Vsi (no skoraj) vsi si želimo čimveč elektronskega poslovanja s podjetji, da ti pošiljajo e-račune ali vsaj PDF-je na mail..da se vsaj malo privarčuje na papirju...in gledam malo zakonodajo in vidim, da proračunski uporabniki NE smejo pošiljati e-računov izven sistema UJPNet
Ali lahko proračunski uporabniki pošiljajo račune v pdf obliki na elektronske naslove prejemnikov?
Proračunski uporabnik izdajatelj lahko izdaja eRačune izključno prek enotne vstopne in izstopne točke za eRačune, ki je vzpostavljena pri UJP, skladno s 26. členom Zakona o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike (Uradni list RS, št. 59/10 in 111/13, v nadaljevanju ZOPSPU) in Pravilnikom o standardih in pogojih izmenjave elektronskih računov prek enotne vstopne in izstopne točke pri Upravi Republike Slovenije za javna plačila (Uradni list RS, št. 9/11 in 109/12, v nadaljevanju Pravilnik MF) ter pogoji, ki so objavljeni na spletni strani UJP http://www.ujp.gov.si/dokumenti/dokument.asp?id=258.
Pravilnik MF v 3. členu določa, da morajo biti eRačuni podpisani z elektronskim podpisom in v obliki e-SLOG, ki je enotna standardizirana oblika eRačuna in ga je definirala Gospodarska zbornica Slovenije. Pravilnik MF dovoljuje priloge eRačunom, ki so lahko tudi v pdf obliki, medtem ko pošiljanja oziroma prejemanja računov izključno v pdf obliki na elektronski naslov ne dovoljuje.
Navedeno pomeni, da proračunski uporabniki ne smejo pošiljati eRačunov mimo enotne vstopne in izstopne točke pri UJP npr. prek drugih ponudnikov elektronske poti, ki niso vključeni v sistem UJP, ali neposredno do fizičnih in pravnih oseb na elektronske naslove. Kršitev te prepovedi oziroma izmenjava eRačunov zunaj enotne vstopne in izstopne točke pri UJP se šteje za prekršek po četrti alineji prvega odstavka 31. člena ZOPSPU.
Pa kdo piše tako zakonodajo mi res ni jasno. Namesto, da bi država spodbujala e-poslovanje ga v bistvu zavira. Koliko nepotrebnega papirja se pošlje, ko bi se lahko poslal PDF ali celo pravi eRačun.
Ali lahko proračunski uporabniki pošiljajo račune v pdf obliki na elektronske naslove prejemnikov?
Proračunski uporabnik izdajatelj lahko izdaja eRačune izključno prek enotne vstopne in izstopne točke za eRačune, ki je vzpostavljena pri UJP, skladno s 26. členom Zakona o opravljanju plačilnih storitev za proračunske uporabnike (Uradni list RS, št. 59/10 in 111/13, v nadaljevanju ZOPSPU) in Pravilnikom o standardih in pogojih izmenjave elektronskih računov prek enotne vstopne in izstopne točke pri Upravi Republike Slovenije za javna plačila (Uradni list RS, št. 9/11 in 109/12, v nadaljevanju Pravilnik MF) ter pogoji, ki so objavljeni na spletni strani UJP http://www.ujp.gov.si/dokumenti/dokument.asp?id=258.
Pravilnik MF v 3. členu določa, da morajo biti eRačuni podpisani z elektronskim podpisom in v obliki e-SLOG, ki je enotna standardizirana oblika eRačuna in ga je definirala Gospodarska zbornica Slovenije. Pravilnik MF dovoljuje priloge eRačunom, ki so lahko tudi v pdf obliki, medtem ko pošiljanja oziroma prejemanja računov izključno v pdf obliki na elektronski naslov ne dovoljuje.
Navedeno pomeni, da proračunski uporabniki ne smejo pošiljati eRačunov mimo enotne vstopne in izstopne točke pri UJP npr. prek drugih ponudnikov elektronske poti, ki niso vključeni v sistem UJP, ali neposredno do fizičnih in pravnih oseb na elektronske naslove. Kršitev te prepovedi oziroma izmenjava eRačunov zunaj enotne vstopne in izstopne točke pri UJP se šteje za prekršek po četrti alineji prvega odstavka 31. člena ZOPSPU.
Pa kdo piše tako zakonodajo mi res ni jasno. Namesto, da bi država spodbujala e-poslovanje ga v bistvu zavira. Koliko nepotrebnega papirja se pošlje, ko bi se lahko poslal PDF ali celo pravi eRačun.