In to je to. Če bi bili komisarji konsistentni, bi naročili Hamiltonu, da spusti Maxa predse. Samo zato, ker so že parkrat tako naredil.
A ko rine ven Lulu, je ok, ko pa Max, pa ni več?
Zadnji krog. Morda ni bilo fer. A v nobenem primeru ne bi bilo. RB je tvegal in menjal. Tudi v upanju na SC. In ta je bil. Če ga ne bi bilo, bi popušili. Če bi bila rdeča zastava, bi tudi popušili, ker bi dal Lulu gor nove gume. Zahtevati, da SC vozi do konca je pa spet nepošteno. Lulu bi moral menjati gume, ko jih je Max, pa bi bil danes prvak.
Ne pozabimo tudi, da je ravno Hamilton letos dobil kar nekaj točk na razne "cake" in zelo ugoden razplet situacije zanj. Recimo v Imoli. Kako se je tam lahko znašel iz peska in z krogom zaostanka na sedmem mestu in z popravljenim avtom mi še danes ni čisto jasno.
All in all morda zadnja dirka ni bila neki biser, a če gledamo celo prvenstvo, si Max bolj zasluži zmago. Bil je torpediran od Bottasa, od Hamiltona (1x 100% njegova krivda in drugič nekje 50:50). Hamilton, kar je pokazal, je bilo neko varčevanje z gumami in pa prehitevanje po ravnini z 20-30km/h hitrejšim avto dvomljive legalnosti. Da lahko voziš z max downforce setupom in si še vedno po ravnini hitrejši za par deset kmh lahko pomeni samo dvoje: ali prilagodljivo elektroniko, ali pa 100+konjev močnejši motor.