Elektrika pri avtu, cin špula itd

alese

Pripravnik
22. dec 2021
35
3
8
Ampak tudi vzig morš nekako krmilit preko nečesa. Če imaš samo senzor glavne gredi, niti wasted spark nemorš delat, ker bo enkrat en par cilindrov zgoraj, drugič pa drug.

Bistvo je, da cam position senzor je, ampak ni direkten. Imaš pa distributer na odmični, ki sluzi kot "cam position sensor". Zgolj z crank position nemorš delat vziga, niti vbrizga na 4 cilindrih.
kje se nahaja distributer na odmični in senzor odmične mi bo to že kdo povedal
 

alese

Pripravnik
22. dec 2021
35
3
8
Originalna cin špula je takšna, ki ima poradirano Valeo oznako in nalepljeno pežo kataloško. Nikoli videl? Za arheološke najdbe izpred 20ih let se kakšno dobi celo ceneje kot v škatli od Valea. Kdor je hotel poštekati, zakaj sem pisal o eni in o drugi, je že poštekal.

Kako se da na ignore poste moderatorja?
jaz imam sedaj novo valeo cin špulo, torej to ni bil problem
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.386
1.354
113
Res je.

Že 15x smo ti napisali: nehaj vlagati v ta motor, dokler ne izmeriš kompresije.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Originalna cin špula je takšna, ki ima poradirano Valeo oznako in nalepljeno pežo kataloško. Nikoli videl? Za arheološke najdbe izpred 20ih let se kakšno dobi celo ceneje kot v škatli od Valea. Kdor je hotel poštekati, zakaj sem pisal o eni in o drugi, je že poštekal.

Ne govorim o tem. Na ta motor daš brez problema tudi neoriginalno vžigalno tuljavo proizvajalca, ki ni Valeo, pa bo vse delalo brez problemov ... ob predpostavki, da gre za kvalitetno vžigalno tuljavo. Če je pa krš, pa seveda ne bo delala. Vsekakor pa NI potrebno da je Valeo ali original.

Glede zadnjega vprašanja - mislim, da se ne da.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Nikol mi ni blo cisto jasno, kako ti sistemi (pri 4 cilindrcu) dolocajo, v katerem trenutku je par 1&4 ali 2&3 v tdc. Ce prav razumem, ti praznina doloca samo tdc, ne pa tudi kater par cilindrov je tam. Mislim da je pa jasno, da s takim sistemom nemors met sekvecnega vziga.
Ok malo brainfarta, but it's late.

Ce prav stekam, z vsakim trigger eventom dveh manjkajocih zobov dobi ecu idejo, kdaj je bil 1&4 v TDC (ne pa jasno tudi 2&3) in more na podlagi obratov (kar pa dobi z preostalimi luknjami) izracunat kdaj priblizno sta na vrsti 2&3. Torej wasted spark, ker ECU se vedno nima pojma, kater idividualn cilindr je dejansko na vrsti, torej ni nobenga reference pointa za izracunat to. Za sekvecni vzig/vbrizg torej se vedno potrebujes info iz odmicne.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Nikol mi ni blo cisto jasno, kako ti sistemi (pri 4 cilindrcu) dolocajo, v katerem trenutku je par 1&4 ali 2&3 v tdc. Ce prav razumem, ti praznina doloca samo tdc, ne pa tudi kater par cilindrov je tam. Mislim da je pa jasno, da s takim sistemom nemors met sekvecnega vziga.

Nisem napisal sekvenčni vžig. Govorili smo o wasted sparku. Enako je za vbrizg, injektorji so običajno razdeljeni v 2 skupini. Če imaš torej samo podatek o poziciji glavne gredi (večina starih avtov, kot sem že napisal), prožiš po 2 vžiga in 2 vbriga hkrati.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Nisem napisal sekvenčni vžig. Govorili smo o wasted sparku. Enako je za vbrizg, injektorji so običajno razdeljeni v 2 skupini. Če imaš torej samo podatek o poziciji glavne gredi (večina starih avtov, kot sem že napisal), prožiš po 2 vžiga in 2 vbriga hkrati.

