F1 novice sedmič

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
kdo tebi prepričuje, da se greš divjat po centru mesta in da se prbiješ v obcestno svetilko? samo kazen in posledično lastna pamet.

Ne pišem da skelsnlajo, ampak če z znižanjem hitrosti dirkači rumenih zastav ne upoštevajo, pač pade kazen. Najbolje kar 10skeund pitstop.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Pravila na pravila......brazveze

to je dirkanje in ne vožna v cestnem prometu.

Nesreča je bila splet okoliščin.

Če mene vprašaš, delovni stroj ni imel kaj delat tam.....

Dobro vprašanje je tudi kam bi poletel Bianchi, če stroja ne bi bilo tam???? Ker tam je bila varnostna ograja prekinjena.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi: pamet.

Ne pišem da skelsnlajo, ampak če z znižanjem hitrosti dirkači rumenih zastav ne upoštevajo, pač pade kazen. Najbolje kar 10skeund pitstop.

Zdaj mi pa najdi v pravilih, koliko točno je treba zmanjšat. Ne moreš? Seveda ne, ker tega ne piše. Torej vsak zmanjša za tisti minimum od minimuma, za katerega se mu še zdi, da ne bo kaznovan. Ker ve, da če bo bolj, bo izgubil proti tekmecu, ki bo manj.
Zato je treba predpisat: nihče ne sme v izletne cone, dokler ni ali na stezi SC (omejitev za celo stezo ob SC 60 - 100 km/h) ali dokler ni označen "slow zone" okoli mesta nesreče z omejitvijo 60 km/h. Tega se označi tako, da je 2 ali 3 (odvisno od konfiguracije steze in hitrosti tam) sodniški mesti pred nesrečo znak da je od naslednjega mesta slow zone, na naslednjem je znak slow zone, na koncu zelena. Ne, ni moja ideja, v Le Mansu sistem odlično laufa, naslednje leto ga bodo verjetno uvedli v USCC ...

Aja, še kazen: stop and go po 5 sekund za vsak km/h čez omejitev. Če greš zo namesto 60 torej 10 sekund stop and go, seveda ob tem ne smeš sproti zavit še gum menjat. Tako je minimalna kazen vsaj enih 30 s na stezi.
Letos v Le Mansu, kolikor se spomnim, niso dobili nikogar, pa so resno merili.

Torej se da, samo stari neumni prdci ne smejo vodit tekmovanja.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
HiddenSleepyIceblueredtopzebra.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.193
1.199
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Dober komentar bivšega dohtarja v F1: http://formerf1doc.wordpress.com/2014/10/07/2271/

Zanimiv, dober pa ne. Iz dveh raulogov: ker brez natančne definicije prekrška tudi kaznovat ne moreš (g. Alonso, zdi se nam, da ste bili malo prehitri, ne vemo sicer koliko, ampak videt je pa bilo nekam hitro - to pač ne gre skozi in na koncu bi na sodišču padlo) in zato, ker so dirkači po definiciji izjemno tekmovalni ljudje, ki na stezi iščejo zadnje tisočinke, zato je nespametno in brez smisla pričakovat, da se bodo v taki situaciji tisočinki odpovedali, če niso 100%, da se bo tej tisočinki odpovedal tudi tekmec.
Gary je celo sam napisal,d a bi se mu OK hitrost na mestu nesreče zdela 80-100 km/h. Koliko zdaj, 80 ali 100? Ker če bi se Bianchi peljal 80, nekdo za njim pa 100 (in nobenega od njiju ne bi kaznovali, ker je to res počasi in v duhu pravil), bi tisti zadaj nekaj pridobil. Neupravičeno, zato, ker je malček več tvegal. In če bi se sprednji peljal 100, bi se uni zadaj morda 110. In pridobil stotinke, za katere je tisti spredaj korda prej garal krog ali dva.In kje je meja, pri kateri enega ne bi kaznovali, drugega pa bi? 130:140? 170:180? Razlike se itak ne vidi, če se jo ne meri. Če se jo pa meri, pa je lahko tudi omejitev definirana. In nihče ne more ničesar pridobit, zato tudi ni razloga, da bi kdo sploh bil prehiter. Pri SC je isto: ko so table zunaj, je vseeno, koliko voziš na začetku SC (pogoj za to je, to priznam, da se tisti hip, ko gredo ven table SC, zapre vhod v bokse in se ga odpre šele, ko so dirkači v koloni, kot to počenjo ameri) - pri ponovnem štartu boš meter od avta pred sabo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
Ded je ignoriral rumene zastave... očitno. Pa verjetno so mu v 63 sekundah tudi po radiu povedali na nevarnost v tem ovinku.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.960
6.987
113
Ne samo rumene, duple rumene, kar pomeni "velika nevarnost, bodi pripravljen da se ustaviš", a on se fura 210kmh.

