Tvoj vzorec je daleč od tega, da lahko oceniš zanesljivost avtomobila oz. znamke nasploh. Zame je zanesljiv avto tak, ki recimo v prvih 100kkm ne "ušpiči" nič nepričakovanega in v naslednjih 100kkm ne počne hujših pizdarij. Tu pa nastane problem. Avtomobili, ki se drlinkajo mrzli po mestu in v 10 letih naredijo 100km se na prevožen km precej bolj kvarijo kot tisti, ki se vozijo pošteno kot se zagre. Zato govorit kako pri cliotih vse utripa in so pri 100kkm za na odpad in kako so passati kul in sploh, ker se jim pri 200kkm komaj kaj pozna brezveze. Vozi cliota na relacije in passata po mestu pa boš videl hudiča. Konec koncev bo passat res več zdržal, saj je malo drugače dimenzioniran, ampak raznih okvar pa zagotovo ne bo kaj manj. Jaz imam svojega cliota za precej zanesljivega, pa je gas redno do konca, ga ne perem, ga ne pazim in servisiram na zloglasnih 30kkm. Okvaro pa je imel do sedaj natančno eno - pri 122kkm cinšpulo, kar ni blazno huda reč. Seveda pa mestne gneče skorajda ne vidi. Po mojem planu bo 200 jurjev zdržal b.p., naprej pa bo problem nekoga drugega.