Ne vedno gledat stvari iz sebe. Ti si morda vzoren uporabnik, večina pa ni. Veliko sem na Golovcu v lokalnem legaliziranem bikeparku, pa tam vidim marsikaj. Je potegnjena špura za gor, reče se ji Vzpenjača, z lepo speljanimi ovinki za lažje premagovanje vzpona. Kaj naredijo električarji? Ovinki so jim odveč pa sekajo naravnost. So neštetokrat lastniki nastavljali veje in poskušali doseči, da bi se pravila upoštevalo. Še vsakič so električarji veje odmetali in veselo sekali ovinke naprej, da so nastale ravne špure, širše od tistih na ovinku.
Lastnik se lahko tega loti samo na dva načina: ali se vda v usodo in pusti špuro, kakršno so primitivci urezali, ali pa umakne soglasje in zapre svojo parcelo za bicikle. Oboje se je že zgodilo v omenjenem parku.
Tisto, ko govoriš o traktorjih, je kolovoz. Kolesarjenje po kolovozih je začuda še legalno in tam ne navadno ne e-kolo ne naredita omembe vredne škode. Jaz pa ne govorim o kolovozih, ampak o singelcah, predvsem v smeri navzgor.
Se strinjam o lastnikih koles in njihovi kulturi. Davno pred pojavom e-koles je bila med mtb kolesarji debata o ohranjanju poti pri spustih. Etika je nekako zapovedovala, da pot pustiš za sabo kar se da nedotaknjeno, da se torej ne vleče špur z zadnjim kolesom, če ni res absolutno nujno. Pa rinjenje v gužvo. Smo sami mtb kolesarji ponoreli, ko se je med nami našel bedak, ki je šel furat spust iz Šmarne gore po glavni poti v Tacen na sončno nedeljo popoldne, posnetek obesil na youtube in se zgražal nad gužvo pešakov. Če si idiot, si idiot, tu nimaš kaj.