Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Vendar po drugi strani najbrž spet nesmiselno, saj je na 40.000 km potrebno preverjanje razmaka ventilov in po potrebi tudi nastavljanje. In takrat moraš tako ali tako odpirati pokrov, zaradi "dihtamase" pa imaš več dela z odstranjevanjem in čiščenjem. Če se precej voziš in narediš cca 40.000 km v dveh do treh letih, potem na 40.000 usput z nastavljanjem ventilov menjaš še tesnilo pokrova.
Kar mu zamerim, je nastavljanje ventilov s podlaganjem ploščic. Saj je res enostavneje in hitreje kot na vijak in kontramatico, ampak ko ne štima, moraš v nakup ploščice s primerno debelino. Hoditi v štacuno ravno ko si "pod avtom" za tako nepomembno stvar se ti zdi nesmiselno. In povrhu vsega jih večina štacun nima na zalogi in je potrebno še čakati.
Najbolj se splača kupiti ploščice Febi-Bilstein v trgovinah GMT, saj jih imajo in zelo pogosto tudi na zalogi. Cena pa odvisno od dimenzija, ampak od 0,5 EUR do 1 EUR.
Morda še podatek o razmaku ventilov pri tem avtku, saj je večina podatkov na internetu napačnih, napačno je navedeno tudi v Autodati:
Vstopni: 0,35 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,30 - 0,40 mm
Izpušni: 0,45 mm +-0.05 mm ali drugače: 0,40 - 0,50 mm
Sicer pa z nekaj domačega orodja narediš čisto vse, kar je znotraj rednega vzdrževanja - je enostavno.