Jaz recimo najbolj cenim Scumacherja, ker bi lahko leta 96 šel katerikoli dirkalnik (recimo Williams) in bil brez težav prvak. Pa je šel v Ferrari, ki je bil takrat v slabem stanju in z pomočjo ekipe iz njega naredil zmagoslavno ekipo. Ko je začel, je imel avto velike tehnične težave, ekipa je bila razštelana, pa je vseeno dosegel več zmag (3), kot vsi skupaj prej v z zadnjih petih letih (po eno zmago sta imela Alesi In Berger). Včasih je šlo res na silo, tudi mimo (ali zelo blizu) pravil, a Schumi je "grizel" in delal kot norec, menda po cele dneve z inženirji, da so v par letih spravili avto nekam.
Ko je dosegel pet naslovov (na prejšnja dva), so mogotci F1 ugotovili, da to ne gre in so toliko časa spreminjali pravila, da so ga "ustavili". (z gumami, prepovedjo postankov in kaj jaz vem čem še). Schumi se na nov način vožnje ni prilagodil in so ga vrgli iz Ferrarija. Čez par let se je vrnil, v novoustanovljeni Mercedes, kjer je bilo treba spet začeti na novo (ok, ne tako kot pri Ferrarji, a so imeli vseeno veliko težav). Schumiju ni šlo, imel je tudi nekaj težav težav z posledicami poškodb (sploh tiste z dirkalnim motorjem), nekako je šlo. Avto so končno spravili v neko uporabno stanje, ko je prišel Hamilton in so Schumija (ponovno) zavrgli kot uporabljeno rokavico.
Skratka, tip se je moral orenk borit, in zato ga še danes ceni veliko ljudi (kljub določenim grdim potezam). Hamilton je seveda tudi borec, a priznajmo si, če ne bi bil anglež, izbranec Rona Dennisa in ljubljenec F1 "javnosti" (ki v veliki meri gravitira proti angliji), se ne bi takoj usedel v zmagovalni avto (McLaren), imel vedno izrazitega položaja prvega voznika (to je imel sicer tudi Schumi). Najboljšo potezo je sicer naredil leta 2013, ko je šel v Mercedes.
Hamilton sicer izrazito dominira samo z povprečnim sovoznikom, kot je recimo Bottas. Tako Alonso, kot Button in Rosberg so mu bili kar tesno za petami in dostikrat tudi pred njim. Je dober, ni pa GOAT. Vsaj ne po vožnji, po kombinaciji dobrih kariernih odločitev, sreče z pravili in svojega pedigreja, morda je.
Imel je sicer možnost, da postane res "the greatest", pa je ni izkoristil. To sezono bi moral v Ferrari, ki gradi avto in ekipo za 2022. Tam bi z svojim znanjem in izkušnjami ter nadopovprečnimi vožnjami avto ponovno pripeljal v prvo vrsto in morda do prvenstva. Potem pa mislim da ne bi bilo dvoma, kdo je res GOAT.