To me spomne na k series roverje, ki so mel distrubutercap in zgolj eno cinspulo. Ce se ne motim, je tut clio mel nekaj podobnega v early verzjah, dokler niso preklopl na 2+2 spule.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
To me spomne na k series roverje, ki so mel distrubutercap in zgolj eno cinspulo. Ce se ne motim, je tut clio mel nekaj podobnega v early verzjah, dokler niso preklopl na 2+2 spule.

Ne, govorim o avtih, ki nimajo distributorja vžiga. Tak, kot ga ima OP v našem primeru (Renault Clio 2, motor 1.2 8V). Vžigalna tuljava je sicer fizično ena, ampak je razdeljena na dva dela, tako da si lahko predstavljaš tudi kot da bi imel 2 tuljavi.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
825
269
63
Ne, govorim o avtih, ki nimajo distributorja vžiga. Tak, kot ga ima OP v našem primeru (Renault Clio 2, motor 1.2 8V). Vžigalna tuljava je sicer fizično ena, ampak je razdeljena na dva dela, tako da si lahko predstavljaš tudi kot da bi imel 2 tuljavi.
got it :)
Če ne druga, bo vsaj OPju malo razjasnjeno kaksni vzigi obstajajo in kako delujejo :) Ker tudi elektronskih "brezplatnskih" vzigov je vec vrst, ne sam modern coil on plug.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.681
2.475
113
kje se nahaja distributer na odmični in senzor odmične mi bo to že kdo povedal
pod pokrovom motorja, se malo razgledaš pod kolektorjem, leva stran, če gledaš v smeri vožnje, kantica za vitreks. odšraufaš kantico, jo odmakneš ven, akumulator odklopiš, ga vzameš ven, pogledaš pod kolektor,...in ugotoviš, da tam ni senzorja odmične gredi. pol vse nazaj sestaviš, in pičiš do mehanika.
sori,mogo sn.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.386
1.354
113
Kaj točno te je zmotlo? To ko te je pošolal?

ah, vi stajerci, naj vam bo. tokrat, ker je menda tam to obicajen nacin komunikacije. z veseljem se kaj novega naucim in ocitno nas tematika vse zanima. o enem avtu sem napisal da nima senzorja odmicne. kje je solanje?

moderatorjevo pisanje posmehljivih enovrsticnic (niti to ne, polvrsticnic) in to menda o original cin spulah pa ni solanje, pac pa navadno podjebavanje. jebanje v mozag in pumpanje lastnega ega, ki je bil prevelik ze pri stirih letih. takrat je bila se zadnja sansa, da bi kdo naredil cloveka iz njega, tako imamo pa konfliktneza, ki gre v konflikt ker je to zanj oblika komunikacije v kateri se dalec najbolje pocuti. moram posebej povedati, da se normalen clovek konfliktu raje izogne? odraslega cloveka, ki se niti v gostilniski debati ne zna obnasati clovesko pa ne bom vzgajal.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.386
1.354
113
tovaris profesor, citiraj kar ti ni vsec, da te ne ze vnaprej odpravim z internetno nepismenostjo. cela tema (dve) je ena sama nebuloza, pisi no bolj ekzaktno.
 

alese

Pripravnik
22. dec 2021
35
3
8
pod pokrovom motorja, se malo razgledaš pod kolektorjem, leva stran, če gledaš v smeri vožnje, kantica za vitreks. odšraufaš kantico, jo odmakneš ven, akumulator odklopiš, ga vzameš ven, pogledaš pod kolektor,...in ugotoviš, da tam ni senzorja odmične gredi. pol vse nazaj sestaviš, in pičiš do mehanika.
sori,mogo sn.
ti si ti mal zamešal tisto je senzor vžiga oz dajalnik impulzov ročična gred, to pa ni senzor odmične gredi. ta bi moral biti nekje na vrhu pr pokrovu za ventile tam k so sveke za zrak pa tisti senzor za zrak, tako jaz mislim, popravite me
 

