Energetska preskrba gospodinjstev

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.628
722
113
Moj sodelavec ima računico. Kupil si je en majhen električni avto, do službe in nazaj ima cca 70 km, na strehi sončna z net meteringom, viškov kolikor hočeš. Tu je kot je Jabe napisala no brainer. Samo to si je pokril samo stroške prevoza na delo. Za prikolo zapet in it popoldne po kak material, rabi klasiko.

To kar zgoraj piše SJTV pa ni več tako zelo udobno niti poceni, verjamem pa da je njemu zanimivo z vidika, da to pač prodaja. Ko bo električni avto naredil pozimi vsaj 600km brez polnjenja in bil doma poln čez noč, potem se pa lahko pogovarjamo o tem, da se nekaj res splača, do takrat so pa to rožice. Pa še do takrat bo cel kup problemov za rešit, predvsem na proizvodni in distribucijski strani. Te čudežne škatlice so bolj igračke kot kaj resnega.

sončno in avto je dobil zastojn?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.001
6.174
113


Vsi so zmrznili.

3 bodo našli komaj maja pod ledom.

Drugače pa nič posebnega


cca 3Kwh na uro porabi gretje pri -20C se pravi enih 26 ur si lahko rit greješ z polno baterijo .

Glede na to pa da ni bilo -20 C bi lahko kakšna 2 dneva vzdržal, sedaj pa probaj z fosilcem to.
S fosilcem pa 4 dni. Brezveze razpravljat, oba bi preživela pred Sv. Rokom.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
Čakaj, zdaj ti mene učiš, kar zmore škatlica, pri katere razvoju sem sodeloval? In kaj misliš da pomeni pametno krmiljenje?

Na tvojem linku piše, da optimira porabo v vašem domu, torej znotraj enega odjemnega mesta, kjer si ti postaviš prioritete porabnikov glede na vir oziroma tvojo priključno moč. Sedaj pa hipotetičen, pa vendar realno mogoč primer:

Domov je pripelješ s praznim ID3, čez 3 ure imaš sestanek. Priključiš ga na 3x16A polnjenje, ki ti avto napolni v cca 2,5 urah za cca 100 kilometrov (cca zaradiprecejšnjih nihanj porabe glede na način vožnje). Tvoje odjemno mesto ima tarifni odklopnik pri 3x20A. Polnilnik ti porabi 3x 16A, torej ti ostane na vsaki fazi 4A dovoljene porabe. Če se odločiš skuhati kosilo, boš na indukciji eno fazo obremenil z 10A, kar pomeni, da si zmanjšal moč polnjenja (to naredi tvoja škatlica). Čez 2,5 ure bo torej energije v avtu namesto za 100 kilometrov samo za 80 km: In to počne tvoja škatlica.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa
To je 600 GWh, ne?. Letna proizvodnja je pa 15.000 GWh. 4% prirastka.
In ja, ELES načrtuje lokacije večjih polnilnih parkov. Min. priključna moč lokacije bo 3 MW (pa bo večinoma več, 3 do 10x toliko), kar bo zggootvil kar neposredno ELES kot TSO.
4% za 200000, ki pa jih ni. Za 300000 je že 6%, ki jih ni. Pa ne pozabi precejšnjega skoka porabe TČ.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.020
11.143
113
razmišljam o opevanem "smart gridu" kak bo to kul in ah in oh
... en tak "smart grid" je včeraj naredil 30+ mrtvih v grčiji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Moj sodelavec ima računico. Kupil si je en majhen električni avto, do službe in nazaj ima cca 70 km, na strehi sončna z net meteringom, viškov kolikor hočeš. Tu je kot je Jabe napisala no brainer. Samo to si je pokril samo stroške prevoza na delo. Za prikolo zapet in it popoldne po kak material, rabi klasiko.

To kar zgoraj piše SJTV pa ni več tako zelo udobno niti poceni, verjamem pa da je njemu zanimivo z vidika, da to pač prodaja. Ko bo električni avto naredil pozimi vsaj 600km brez polnjenja in bil doma poln čez noč, potem se pa lahko pogovarjamo o tem, da se nekaj res splača, do takrat so pa to rožice. Pa še do takrat bo cel kup problemov za rešit, predvsem na proizvodni in distribucijski strani. Te čudežne škatlice so bolj igračke kot kaj resnega.
Zanimivo že dolgo ni več (zanimive so nove stvari, ne nekaj, kar že dolgo uporabljaš). Udobno je ful (sem se zjutraj in po vsakem sestanku usedel v topel avto), poceni dovolj (ker tule vsi pozabljate, da je pri tisti drugi polovici km, ki so po mestu, je pa EV ogromno cenejši, 600 km pa ne rabim dosega tako zelo, da bi me motilo. Mimogrede: tisti dve polnjenji sem ponucal za na hitro pregledat maile in nekaj prigriznit. Meni je to OK, ker pač ne morem iti skozi cel delovnik, ne da bi na maile odgovorjal (med vožnjo in med sestanki pa tega pač ne morem) ... Komu drugemu to mogoče ni pomembno, ampak meni je. In z mojega stališča je torej to OK.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Mnja, marsikomu je amortizacija povsem tuj pojem. Ko enkrat nekaj kupiš, te ne stane več nič. Oziroma ti je potem vse podarjeno očitno :evil:
Ja, na to ljudje vse preradi pozabljajo. Sam recimo imam SE na strehi + net metering + malo presežka. Pa ne štejem, da imam štrom za polnit zastonj, ampak pač kWh tudi iz SE stane, dokler se investicija ne povrne.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.996
9.531
113
Zanimivo že dolgo ni več (zanimive so nove stvari, ne nekaj, kar že dolgo uporabljaš). Udobno je ful (sem se zjutraj in po vsakem sestanku usedel v topel avto), poceni dovolj (ker tule vsi pozabljate, da je pri tisti drugi polovici km, ki so po mestu, je pa EV ogromno cenejši, 600 km pa ne rabim dosega tako zelo, da bi me motilo. Mimogrede: tisti dve polnjenji sem ponucal za na hitro pregledat maile in nekaj prigriznit. Meni je to OK, ker pač ne morem iti skozi cel delovnik, ne da bi na maile odgovorjal (med vožnjo in med sestanki pa tega pač ne morem) ... Komu drugemu to mogoče ni pomembno, ampak meni je. In z mojega stališča je torej to OK.
Kakorkoli obrneš so električni avti še zmer en šit, če jih primerjaš s klasiko, sej razumem, delaš tam.
Z udobnostjo pa nisem mislil toplega avta. Mimgrede Webasto ima že kr neki let.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in trance0

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.134
5.077
113
Nuku`Alofa

Sintetična goriva - po moje boljše kot avti na baterije. Le tehnologijo je treba še izboljšati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen