Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Prijatelj dela v BB in je zadovoljen, problem je edino ker jim vedno visi nad glavo strah pred odpuščanjem (ampak kje pa ne).
Mah, dej ne seri. Družina rabi vsaj jurja mesečno za normalno preživetje (če ima streho rešeno). In recimo, da si edini zaposlen? Kaj, boš rekel, jebit.e se in šel? Kam? Prosit na Tromostovje? Ker froci ne bodo mogli eno leto brez hrane bit, položnice tudi ne čakajo več tako kot v socializmu, če jih bo pa morda kdo blagovoljil plačat, vrtec, šola.Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Če bodo vsi šli bo crknil delodajalec... pa ne bodo, ker ovce vedno so.Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ne more it, ker bo sicer družina crknila.
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
in ovce morajo biti tiho in se zavedat, da je služba očitno res privilegij.
Ok,ti boš,pa še dva sta v familiji, pa če se vsaj eden od dveh zna normalno obrnit, je res bolje tako. Samo mdons je procent ločenga folka precej visok in ti krvavo rabijo tistih 500, 600 ali 700 ojrov, ki jih dobijo.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Heh
Imam podobno situacijo doma... Rešitev? Za tistih 400€ je bolje da je doma in mi deco čuva oz. je gospodinja. Lažje bom sam našel job, kjer bom pokril teh 400€ z lahkoto...
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
plačilni rok pa 60 ali 90 dni.
Citat:
Uporabnik Alijen pravi:
Jaz grem v Harveya in v BB pogledat nek izdelek (TV,..)
Potem ga pa preko spleta naročim
Prvič je ceneje drugič pa, ko vprašaš o kakšnem dodatnem popustu (recimo na gotovino) pa nočejo nič slišat.
Agree. Ampak ti po drugi strani trdiš, da se v praksi delodajalcu, ki ti "omogoča" obiske rdečega križa, lahko samo ponižno prikloniš in pridno kimaš, čeprav te nateguje po dolgem in počezCitat:
Uporabnik VAG pravi:
A veš kaj je sramotno? Da ljudje hodijo v službe in morajo kljub temu hodit na Rdeči križ po pakete s hrano.
Jaz sem tako crknjen monitor prinesel nazaj in so ga brez besed zamenjali (pa je minilo že 10 dni, ne samo 8), še preverjali niso, ali dela ali ne.Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Sem ravno par dni nazaj nekaj kupil v Harveyu in je bil prodajalec zelo prijazen. Na koncu me je samo enkrat vprašal za zavarovanje artikla in po zavrnjenem odgovoru ni več silil, tako, da imam osebno dobro iskušnjo.
Je pa stvar v tem, da je takoj po prvi uporabi stvar crknila in sedaj ne vem, ali nesi nazaj ali na servis, kjer bo stvar stala sigurno 44 dni od 45-tih. Od nakupa ni še minilo 8 dni. Kaj narediti?