Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Dober komentar bivšega dohtarja v F1:
http://formerf1doc.wordpress.com/2014/10/07/2271/
Zanimiv, dober pa ne. Iz dveh raulogov: ker brez natančne definicije prekrška tudi kaznovat ne moreš (g. Alonso, zdi se nam, da ste bili malo prehitri, ne vemo sicer koliko, ampak videt je pa bilo nekam hitro - to pač ne gre skozi in na koncu bi na sodišču padlo) in zato, ker so dirkači po definiciji izjemno tekmovalni ljudje, ki na stezi iščejo zadnje tisočinke, zato je nespametno in brez smisla pričakovat, da se bodo v taki situaciji tisočinki odpovedali, če niso 100%, da se bo tej tisočinki odpovedal tudi tekmec.
Gary je celo sam napisal,d a bi se mu OK hitrost na mestu nesreče zdela 80-100 km/h. Koliko zdaj, 80 ali 100? Ker če bi se Bianchi peljal 80, nekdo za njim pa 100 (in nobenega od njiju ne bi kaznovali, ker je to res počasi in v duhu pravil), bi tisti zadaj nekaj pridobil. Neupravičeno, zato, ker je malček več tvegal. In če bi se sprednji peljal 100, bi se uni zadaj morda 110. In pridobil stotinke, za katere je tisti spredaj korda prej garal krog ali dva.In kje je meja, pri kateri enega ne bi kaznovali, drugega pa bi? 130:140? 170:180? Razlike se itak ne vidi, če se jo ne meri. Če se jo pa meri, pa je lahko tudi omejitev definirana. In nihče ne more ničesar pridobit, zato tudi ni razloga, da bi kdo sploh bil prehiter. Pri SC je isto: ko so table zunaj, je vseeno, koliko voziš na začetku SC (pogoj za to je, to priznam, da se tisti hip, ko gredo ven table SC, zapre vhod v bokse in se ga odpre šele, ko so dirkači v koloni, kot to počenjo ameri) - pri ponovnem štartu boš meter od avta pred sabo.