fantje, seveda spet najnižji v piramidi, so pod stresom, ziher njih pol hebejo v glavo, če ima trajekt zarad izkrcanja in vkrcanja zamudo.
Si predstavljam, da je bilo tako tudi v tem primeru, rampa se je zataknila in posledično so bli pod stresom jo popravit. Pod stresom pa človek naredi neumnost in stoji pod rampo, za katero ni glih naravno da bo padla. Seveda bo zdaj za vodilne, ki so soodgovorni za postarano floto zelo prikladno pokazati na enega krivca, ki je pozabil rampo zavarovat ali pa tistega, ki je reveže poslal delat pod rampo. Objektivne odgovornosti za katastrofalno stanje flote spet ne bo in karavana bo šla naprej.
Prekletsvo 5 min
Če želiš v primeriu padca tlaka! obdržat cilinder v tem položaju, pali samo varnostni ventil na cilindru - vhoda in izhoda cilindra!
Tlak! v cilindru ne sme pasti!
p.s. kaj je povzročilo tako hiter! spust rampe?
p.s. II se ena slika na strani prikazuje rampo v 2 delih
Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.
Kakorkoli, sprednja rampa je neuporabna. Nas so nalagali tako, da so prvo polovico spustili gor naprej in tudi parkirali naprej, ostali smo obračali zunaj in rikvercali v trajekt. Sej ni problem za večino, sam za ene je pa kar stres, sploh za te mandeljce z novimi tovornimi prikolicami, to je blo veselje. Izkrcali so najprej nas naravnost, ostali so polkrožno obrnili in odpeljali ven.Oliver ima sprednjo rampo, je pa po njihovih besedah prekratka za večino njihovih pristanišč. Nalaga pa se sedaj tako, da tisti prvi gredo gor in obračajo v samem trajektu in potem parkirajo rikverc, druga polovica pa gre gor naravnost in parkira do tistih obnjenih. Potem pa, ko trajekt pristane najprej obrnejo tiste pri vratih in ob strani, da sprostijo prostor, nato gredo ven tisti, ki so parkirali rikverc ob vkrcavanju in na koncu tisti v sredini, ki imajo potem prostor obrniti, da lahko zapustijo trajekt. Se kar malo zavleče zaradi takega sistema. Ne vem, čemu so kupili trajekt z neuporabno sprednjo rampo.