Drugi tir

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Vsako podjetje ima nek "kapital". V slovenskem gradbeništvu ni slo za pranje denarja. Slo je krajo kapitala, katerega so ustvarjali zaposleni več kot pol stoletja. Na koncu so ti isti zaposleni ostali se brez nekaj plač, brez zaposlitev, nekateri se brez penzij ker jim niso plačeval prispevkov... Zalostno, škoda ker jih premalo sedi ob ricetu in preveč na jahtah elitnih otokov, nekateri pa ob tem se na lestvici najbogatejših Slovencev.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #9334

467716-post_slo.gif
, in to je tudi rezime samostojne Slovenije. To je celotna bilanca do danes in bolj temno črna ne more biti. Dve generaciji vkup spravljata, vnuk (sinko debelinko) pa požene!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Saj veš kako gre v Sloveniji
2 pravnika bi napisala tri različne sodbe. Očitno je tudi v matematiki podobno. Imam pa občutek da ni samo Miro tako dober matematik. Če je to sam izračunal naj naslednjič take stvari zaupa svetovalcem.
Če so jim to napisal svetovalci , upam da imajo že odpoved.
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Zanimiva oddaja na nova 24 tv z Popovičem in Žnidarjem.

Skratka katastrofa,drugi tir je 3x večja kraja kot pa teš6 !
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
To je cena samo za eno tracnico. Vlak potrebuje dve. Ampak to bomo ljudem zamolčali. Saj jim bomo potem povedali da rabimo se drugo tracnico. Vlak pač ni enosledno vozilo.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.523
2.893
113
v lokalni ostariji
mtl, zgodbe so kompleksne...

največkrat je tko, da se trudijo "pridt" notr in potem upat, da te poklicejo tudi za "intervencijo" tam pa pokasirat. ter seveda, da ni notri nekoga drugega. potem imas pa pri sami izvedbi natege... samo tam je ze tezje... najveckrat pa najebejo podizvajalci
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Da malce osvežim temo:

Če bo proga dvotirna (če se že dela, naj se dela oornk!) , bo izkopanega materiala vsaj 5 miljonov kubikov. Z njim bi lahko zastavili krasen otoček sredi piranskega zaliva, v obliki (
17758-icon_confused.gif
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.762
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
467716-post_slo.gif
, in to je tudi rezime samostojne Slovenije. To je celotna bilanca do danes in bolj temno črna ne more biti. Dve generaciji vkup spravljata, vnuk (sinko debelinko) pa požene!

Ampak hec je da si tako vsekan da ne vidiš da so sinkoti večinoma tvoji rdeči!
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ne vem če sem ravno fsekan, sem pa včasih špičast, to pa
smile-1.gif
.

Kake barve so pa tvoji?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
"Vajini"?
In kaj ste delali "vi" oz. "vaši" oz. "tvoji" po vojni da bi bilo kaj drugače? V pionirjih si bil? Si nosil titovko? In rdečo rutko? Pošteno odgovori.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Takrat je bilo. Se mi zdi. Pa malo bolj potiho se je hodilo k maši recimo.
Danes pač ni več normalno hodit naokoli s titovko. Pa v cerkev lahko greš brez skrbi (saj si tudi takrat lahko), ne vem pa zakaj je treba iz tega delat cirkus. Zadovoljen?
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Predstavi svoj politični program, prosim.

Naredi kar hipotetično študijo, kaj bi ti po koncu 2. svetovne naredil, če bi bil Tito.
Pazi : pri nas so kmetje 41. leta vozili gnoj na njive v lojternih vozovih in s konji, medtem ko jih je nemška armada povozila in zabila nazaj v kameno dobo z mehanizirano pehoto in letalstvom.
shocked-1.gif


Kako bi ti zagospodaril po osvoboditvi 45. leta pri nas, spoštovani Mustafa? S tvojim malteškim križem?
Ter - koliko let bi s tvojo metodo potreboval, da bi dohitel Evropo, (ki je bila mimogrede že 41. leta tehnološko vsaj 100 let pred Slo) ?
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
No, sam sem mnenja, da je 2. tir potreben (do Maribora in čez), ker obstoječi ni primeren za sodobni promet (če ne verjameš, hop na vlak do Kopra).

Ampak. Po podatkih DARS (2008) je stal km AC 50 M€/km za najbolj zahtevne odseke. Recimo, da je trasa res tako za=bana, da velja najvišja tarifa. Za ta (nemajhen) denar smo dobili 4-pasovno AC, ki je (razen v tunelih) opremljena še s po dvema odstavnima pasovoma - torej je cena na pas največ 12,5M€/km. Ker je to podatek iz 2008, udarimo še 15% gor za inflacijo. Pridemo do cene 405 M€ za 27 km enotirne proge. In to ni optimizirana cena - to je cena, po kateri znamo delat in na podlagi katere dosti ljudi lepo živi. Kam gre 0,8 G€?
ampak tir pač ni avtocesta...
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Citat:
Uporabnik Demz pravi:
Da malce osvežim temo:

Če bo proga dvotirna (če se že dela, naj se dela oornk!) , bo izkopanega materiala vsaj 5 miljonov kubikov. Z njim bi lahko zastavili krasen otoček sredi piranskega zaliva, v obliki (
17758-icon_confused.gif
.

Material se bo vozilo v cementarno Anhovo, ker je menda primerne kvalitete za izdelavo cementa - le tega pa se bo vozilo nazaj.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik sass pravi:
"Koprski župan Boris Popovič je z natančnim izračunom prikazal, da bi se dalo že za 600 milijonov evrov zgraditi ne le ene, pač pa dve novi železniški progi na trasi Divača–Koper."

ali ima kdo link to tega natančnega izračuna?
mogoče je pa računal tako kot so računali trnas sibirsko železnico. delali so zaporniki uporabili so slabe materiale... čez 10 let so morali komplet obnovoiti... ampak naredili pa so. aja saj tako so delali že avtoceste pri nas samo da niso bile poceni.