C-MAX 1,8tdi

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Ha res to pa sploh nisem porajtal,to je pa mal velik,na en tank bencina mu porabi en tank olja.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
am.. ne ni...
smile-1.gif
- je blo že aml pozno, ko sem pisal post.
 

bluub

Fizikalc
9. jan 2008
686
39
28
No kak komu meni popije če 0.5L na servisni interval se pravi 20.000 km, tak da meni je to dosti, ke preračunaj z polnim tankom narediš vsaj 700 km, kar potem pomeni da 3.5L olja na tank kar je pa potem že skoraj mešanca in ne več dizel
smile-1.gif


lp bluub
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
Poraba čez 7l pri previdni vožnji se mi le zdi visoka. Izkušnje imam sicer s C-maxom 2.0 TDCI 130 km, ki mi je trošil med 5.8 in 6.5 l (BC je dokaj točno računal), odvisno pač če je bila samo AC ali pa samo lokalne ceste, z dokaj težko nogo. Res pa je, da je tudi 2.0 motor (ki je sicer PSA/Ford) do 1.500 obratov zelo neodziven, potem pa se mu utrga. Na tem avtu so me motila kratka prestavna razmerja, saj je po lokalnih cestah potrebno stalno prestavljanje.
 

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
902
91
28
select 1 from dual;
Jaz sem hotel 2010, ko sem kupoval C-maxa vzet ta (1.8) motor, pa so me potem v avtohiši prepričali, da rajši vzamem 1.6 tdci 110km. Trenutno po 45k km BP, poraba po BCju je 4,5 realna izračunana zadnjih 3 mesecev pa malo čez 4,7. Je pa res, da imam 95% vožnje v službo in nazaj po regionalni cesti z nekaj semaforji (45km v eno smer).
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Tudi sam imam podobno mnenje.Pri meni pa je glede prestavnega razmerja ravno obratno(5 prestav)so razmeroma dolga,tako kot praviš tudi pri meni če premenjam pod 1800 obrati je dokaj neodziven najbolj optimalno tudi glede porabe je tam okoli 2000 obr.potem pa poskoči posebej ko se vklopi turbina.Sedaj se privajam da menjam če se le da tam okoli 2000 obr.in mislim da se mi tudi poraba zmanjšuje,ker prej sem nekako menjal po občutku in po zvoku mašine tam okoli 2500 obr .Imam pa še probleme ker sem navajen na bencinarja ki sem ga imel prej(laguna 1,8 16v)ki pa je bila čisto drugače za vozit.
shootek sorry imam tudi sodelavca ki ima podobno porabo,toda to misli da ste taki ki po avtocesti vozite 100km/h.Če bi jaz tako vozil bi bila tudi taka poraba.
 
Nazadnje urejeno:

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Ja kaj pa rečete potem na to.
poraba.jpg

To sem našel na strani poraba.com od enega uporabnika ki vozi c-maxa 1.8,pa še kakšen bi se našel,tu je razlika v povprečni porabi tudi do 1,5l/100km v primerjavi z mano?Se pravi da le nekaj ni v redu?
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.526
1.129
113
Lahko, da ima ta uporabnik samo lepo relacijsko vožnjo, kaj drugega s takšno porabo pri takšnem avtomobilu najbrž ni. Ti imaš pa v glavnem mestno vožnjo, kakor praviš.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Naredil kar nekaj kilometrov s C-Max-om 1.8TDCI letnik 2008. Povprečna poraba 6,2 litra (po računalniku, ročno nisem nikoli preverjal) ob vožnji 145 km/h (po števcu) na avtocesti (cca. 80%) in ostalo regionalke in mesto ne ravno nežno. Problem pri tem motorju (katerega sem jaz vozil) je, da je pri 50.000 km začel občasno in neenakomerno cukat. Včasih malo, včasih pa orenk (takrat je tudi tempomat izključil). Potem je šla ena šoba za vbrizg in avto je obstal na cesti. Menjava je bila 400 EUR. Dva rezervoarja je bilo ok, potem se je to cukanje spet pojavilo. Servis pravi vse super, ni problemov (cukanja ni bilo, ko je bila narejena testna vožnja na servisu). Tudi menjava nafte (OMV, Petrol) ni pomagala. Očitno bo treba menjat še ostale tri injektorje. Avto ima 60 jurjev, stalno servisiran na pooblaščencih.
Največji problem tega motorja je, da je pod 1500 vrtljajev mrtev. Dobesedno ne vleče, potem potegne. To je sploh nevarno pri vključevanju na prednostno cesto, saj se (razen, če orenk zavrtiš vrtljaje gor) zgodi, da spelješ, potem pa avto mrkne in se vleče (V PRVI) do 1500 vrtljajev ko potegne.

