Formula 1 sezona 2021

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
407
239
43
Samo tole bo rekel. Formulo gledam od 80 let dalje tole, kar so si včeraj privoščili enostavno ni več gledljivo. Res nikoli ampak nikoli nisem navijal za Hamiltona še več prav zoprn mi je ampak včeraj bi moral biti prvak in si je to več kot zaslužil. Ta Red Bull mafija s ta starim Verstapnom na čelu in popolnoma izgubljeno FIO je enostavno uničila letošnjo sezono in ta je bila zadnja, ki sem jo spremljal, ker tole ni več gledljivo.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.732
6.910
113
Dualis, a 94' si spregledal?

Ne moremo rečt, da si je lujz bolj zaslužil prvaka SAMO zaradi včerajšnje dirke. Kaj pa je delal celo sezono prej, zakaj ni že poleti postal WC, če že?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.569
9.415
113
V 30 letih se ni v F1 spremenilo popolnoma nič. Mal z levim ušesom spremljam, ker se je mali navdušil, majo s kolegi iste debate kot smo jih mi imel.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Samo tole bo rekel. Formulo gledam od 80 let dalje tole, kar so si včeraj privoščili enostavno ni več gledljivo. Res nikoli ampak nikoli nisem navijal za Hamiltona še več prav zoprn mi je ampak včeraj bi moral biti prvak in si je to več kot zaslužil. Ta Red Bull mafija s ta starim Verstapnom na čelu in popolnoma izgubljeno FIO je enostavno uničila letošnjo sezono in ta je bila zadnja, ki sem jo spremljal, ker tole ni več gledljivo.

Kot že večkrat omenjeno, če gledamo samo včerajšnjo dirko, BLM pokazal več in bi zasluženo zmagal. Kar se pa WC tiče, pa si ga zasluži bolj Max, je pokazal čez sezono več, zbral več zmag, bil celo 2x torpediran iz strani Mercedesa in Merc malo pogoljufal Brazilijo. Zato cvilit in se jokat samo na osnovi ene dirke je malo otročje. Včeraj je BLM izkusil, kako se je boriti proti nekomu, ki ima boljši paket in kako je biti nemočen proti takšnemu - točno tako, kot so se ostali počutili zadnjih 7 let, ko je lahko z Mercom delal kroge okrog njih in še vedno zmagal. Pred Avstrijo je Toto veselo razlagal, kako se veselijo konkurence in da se bodo udarili na dirkališču, po Avstriji je že imel kumaro, včeraj, ko so prav tako dobili možnost dirke do zadnjega ovinka, pa se je drl "Michael, this is not right!" Če kdaj, potem za včeraj velja "karma is a bitch."
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero in gr69

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.732
6.910
113
Khm, včeraj je imel merc boljši paket, lujz bi gladko zmagal ob "regularni" dirki brez prekinitev, ipd.
Je pa izkusil tekom sezone, kako je voziti proti boljšem in bolj agresivnem vozniku.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ja, je bolj letelo, da Merc ni imel šans z starimi hard gumami proti svežim soft gumam.
Bilo pa je tako, kot sem napovedal - če Hamilton uspe prehiteti Max-a na štartu, je game over za RBR. Vprašanje, kaj bi bilo, če bi Hamilton (po pravilih) moral vrniti mesto Max-u. Je Perez lepo demonstriral, kako težko je prehiteti in v enem samem krogu Hamiltonu odščipnil 5 sec.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.732
6.910
113
To je res, ampak potem bi ostal max spredaj samo na račun tega in ne, ker bi bil samo toliko hitrejši.

Lujz je včeraj z rumeni vs rdečimi naredil zlahka nekaj sekund razlike, ko sta šla na hard pa je tudi nizal hitrejše kroge od maxa. Pod prvim VSC je šel max po nove hard in se kljub temu ni mogel bistveno približat lujzu...
Ni pa mi jasno od kod takšen race pace. Ker v qualy je max naredil 0.3 razlika kar je ogromn, na dirki pa je lujz delal takšno razliko...ali so maxa res izdajali živci (štart je zelo slabo izvedel, vrtenje v prvi in drugi) ali pa je lujz padel v kakšen Zone.
btw, a te dirkače kaj testirajo za PEDs? ker lujz je imel včeraj 0.25 reakcijski čas, tega že dolgo nisem videl na štartu.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

A bejž no :valjamse: Torej da je bil ob vstopu v ovinek za Max-om, ob koncu ovinka pa 2 sec. pred njim, pa še izrinjen je bil... Fenomen tale Hamilton, ti rečem :valjamse:
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.744
799
113
toti Maribor
Če bi vsaj malo bil objektiven in Lojza ne bi imel v želodcu bi videl, da se je Verstappen moral skoraj ustaviti, da je lahko zvozil ovinek. Od tu je ta razlika.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

To je res, ampak potem bi ostal max spredaj samo na račun tega in ne, ker bi bil samo toliko hitrejši.

