EU časti tečaj varne vožnje na Vranskem

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
ksz....zadnja dva imata vklopljen ESP, prvi ga kot kaže niti nima. Jest sem v nedeljo enako sprobaval, enkrat z in enkrat brez, in brez je avto letel v tri krasne, zanimivo no...aja pri okoli 55-60km/h.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik feler pravi:
ksz....zadnja dva imata vklopljen ESP, prvi ga kot kaže niti nima. Jest sem v nedeljo enako sprobaval, enkrat z in enkrat brez, in brez je avto letel v tri krasne, zanimivo no...aja pri okoli 55-60km/h.

Vsi imajo ESP razen belega starega, ampak to ni bil problem, smo si menjavali avtomobile. Z ESP ali brez so razlike res minimalne skoraj nezaznavne.
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
kok so pa flajštri letel po kombiju?
grin1.gif
 

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Vsi imajo ESP razen belega starega, ampak to ni bil problem, smo si menjavali avtomobile. Z ESP ali brez so razlike res minimalne skoraj nezaznavne.

tale od katerega je link pripet ga nima https://www.youtube.com/watch?v=XTneBAKdzXo , zato ga je obrnilo, ostali se pa vidi da ga imajo in s tem da so razlike z ali brez minimalne se ne strinjam niti približno. Če je vklopljen imaš minimalno dela z volanom, elektornika naredi svoje, v kolikor ga nimaš, ga moraš loviti kot zmešan. Kot sem napisal sva se z inštruktorjem prav dogovorila da probam z in brez, in brez me je obrnili, res pa da sem ga probal loviti samo z volanom, kot pri vklopljenim ampak ni šlo. Pri večini se ga sploh ne da izklopiti, oz. se ga da, tam do 40 km/h., potem se avtomatsko vklopi.
 

doctorz

Guru
7. sep 2007
7.921
650
113
pred racunalnikom
Citat:
Uporabnik feler pravi:
Citat:
Uporabnik doctorz pravi:

Vsi imajo ESP razen belega starega, ampak to ni bil problem, smo si menjavali avtomobile. Z ESP ali brez so razlike res minimalne skoraj nezaznavne.

tale od katerega je link pripet ga nima https://www.youtube.com/watch?v=XTneBAKdzXo , zato ga je obrnilo, ostali se pa vidi da ga imajo in s tem da so razlike z ali brez minimalne se ne strinjam niti približno. Če je vklopljen imaš minimalno dela z volanom, elektornika naredi svoje, v kolikor ga nimaš, ga moraš loviti kot zmešan. Kot sem napisal sva se z inštruktorjem prav dogovorila da probam z in brez, in brez me je obrnili, res pa da sem ga probal loviti samo z volanom, kot pri vklopljenim ampak ni šlo. Pri večini se ga sploh ne da izklopiti, oz. se ga da, tam do 40 km/h., potem se avtomatsko vklopi.

Vidim da si ti vozil na posnetku namesto mene
bonk.gif


Še enkrat ti povem, ta stari beli (to je avto na posnetku) je BREZ ESP, ampak smo ga vsi vozili IN NI RAZLIKE. In kot si že povedal, vozili smo 40kmh, esp ni imel nekega vpliva. Smo pa z inštruktorjem z vw polotom vozili z ESP, sploh ni držal volana in se je avto sam ujel.
 

JanezBlond

Pripravnik
26. jul 2007
39
3
8
Pri tej vaji sem mi zdi se pokaže občutek in obvladanje avtomobila. Mene ni zavrtelo niti enkrat s tem, da sicer imam ESP vendar pri 60 kmh in zlizanimi starimi gumami na tej podlagi nima efekta. Kot je povedal instruktor rabiš zelo mal reagirat z volanom sicer te vrže potem na drugo stran. Ko dobiš enkrat občutek gre potem res čisto naravnost z minimalnim zasukom volana.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.513
780
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Nazadnje je rekel instruktor, da je najtezje ujet tam med 35 in 45 km/h ... ker ce gres vec, plosca "zamudi" in gres cez, kot da nic ni :p Baje kao senzorji niso tako postavljeni, da bi lahko z visjimi hitrostmi probal ...
 

JanezBlond

Pripravnik
26. jul 2007
39
3
8
Prvič ti je še 30 preveč.
evil.gif
50 je max po naročilu instruktorja. Eni smo šli pa 60. S tem da sem bremzal šele na koncu, ko je že asfalt. Prej pa samo sklopka pa volan...

Je pa tako, da enim še pri 20 ne uspe čez pridet ne da bi se 5 zavrtel
bonk.gif
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Tudi meni so kolegi rekli, da je potreben samo majhen zasuk z volanom, ampak pač hiter. No, ko sem prvič zapeljal gor, mi je avto veliko bolj premaknilo kot sem mislil glede na to kaj so mi rekli. Je avto samo odplesal par krogov. Očitno so vsi ti kolegi imeli ESP, ker jaz sem moral kar fajn vrtet volan da je šel avto naravnost.
Ko sem potem ugotovil, koliko ta ploščad zares premakne avto, potem ni bilo problema, niti pri dobrih 60 km/h.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Nazadnje je rekel instruktor, da je najtezje ujet tam med 35 in 45 km/h ... ker ce gres vec, plosca "zamudi" in gres cez, kot da nic ni :p Baje kao senzorji niso tako postavljeni, da bi lahko z visjimi hitrostmi probal ...
Ja, kaki kratki avti imajo s tem težave. Pri nas se je ena ženska s smartom samo vozila čez, pri vseh hitrostih.
grin1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik JanezBlond pravi:
Prvič ti je še 30 preveč.
evil.gif
50 je max po naročilu instruktorja. Eni smo šli pa 60. S tem da sem bremzal šele na koncu, ko je že asfalt. Prej pa samo sklopka pa volan...

