Formula 1 sezona 2021

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
SJTV1 komentar?


Ocitno vseeno masi pozna boljse pravila kot sky komentatorji al pa se kdo drug?
Ce sprememomto, da je Massi nad pravili, potem je danes vse cisto. Konec debate.

Ce pa ni tako, pa ima MB prav. Po pravilih tega, kar je Massi danes nareil (spistil naprej le par avtov), sploh ne bi smel storiti. Eli nobenega ali vse.
Ampak kot receno, ce je Massi nad pravilnikom, je vse OK. Pravilnika sicer ne rabimo, ampak tako pac je.
Bo pa zanimivo pred prizivnim sodiscem, ce bo MB vztrajal. Ker tudi utemeljitev une druge pritozbe je na enakem nivoju “pravilnik, ki ga ni nujno upostevati). Biatvo priziva bo ocitno kaj prevlada, pravila ali odlocitev dirketorja dirke, ce je ta mimo pravil. To je sicer dobro, da se enkrat razcisti, ampak ne bi pa biľo OK, da se cez mesec ali dva sprmeni, kdo je prvak. Kar je, je. Massijeve kozlarije naj porihtajo interno, uredijo pravila za naprej (vse se da razcistiti s 3 popravljenimi ali novimi cleni) in gremo naprej v nasldnjo sezono kot se spodobi.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

V bistvu kozlarije strelaš ti, saj imš lepo obrazloženo, celo z členom, ki ti lepo razlaga, da je Masi ravnal v skaldu z pravili. saj veš... v pravilnikih so celo členi, ki lahko izključujejo druge... Drži se raje elektro VW, F1 ti ne gre
 
  • Všeč mi je
Reactions: 8888

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.223
113
www.adriamedia.si
V bistvu kozlarije strelaš ti, saj imš lepo obrazloženo, celo z členom, ki ti lepo razlaga, da je Masi ravnal v skaldu z pravili. saj veš... v pravilnikih so celo členi, ki lahko izključujejo druge... Drži se raje elektro VW, F1 ti ne gre
Sem lepo napisal: če ima Massi pravico, da gre mimo člena o SC, potem itak ni debate in je stvar jasna in zaključena. Če nima (in priziv, če se zgodi, bo v bistvu to razjasnil,), bomo pa videli, kaj bo. In se bo recimo razrešilo to, ali 15.2 pomeni, da lahko SC uporablja kakorkoli hoče, ali le, da ga lahko polje na stezo po svoji presoji (pri tem pa se mora držat ostalih členov pravilnika).
Tako da nihče ne strelja kozlarij,, vsak ima pač svoje tolmačenje nejasnih delov, v postopku pa se bo razjasnilo, kdo se moti in kdo ne.
Osebno menim, da ima MB prav, hkrati pa tudi, da je sezona končana in se izid ne bi smel spremenit kasneje za zeleno mizo. Zdaj morajo pa enko elegantno rešitev poiskat, predvsem pa porihtat, da se to ne bo v prihodnje dogajalo.
Massi je pac izpustil priloznot, da se vsemu temu izogne in nam pusti, da gledamo dobro dirko do konca in da ni pritozb. Lepo bi prekinil dirko, kolona bi sla v bokse, kdor bi hotel bi menjal gume, zaostale bi zlozili zadaj in bi imeli 4 kroge direktnega boja med ham in ver do konca.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: DOHC

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.125
7.019
113
SJTV verjetno je tudi zapisano kdaj se lahko dirko prekine, ne more se za tako minorno nesreco, kot je bila tale.
Massi ni mogel narediti kaj drugega, ali koncati pod SC ali tako kot je.
To, da merc ni sel po gume in je bil lujz sitting duck, pa so krivi sami in ne massi in ne more bit razlog za jamranje…
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Sem lepo napisal: če ima Massi pravico, da gre mimo člena o SC, potem itak ni debate in je stvar jasna in zaključena. Če nima (in priziv, če se zgodi, bo v bistvu to razjasnil,), bomo pa videli, kaj bo. In se bo recimo razrešilo to, ali 15.2 pomeni, da lahko SC uporablja kakorkoli hoče, ali le, da ga lahko polje na stezo po svoji presoji (pri tem pa se mora držat ostalih členov pravilnika).
Tako da nihče ne strelja kozlarij,, vsak ima pač svoje tolmačenje nejasnih delov, v postopku pa se bo razjasnilo, kdo se moti in kdo ne.
Osebno menim, da ima MB prav, hkrati pa tudi, da je sezona končana in se izid ne bi smel spremenit kasneje za zeleno mizo. Zdaj morajo pa enko elegantno rešitev poiskat, predvsem pa porihtat, da se to ne bo v prihodnje dogajalo.
Massi je pac izpustil priloznot, da se vsemu temu izogne in nam pusti, da gledamo dobro dirko do konca in da ni pritozb. Lepo bi prekinil dirko, kolona bi sla v bokse, kdor bi hotel bi menjal gume, zaostale bi zlozili zadaj in bi imeli 4 kroge direktnega boja med ham in ver do konca.
Če bi dirko vodili po tvoje, bi bilo podobno, kot večji gradbeni projekti v SLO... Pošlje Massi ven SC, se Merc pritoži, zato se zadeva ustavi tam, kjer je, dokler se pritožba ne obravnava... Potem ugotovijo, da en podčlen res ne predvideva SC v takem primeru, zato se pritoži RB, ponovno postopek... In potem tako dalje... Dirka se zaključi enkrat čez dve leti, ko so vsa pravna sredstva uporabljena. Takrat ugotovijo, da je najbolje, če , hipno, upoštevaje varnost voznikov, obvelja odločitev Massija, kot v tem primeru. Ko naredi napako, kot recimo v SPA, kjer niti ni bilo hipno odločanje, pa po dirki skupno najdejo najboljšo možno rešitev, v primeru ponovitve takega dogodka. Kot bo potrebno poiskati novo rešitev za uporabo dodatnih motorjev, saj sem se sam že večkrat vprašal, zakaj ne naredi nekdo motor z vsaj 100KM več, pa ga lepo menjajo na dve dirki... +5 mest ni nobena kazen za močnejši motor, kar smo lepo videli v Braziliji. Edina pravična kazen bi bila štart iz boksev, pa še to bi na polovici proge lahko prišel do samega vrha.
Kot pravim, med dirko se ve, kdo odloča... Predpisov imajo pa malo morje, pa se vidi, da itak niso vsi dobri oziroma najboljši