Lujz je včeraj z rumeni vs rdečimi naredil zlahka nekaj sekund razlike, ko sta šla na hard pa je tudi nizal hitrejše kroge od maxa. Pod prvim VSC je šel max po nove hard in se kljub temu ni mogel bistveno približat lujzu...
Ni pa mi jasno od kod takšen race pace. Ker v qualy je max naredil 0.3 razlika kar je ogromn, na dirki pa je lujz delal takšno razliko...ali so maxa res izdajali živci (štart je zelo slabo izvedel, vrtenje v prvi in drugi) ali pa je lujz padel v kakšen Zone.
btw, a te dirkače kaj testirajo za PEDs? ker lujz je imel včeraj 0.25 reakcijski čas, tega že dolgo nisem videl na štartu.

RBR je ciljal na track position, kako pomemben je in koliko ti prinese, si videl pri Perez/Hamilton. RBR je vedel, da bo Merc na long run hitrejši, zato pa so želeli imeti že na štartu track position in oba na soft na štartu - da bi po možnosti tudi Perez prišel pred Hamiltona. Do prvih postankov bi Max že zdržal, na hard gumah in track postion pa vprašanje, kako hiter bi bil Hamilton in če bi bil hitrejši... To je praktično edina taktika, ki jo je RBR imel na voljo (ob normalni dirki).
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Če bi vsaj malo bil objektiven in Lojza ne bi imel v želodcu bi videl, da se je Verstappen moral skoraj ustaviti, da je lahko zvozil ovinek. Od tu je ta razlika.

Če bi imel Hamiltona v želodcu, potem bi rekel, da si včeraj ne bi zaslužil zmage - pa si jo je. V ovinku pa je Max imel prednost, ostal je na dirkaški liniji, ni zapustil steze. Hamilton je pustil prostor Max-u, ki pa ga je izkoristil. Za takšne manever, kot ga je naredil včeraj Hamilton, je Max moral na prejšnji dirki 2x vrniti mesto pa še 5 sec. kazni je dobil. Saj so se vsi čudili odločitvi Masija (tudi tisti, ki jim je Hamilton božanstvo). Poleg tega je FIA potrdila, da je Hamilton odvozil ovinek napačno.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.732
6.910
113
Gargy, "massijev" izgovor je bil da se pač v prvem krogu praviloma ne kaznuje takih zadev, kar ne bi bilo prvič da je tako...

zakon, a je blm imel edino možnost, da se odpelje naprej? seka ovinek? Če bi bil tam zid, bi se tudi zapeljal v njega? ali pa če bi bil pesek, bi šel malo relija? Pač naredil je to, kar mu je bilo najbolj udobno, itak izletna cona sploh ni izletna ampak podaljšek steze.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Odgovor FIE, zakaj ni "preiskave" je bil, da je Hamilton v istem krogu Max-u vrnil vso prednost (upiočasnil), ki jo je dobil z sekanjem ovinka in tako na koncu prvega kroga ni bilo "lasting advantage."

Drugače pa je Hamilton enako naredil recimo na startu v Austinu, ko je Maxa izrinil iz proge na povsem enak način.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Da vemo, o čem je govora...

1639380731981.png


Tukaj je recimo Max moral vrnit mesto Hamiltonu...
1639381578415.png
 
Nazadnje uredil moderator:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
In to je to. Če bi bili komisarji konsistentni, bi naročili Hamiltonu, da spusti Maxa predse. Samo zato, ker so že parkrat tako naredil.

A ko rine ven Lulu, je ok, ko pa Max, pa ni več?

Zadnji krog. Morda ni bilo fer. A v nobenem primeru ne bi bilo. RB je tvegal in menjal. Tudi v upanju na SC. In ta je bil. Če ga ne bi bilo, bi popušili. Če bi bila rdeča zastava, bi tudi popušili, ker bi dal Lulu gor nove gume. Zahtevati, da SC vozi do konca je pa spet nepošteno. Lulu bi moral menjati gume, ko jih je Max, pa bi bil danes prvak.

Ne pozabimo tudi, da je ravno Hamilton letos dobil kar nekaj točk na razne "cake" in zelo ugoden razplet situacije zanj. Recimo v Imoli. Kako se je tam lahko znašel iz peska in z krogom zaostanka na sedmem mestu in z popravljenim avtom mi še danes ni čisto jasno.

All in all morda zadnja dirka ni bila neki biser, a če gledamo celo prvenstvo, si Max bolj zasluži zmago. Bil je torpediran od Bottasa, od Hamiltona (1x 100% njegova krivda in drugič nekje 50:50). Hamilton, kar je pokazal, je bilo neko varčevanje z gumami in pa prehitevanje po ravnini z 20-30km/h hitrejšim avto dvomljive legalnosti. Da lahko voziš z max downforce setupom in si še vedno po ravnini hitrejši za par deset kmh lahko pomeni samo dvoje: ali prilagodljivo elektroniko, ali pa 100+konjev močnejši motor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mosseero