Se kar nisem dovolj odprte glave da bi razumel ta sistem. Sem premal v sole hodil, sploh pa ne v stromarske.
Zakaj za vraga je sedaj postalo omrezje "presibko" ko vsi "peglamo" spice (ajd nekateri se kar EV filajo z 11kw, ampak to je itak obicajno filalo ponoci ko omrezje no obremenjeno, hkrati pa smo vsai dvignili letno porabo vsako desetletje za 50%.
Pred 30 leti so po hišnih delavnicah po sluzbi nekaj ur ropotali takšni in drugacni stroji z 10+ kw odjema lahko.
Danes teh strojev ni vec, so pa TC ki ropotajo z 2 ali tremi kw non stop, cel kup polnilcev in standby naprav ter naprav 24/7 ki zrejo pol kw non stop, je pa omrezje problem?
Jaz se vedno vztrajam da je problem kolicina elektrike po kablu.
Kar se lepo vidi.
Ponoci brez greha polnim z 11kw avto. Zvecer ob 7 pa nikakor ne.
Pa ceprav zvecer ob sedmih nihce v vasi ne vlece vec kot 5kw.
Vsi pa vlecemo med 2 in 5kw.
Pisem bedarije, grem spat....
Koliko pa ostali v vasi pomoči vlečejo, ko ti polniš svoj EV?
Tole se da primerjati s prometom. Energija (kWh) je število vozil, ki gredo skozi eno točko v nekem času, moč je pa število vozil, ki hočejo čez neko točko v nekem trenutku. V rush hour, ko vsi hočejo iz Ljubljane se vse ustavi, to je primerljivo s tem, da vsi vse porabnike priključimo naenkrat - velika moč. Sama cesta je sicer zmožna prenesti komplet količino prometa, če se le ta enakomerno porazdeli čez cel dan - prenesena energija oziroma kWh.