EU časti tečaj varne vožnje na Vranskem

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Ves čas sem bil zraven, nisem bruhal in tudi dolgčas ni blo =) Tudi na predavanju si lahko zraven in kadar instruktor kaj kaze v svojem avtu, te lahko pelje.

Edino kosilo si bo morala placat.
 

Bitch_inside

PEPCA 2007
18. jul 2007
3.608
1
36
Ljubljana
Bom tukaj vprašala, da ne odpiram nove teme.
Znanec je pred kratkim napihal in ima zdaj skupaj 16 kazenskih točk. Zanima me na kakšen način v kakšnem roku ga bodo poslali na tečaj varne vožnje? Ali si termin in lokacijo izbereš sam? Koliko časa traja usposabljanje? Brala sem da je 12 ur teorije in 6 ur vožnje, torej predvidevam da 3 dni? Ali tečaj opravljaš na svojem avtomobilu?
Zanima me tudi kakšna kazen ga čaka? Za alkoholiziranost je dobil 340€ kazni (to je polovička) in 9 kazenskih točk. Potem so ga čez nekaj minut dobili, ko je nadaljeval z vožnjo in mu zasegli avto, čakala ga je še streznitev na PP. Koliko računajo avtovleko in nočitev v hotelu? Avto menda dobi nazaj prihodnji teden - ali garažiranje tudi kaj računajo?

Hvala za odgovore in lp:=)
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Koliko jaz vem tukaj ne gre za enak tečaj varne vožnje. Tista vv, ki jo dobiš na poziv sodišča je baje dosti drugačna in ni v vranskem...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Je, je, tudi na Vranskem... Je prov zanimivo gledat, kako se modeli s hudimi makinami smešijo že na krogu, kamoli na hidravlični plošči... Kao imam terenca in sem najžešæi... Potem je pa ringlšpil na hidravliki, nobena elektronika ne pomaga...
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Slabo urco nazaj so na VAL202 podelili še nekaj tečajev varne vožnje.
cool-1.gif
Da še jaz povem svoje vtise
smile-1.gif

Bili smo od 8h do 13h.
Najprej smo imeli slabo urico teorije, potem smo šli na progo.
Prva vaja je bila zaviranje s polovico avtomobila na asfaltu, druga polovica pa je bila na drseči mokri podlagi. Vajo smo izvajali pri različnih hitrostih, od 30 do 60km/h.
Druga vaja je bila vožnja po klancu navzdol po drseči podlagi in umikanje vodni oviri. Tisti, kateri so imeli zimske gume so imeli bistveno boljše rezultate, kot ostali z letnimi.
Pri naslednji vaji smo se vozili v krogu, polovica kroga je imela drsečo podlago, da smo videli kako izgleda prekrmiljenje vozila.
Zadnja vaja pa je bila vožnja čez hidravljično ploščo. Z vklopljenim ESPjem ni možno, da bi avto zavrtelo za kaj več kot 45°.
Na koncu pa smo imeli še kosilo in dobili potrdila o opravljenem tečaju, katere lahko uporabimo pri zavarovalnici Triglav, za dodaten popust pri zavarovanju.
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:


Plošča ti da dober feedback koliko obvladaš avto, kako si spreten pri sukanju volana in kako hitro reagiraš... Je pa zanimivo, da naši vrli avtomobilistični novinarji niso ravno navdušeni nad takim poligonom/tečajem, ker jim nekako dokažejo da so njihove tehnike in znanje v podnu...

Bi pa res visel karetega našega avtomobilističnega novinarja, ki ima karkoli proti takim tečajem. Vsaj enega mi navedi. Poznam namreč praktično vse, pa za takega ne vem. Prav obratno - od nekdaj zagovarjamo te tečaej.

