Sicer nimam rad, da moram dajati silencarju prav - ampak v tem primeru ima bolj prav kot ti.
1. oba sta računsko dokazala, da je razlike v obsegu med novo in popolnoma obrabljeno v rangu 2% - torej tudi enaka napaka pri prikazu hitrosti
2. ti nisi izhajal iz tega, da so za posamezni model dovoljene različne velikost pnevmatik, ki spet lahko prinesejo razliko (sicer minimalno, ampak vendarle) - števec mora biti umerjen na najmanjšo / "najhitrejšo"
3. "napaka" zaradi tlaka še poveča razliko v primerjavi z "idealnim" 6 bar nafilane gume
4. če se ne motim je celo predpisano, da števec v vozilih NE SME prikazati dejanske hitrosti ampak OBVEZNO večjo in to zaradi tega, da ne bi vozniki zaradi pogreška števca vozili prehitro
5. pri manjših gumah je % napaka, še večja - pač dva pira er
Pod črto - silencer ima prav, sicer s 8% mogoče malo pretirava, ti pa ali si res imel "srečo" al si pa testiral samo nove krave z 24 colskimi gumami.
Avtorju: kot je večina že povedala - laserski radar bo pokazal enako hitrost kot GPS pod pogojem, da je pravilno umerjen in da je meritev pravilno izvedena. In da ni 5 minut prej v radar uletel palicajev kolega.
Števec v vozilu pa je pač tam, ker tam mora biti.
Aja - moja Kuga - nove gume: GPS 107 km/h, števec 111 km/h; razlika je od 50 km/h pa do nekje 140 km/h stabilnih 4 km/h - Mazda mi je razliko od 50 km/h iz 5 km/h dvignila na dobrih 8 km/h pri tam nekje 150 km/h. Se pa ne spomnim kolikon je števec lagal pri 200 km/h - mi je blo bolj kot ne vseeno.
S Kugo pa še nisem bil na Autobahnu.