Potem pa naletimo na komentarje, kako slabo je reagiralo vodstvo dirke, ja kaj pa naj naredijo, če dirkači ne upoštevajo pravil.

Bi pa bilo zanimivo videt, koliko so se ostali peljali skozi dunlop?
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne samo rumene, duple rumene, kar pomeni "velika nevarnost, bodi pripravljen da se ustaviš", a on se fura 210kmh.

Potem pa naletimo na komentarje, kako slabo je reagiralo vodstvo dirke, ja kaj pa naj naredijo, če dirkači ne upoštevajo pravil.

Bi pa bilo zanimivo videt, koliko so se ostali peljali skozi dunlop?

Poglej si komentar SJTV, kaj je "fora", da ne zmanjšajo hitrosti. En jo bo zmanjšal, drugi pa ne in bo na ta način tisti, ki je zmanjšal izgubil OGROMNO časa, za kar je moral tisti spredaj garati par krogov.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bi pa bilo zanimivo videt, koliko so se ostali peljali skozi dunlop?

nekje sem prebral, da je Bianchi peljal tam cca. 200 km/h kljub dvojnim rumenim, vendar pa da so vsi dirkači tam peljali s takšno hitrostjo ... kje sem to prebral pa za boga zdajle ne morem najti.

moje mnenje - splet nesrečnih okoliščin - neupoštevanje zastav, traktor zunaj ograje, voda, aquaplaning ...
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Bi pa bilo zanimivo videt, koliko so se ostali peljali skozi dunlop?

nekje sem prebral, da je Bianchi peljal tam cca. 200 km/h kljub dvojnim rumenim, vendar pa da so vsi dirkači tam peljali s takšno hitrostjo ... kje sem to prebral pa za boga zdajle ne morem najti.

moje mnenje - splet nesrečnih okoliščin - neupoštevanje zastav, traktor zunaj ograje, voda, aquaplaning ...

....pozabil si še Čarlija, senilnega fotra, ki bi že 20 let moral biti v penzijonu in celo vodstvo dirke, ko jih je kamera pokazala v sobi je bilo kot vključitev v dom ostarelih s kahlami pod stoli....tole je še največji dejavnik. Voda je voda in vedno bo voda na stezi, tu se ne da kaj spremenit. To da so pa dedki v vodstvu pa je krivda Bernija. Vsi bi morali biti zdajle v æuzi, čakati na obravnavo. Tako pa bo spet vse ostalo krivo...Res je da so včasih v F1 tedensko umirali, ampak ne zaradi nesposobnosti vodstva dirke...
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Na spodnji povezavi si lahko ogledate telemetrijo oz. hitrost vozil v Dunlop zavoju, od Sutilove nesreč pa do Bianchi-jeve nesreče. Lepo se vidi, da je v predhodnem krogu vozil na mestu izleta s hitrostjo 217km/h vozil je tik pred Sutilom, v naslednjem krogu, ko se pripeti nesreča pa je vozi pod dvojnim rumenim zastavam na istem mestu s hitrostjo 210km/h.
http://tinypic.com/player.php?v=30rmgp5&s=8#.VDUckPl_vIq
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.580
10.798
113
Kot kaže, ni tukaj noben jebal sistema, rumena gor ali dol. Čudno da še kdo drug ni parkiral poleg.
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.508
1.673
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ne samo rumene, duple rumene, kar pomeni "velika nevarnost, bodi pripravljen da se ustaviš", a on se fura 210kmh.

Potem pa naletimo na komentarje, kako slabo je reagiralo vodstvo dirke, ja kaj pa naj naredijo, če dirkači ne upoštevajo pravil.

Bi pa bilo zanimivo videt, koliko so se ostali peljali skozi dunlop?
Nisem bral vsega, ampak, kako pravite, da je ignoriral dvojne rumene zastave, če pa so ob trčenju mahali z zeleno zastavo?