Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Hmmm...zajebana situacija...splet okoliščin I guess...
Neke pametne rešitve ne vidim, ker četudi bi dali ven SC, vprašanje če bi jules upočasnil kaj bolj, itak so ble double yellow in je upočasnil že zdaj...
Dobro...lahko bi preuredili stezo in povečali izletno cono oz samo stezo, mogoče še to najboljše, itak se dandanes dunlop vozi na polno in je vseeno če je tam ovinek ali bi naredili še bolj položnega...
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V tem primeru ja, kaj pa če bi sutil še bil not, pa bi bianchi pikiril v njega, ko bi lezel iz avta? Saj ne moreš vedet pod kakšnimi vse koti je možno ven zletet
Dejstvo je da ko enkrat zleti en ven, je možnost da bo nekdo drug velika, v dežju, ker se lahko naredi kakšna luža, etc...
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja sc se pelje mimo 40, kaj pa do trenutka ko še voznik ni ujel scja, oz kolone za njim?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nima. Četudi bi dali takoj sc ven, bi lahko bil jules ravno na vzstopu v dunlopa in ne bi uspel dovolj hitro reagirat oz upočasnit.
Sem tudi ziher, da če bi se jules 1x peljal mimo nesreče, v drugem krogu ne bi zletel ven, problem je bil ker se je prvič peljal mimo in ne vemo zakaj ne dovolj upočasnil. Mogoče je precenil sposobnosti bolida, ampak enako bi se lahko zgodilo, če bi dali ven SC
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Omejena na koliko, a na manj, kot ob double yellow? Je omejena na samem dirkalniku, ali pač dirkač ve koliko mora znižat.
Saj pravim, lahko bi bil točno v dunlopu, ko dajo SC ven in brez časa za reagiranje.
Jules ne velja za agresivnega, kot recimo lewis, dvomim da je tiščal.
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ja ja, ampak pustimo kako je zdaj bilo, ker tako več nikol ne bo, identično.
Naredi sistem, ki bo deloval čisto vedno. Ob vsaki situaciji.
Lahko bi recimo šel sutil ven, čez par sekund, pred SC pa še bianchi v njega, pa bi ga tako pikiralo da bi direkt v glavo sutila priletel, kaj pa potem?