Kar pa se tiče znanja: eni malo boljši, drugi malo slabši. Se pa spomnim predstavitve Fiat Pande - takrat še ni bilo Vranskega, pa je bila v avstrijskem centru pri Celovcu. Del je bila tudi "tekma" v lovljenju avta na plošči (seveda brez ESP). Ta ja bila najprej nastvaljena bolj na blago, potem pa vedno bolj. Končalo se je z dvobojem s kolegom z Motorevije, pri do konca naviti plošči in hitrosti, pa s tremi težkimina zadnji klopi, da je bilo težje. In seveda z vodnimi ovirami, ker če imaš celo drsno površino na voljo, res ni problem ujeti avto. Je bilo na koncu neodločeno, ker se nihče od naju ni zavrtel ali zadel v vodno oviro ... Enostavno je postalo dolgčas ...

Mi gre pa ne jetra, ker žene ne morem prepričat, da bi šla.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.501
5.792
113
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Jaz grem 9., bom posnel ce bova v isti skupini.
daj te pa še stisni kako od srebrne lancia lybre in beega grandeta z Mb talicami :D
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Jaz bi včeraj moral iti pa sem prestavil na drug termin, ker mi žal ni zneslo (itak pa sem bil 1 mesec nazaj na vv)... Pa še en moj kolega je skenslal, ker je očetu posodil avto za par dni, dokler si ne nabavi drugega.
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.501
5.792
113
saj je vse ok :D smo meli manjše skupine in več ponovitev. prav ne predstavljam si kako bi bilo če bi nas bilo 10 v skupini.
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Podkrmarjanje pa je, ko ti sprednji del "rine" iz ovinka... to pa resujes tako, da odvzames plin in nezno korigiras z volanom smer ...
A ni boljš če stisneš sklopko?
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Podkrmarjanje pa je, ko ti sprednji del "rine" iz ovinka... to pa resujes tako, da odvzames plin in nezno korigiras z volanom smer ...
A ni boljš če stisneš sklopko?

Ne ni, ker ti potem motor ne zavira.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Mi gre pa ne jetra, ker žene ne morem prepričat, da bi šla.

Sva že dva. Ne vem...a mislijo babe, da so te zadeve za 'norce', ki nimajo kaj drugega za početi
crazy1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Prpa mogoče?

Mislim kake imaš
rolleyes-1.gif


Ne vem no..saj greš na take reči da se kaj naučiš, ne da se dokazuješ (vsaj jaz sem se s tem namenom prijavil...ker sem že tako ali tako razmišljal da bi šel).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Podkrmarjanje pa je, ko ti sprednji del "rine" iz ovinka... to pa resujes tako, da odvzames plin in nezno korigiras z volanom smer ...
A ni boljš če stisneš sklopko?

Ne ni, ker ti potem motor ne zavira.

Je bolje, da ti ne. Poglej si Kammov krog.
Če že zavoraš, potem raje nežno z zavorami ... Ampak s stališča normalnega, povprečnega voznika je skpoka prava rešitev.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
MAlo sem po sebi sklepal...
confused-1.gif
Sem imel kar konkretno tremo pred nadaljevalnim... Ampak je bilo pričakovanje in želja po dogodivščini močnejša.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Podkrmarjanje pa je, ko ti sprednji del "rine" iz ovinka... to pa resujes tako, da odvzames plin in nezno korigiras z volanom smer ...
A ni boljš če stisneš sklopko?

Ne ni, ker ti potem motor ne zavira.

Je bolje, da ti ne. Poglej si Kammov krog.
Če že zavoraš, potem raje nežno z zavorami ... Ampak s stališča normalnega, povprečnega voznika je skpoka prava rešitev.

Samo napisal sem kar sem slišal. Res je, da ko zaviraš, da so sile na gumah večje. Ampak argument za zgornjo trditev je, da ko motor zavira, se težišče prenese naprej, sprednja kolesa bolj pritisnejo v tla in tako je tudi oprijem boljši.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Enako (o prenosu teže) velja tudi za zaviranje z zavorami, s tem da je na prednjih kolesih za isti pojemek manj zavorne sile kot samo pri zaviranju z motorjem (ker jo je del zadaj, kar je še dodatno OK, ker zadaj ni problemov z oprijemom pri podkrmarjenju) ....

Skratka, slišal si nekaj, kar ni res. Raje pozabi na to.