alese

Pripravnik
22. dec 2021
35
3
8
got it :)
Če ne druga, bo vsaj OPju malo razjasnjeno kaksni vzigi obstajajo in kako delujejo :) Ker tudi elektronskih "brezplatnskih" vzigov je vec vrst, ne sam modern coil on plug.
ok hojnik, nisem tok pameten k ti v teh rečeš ali kdo drug, ampak kot razumem je bistvo vsega povedanega, da če je cin špula ok pa senzor vžiga pa lambda sonda pa senzor za zrak pol ne more jit za probleme z vžigom oz napačno sporočanje signalov do svečk v smislu pozicij bata v cilindru 2 in 3. Čeravno je to vse skupaj sumljivo, ker ravno bat 2in 3 in 1 in 4 so sihnronizirani in ravno 2 in 3 mi nagajata in imata črne svečke, kar pomeni nepopolno izgorevanje oz preveč bencina. Vse preveč naključij da ne bi posumil, da nekaj z elektriko ni vredu oz s temi zadevami glede pozicij in vžiga.ampak še enkrat cin šula je nova kabli so ok, svečke so ok, za senzorje pa ne vem. kar hočem povedati je to, da sedaj vi stručkoti vso to vašo teorijo dajte v prakso in povejte, kaj je tisto, kar je lahko problem z avtom kar se tiče teh zadev z vžigi ob predpostavki da je kompresija ok, jutri dobim za izmert
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
tovaris profesor, citiraj kar ti ni vsec, da te ne ze vnaprej odpravim z internetno nepismenostjo. cela tema (dve) je ena sama nebuloza, pisi no bolj ekzaktno.
No glih zaradi tega se ni spustil v debato s tabo. Jaz se pa tudi ne mislim, ker ji ne bo konca. Ti maš prav crash nima pojma. Pa tema nima nobene veze s tvojo izjavo, da dela samo na original cin špuli. Dajmo tak zaklučit in boš srečn. Pa lep dan še naprej.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.151
54
48
Osrednja Slovenija
Presneto, pa saj sem napisal črno na belem: pežo je imel senzor glavne gredi, senzorja odmične pa ne. (Enega seveda mora imeti.)

Ampak, pojdimo nazaj na temo: ali drži, da clio 2 (menda 1.2 benz) tudi nima senzorja odmične?
In kaj sem jaz napisal?
Da en senzor mora biti. In če je samo en, je na glavni gredi, če sta dva je pa na glavni in odmicni.
Replika je bila pa na tvoj odgovor, kjer si trdil da ga na glavni gredi ni.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.386
1.354
113
Samojed: moja replika, ki jo citiraš 1 post više je bila namenjena Utiselcu, njegov post je tale:

Tale forum je nekoliko problematičen, ker pri citatu ohrani samo zadnji post, predhodnih (tudi če so bili citirani v istem postu) pa ne.

Znova: sploh ne govorimo o senzorju na glavni gredi. Debata je šla namreč tako, da je OP napisal, da clio 2 nima senzorja odmične, Gonzo, da ga mora imeti, in jaz gonzu, da ga Pežo 307 tudi nima. Tle se to začne:

Vmes je uletel Luka51 in povedal, da je pri vztrajniku senzor glavne gredi, naslednji je uletel moderator, ki se ni potrudil prebrati 2 posta nad njim in ni poštekal, da vsi razen Luka51 govorimo o senzorju odmične in je šel preventivno v napad, ko Buš po Iraku... in od tam naprej se pa samo še drkamo, ker pol foruma več NOČE zares brati.

Nihče ni več sposoben napisati, da gre morda za nesporazum, da OP ni budala, ko piše, da njegov clio nima senzorja odmične in da njegov avto ne more biti fuč zaradi senzorja odmične, ker ga enostavno nima. To je bil ves point teme. Valjda je očitno, da jaz tega ne pišem za zabavo polovice foruma in tudi ne zato, da bi OP-ja zaje6aval, ker je v težavah z zje6anim avtom?

Preprosto je forum postal tako konfliktna stvar, da nihče noče več stopiti korak nazaj in se vprašati, če je sploh poštekal, kaj nekdo drug piše in česa ne...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Samojed