Je pa tako, da enim še pri 20 ne uspe čez pridet ne da bi se 5 zavrtel
bonk.gif

meni se je zdelo, da plošča tudi različno močno potegne... ker sem jo pri enaki hitrosti enkrat pobral, brez da bi bilo kaj, drugič pa me je zasukalo v momentu

je pa res, da sem bil s skoraj 5 metersko kravo, čeprav je inštruktor rekel, da bomo tisti z daljšimi avti v prednosti, se je meni zdelo ravno obratno...
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ma ta plošča je itak bolj za dobit občutek, kot kaj drugega. Upam stavit, da večini v realnih razmerah nebi uspelo ulovit zadka, ko ga konkretno odnese - sploh če ne pričakuješ, da se bo to zgodilo.

Na tej plošči pa je po dveh poskusih že dolgocajtno, ker itak pričakuješ, kaj se bo zgodilo in veš kako reagirat. Če pa nekomu po dveh poskusih na plošči ne uspe ulovit zadka, potem je pa ali nekaj narobe z gumami/avtom, al pa tak človek nima kaj delat za volanom.
 
Nazadnje urejeno:

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Na plošči približen občutek dobiš, pač lažje je zato ker pričakuješ da te bo zasukalo. No meni je pustil 55 km/h brez elektornike in 60 km/h z elektoniko, poligon je bil pa že zasnežen. Nad to hitrostjo mi je povedal da večinoma ne pustijo, da pač koga res kam ne rukne, mene je obrnilo skoraj do roba poligona pri tej vaji, je tudi sneg naredil svoje. Pri manjših hitrostih pa skorajda ni za čutiti da te premakne.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Kako je pa če pelješ npr. 90, 130? Ti pustijo probat? Maš sploh šanso ujet?

Že pr 50 ga ne boš, če bo kolkrtolk tisto ruklno.

Tale vaja je dobra samo za tole, da je lahko inštruktor rekel, da je bolj pametno imeti dobre gume zadaj. Ko 1x zadek pobegne je jeba. Seveda smo imeli vsi dobre gume spredaj. Ja glej, predragi inštruktror, sorry. V sneg se raje peljem z 6-7mm profila na pogonskih kot pa 4-5. Torej. VSI smo imel kao narobe postavljene gume. Ampak dejstvo je, kar sem mu tudi povedal, da po vseh teh izkušnjha in na 100.000 in 100.000 prevoženih kilometrov se še ni zgodilo, da bi mi tako odbilo zadek. Se strinjam z njim, vsekakor je imeti boljše gume zadaj, ampak s to vajo, si je samo pomagal kako pomembno je imeti zadaj dobre gume. Po tem stavku, je bil malo v zagati in spremenil temo. Whatever. Na podlagi, ki je pol pol ( pri naši skupini je že snežilo) sem imel pri 25km/h najkrajšo zavorno pot. Dela v avtu pa za dva, jaz pa sam. Se mi je pa tudi zdelo smešno, ko je hvalil avtomobile z vsemi živimi pomagali, da je bilo to dobro zaviranje. In vse kar je imel voznik dela je, da je usekal po žlajfu s ciljem, da ga zlomi.

Zanimivo nedelja. Edino kar jim zamerim, da naju s kolegom niso pustili ene pol ure same.
grin1.gif


Kljub temu, da je bil tečaj varne vožnje, jebiga. Je bil pa inštruktor faca.
cool-1.gif


 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.964
113
pri taščici
se vidi da ti je bilo kdaj pa kdaj malo vroce. Si moral kar malo sipo odpreti.
Kje in kako pogosto so objavljeni free tecaji.
Moram potestirat pa se lastnico avta tja poslat, ker ko jo kam peljem mi ne pusti da bi kaj "testiral"
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Citat:
Ampak dejstvo je, kar sem mu tudi povedal, da po vseh teh izkušnjha in na 100.000 in 100.000 prevoženih kilometrov se še ni zgodilo, da bi mi tako odbilo zadek

Eh, meni se je pa žal enkrt ravno to zgodilo. Nove zimske gume spredaj, 2 sezoni stare gume zadaj. Full sem bil utrujen, cruisal sem ponoči domov kakih 20km/h počasneje, kot ponavadi. Niti nisem pričakoval, da bo na tistem delu zaplata ledu, ker je blo tisti dan sicer OK vreme. Ko sem v ovinku začutil "lahek" zadek je blo praktično že končano.

Prepozno in preveč agresivno sem odreagiral, fasal še kontra šus in pristal izven ceste pri podobni hitrosti, kot je bla na tej plošči na tečaju. Najbolj je blo temu krivo, da nisem bil z glavo pri stvari, ker sem vozil "na easy". Ko voziš dinamično, vsaj pričakuješ take zadeve in lahko pravočasno odreagiraš.

Če mi kdo reče neprilagojena hitrost (ki sem jo btw tudi plačal), mu torej lahko povem, da ima prav. Ker tako počasi se po tisti cesti verjetno nisem vozil nikoli prej in nikoli kasneje.
aplauz.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.499
5.790
113
Citat:
Uporabnik eXHair pravi:
Ampak dejstvo je, kar sem mu tudi povedal, da po vseh teh izkušnjha in na 100.000 in 100.000 prevoženih kilometrov se še ni zgodilo, da bi mi tako odbilo zadek.
kaj pa porečeš na to. isti avto različne gume. enkrat letne z 3000 prevoženimi enkrat pa zimske namerno zadaj slabše kot spredaj.
z letnimi je v krogu odnažalo nos, z zimskimi pa konstantno zadek.....

torej je že nekaj na tem z gumami