Na podlagi teh izkušenj odsvetujem te gare.

PS: Lego na cesti ima za enoprostorca ok, škoda le, da se ga skoraj ne da dobit z normalno varnostno opremo (rabljenega). Vse kar imajo je ABS in 2 airbag-a. Loool.
PS2: Klima pri 60 jurjih je pri zadnjih temperaturah 35 stopinj enostavno mrknila. Naslednji dan je delala normalno.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Te 6,2 in podobne so pri meni mision inposibile pa lahko vozim samo po avtocesti do 130km/h pa ne bo takšna poraba?Se pravi je nekaj narobe z mojo mašino.
Glede cukanja zaenkrat nimam težav
10.gif

"Največji problem tega motorja je, da je pod 1500 vrtljajev mrtev. Dobesedno ne vleče, potem potegne. To je sploh nevarno pri vključevanju na prednostno cesto, saj se (razen, če orenk zavrtiš vrtljaje gor) zgodi, da spelješ, potem pa avto mrkne in se vleče (V PRVI) do 1500 vrtljajev ko potegne."
confused-1.gif
To ti dam čist prav
Lega na cesti res dobra,klima zaenkrat deluje brez problema,oprema je GHIA se pravi da je skoraj vsa možna oprema
confused-1.gif

Glih gara ni,edino kar me moti kot sem že povedal je to prestavno razmerje ali kot si ti povedal,pri malih obratih je mrtev,posledično kak liter preveč kuri kot sem pričakoval.

P.S.Kateri avto v tem cenovnem razredu pa potem priporočate,da ni gara?
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Jah, žal so zame gare vsak avto, kateri:
- pri 50.000 km, star štiri leta, redno servisiran na pooblaščencu te pusti na cesti; in to gre za družinski avto, pa recimo, da sta noter dva tečna froca in tečna žena
- pri 50.000 km zahteva 400 EUR za menjavo nekega dela, potencialno še dodatnih 1200 EUR in cuka, servis pa ne zna odpravit težave, oz. je vse ok. Zdej pa pojdi s takim avtom recimo v Hamburg.
- pri 60.000 km crkne klima, ko jo najbolj rabiš (pri 35 stopinjah celzija), zraven pa sta recimo dva tečna froca in žena in 300 km do doma. Drugi dan pa zadeva dela brezhibno, servis seveda trdi, da je vse ok. Khm, morda je bil pa knof za klimo izključen še navržejo, tako da si še malo bedaka izpadel
rolleyes-1.gif
.

Evo, toliko o garah.

BTW: kot sem napisal je ta poraba po računalniku, koliko je v resnici ne vem, vem pa da, da se dela prekleto malo km, tam okrog 700 na rezervoar ali nekaj takega. In prestavna razmerja so res hudičevo kratka, vendar če bi imel še daljša verjetno v prvi sploh speljati ne bi mogel
grin1.gif
Bi rabiš le polovičke kot pri tovornjakih.

Priporočam Renoja
grin1.gif
.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Sem ravno prišel iz renoja,čudno da takrat vsi odsvetujejo renoja,sem najprej hotel Senica,pa ga full vsi odsvetujejo in tudi najmanj trem sodelavcem je šla turbina ali kaj podobnega.
Ne moreš pa sedaj po svojem sodit da so vsi C-maxi gare,zaenkrat ga še zagovarjam kaj bo pa čez kako leto bomo pa vidl.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Točno tako..ne veš kak tip vožnje ima ta uporabnik. Torej je vsakršna primerjava nemogoča. Imaš pa pokazatelja da se da voziti z manjšo porabo
wink-1.gif
.

Nekaj lahko narediš sam v tej smeri (vrtljaji pri prestavljanju vožnja v čim višji prestavi), določen del pa žal ne gre (poti, ki jih v povprečju največ opravljaš).
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Sedaj ko so temperature padle,se mi je začela prižigat "snežinka",ko pade pod 4stopinje oranžna,ko pa pod nulo pa rdeča,.Če sem prav razumel(angleška navodila)je to opozorilo na poledico.Mi je pa to full nadležno,ker še vsakih par minut piska.Ali je to opozorilo možno odstranit?